嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   21


複式洋房

積分: 399


81#
發表於 14-3-28 18:45 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

我沈晚都買左,好期待阿


男爵府

積分: 8208


82#
發表於 14-3-28 18:49 |只看該作者


比人話似女仔

點評

sheung1126  呢張真係有少少似女仔  發表於 14-3-29 02:47


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 14-3-29 02:50 |只看該作者
哎呀,尋日買時冇睇布鞋
而家睇返有2對想買俾個女
唔知之前買嗰D會唔會有CODE俾我呢


男爵府

積分: 8208


84#
發表於 14-3-29 07:40 |只看該作者
sheung1126 發表於 14-3-29 02:50
哎呀,尋日買時冇睇布鞋
而家睇返有2對想買俾個女
唔知之前買嗰D會唔會有CODE俾我呢 ...
唔知點解我無既


洋房

積分: 96


85#
發表於 14-3-29 09:55 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

想問下7月出生,應該買咩款式及咩size呢??新手媽媽請指教!!


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


86#
發表於 14-3-29 10:41 |只看該作者

引用:Quote:sheung1126+發表於+14-3-29+02:50+哎

原帖由 wailing1230 於 14-03-29 發表
唔知點解我無既
我見你呢個post係2月開,咁你3月有無再買過?
會唔會係3月既prmo呢?




禁止訪問

積分: 189


87#
發表於 14-3-30 09:47 |只看該作者

引用:等左成個禮拜終於收到啦,+質地真係幾令,+價

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8208


88#
發表於 14-3-30 09:51 |只看該作者
carebbbb 發表於 14-3-30 09:47
我之前都想買你左上角嗰set,想問下你啲質地ok嘛?個size足嘛?
質地好好, 好軟好舒服, 我覺得SIZE有D細, 我B七個月都著到9-12


男爵府

積分: 8208


89#
發表於 14-3-30 09:54 |只看該作者
sheung1126 發表於 14-3-29 10:41
我見你呢個post係2月開,咁你3月有無再買過?
會唔會係3月既prmo呢?
我未買之前見JM D POST都一直有果個CODE拎, 可能我唔識睇掛, 唔知寫左係邊


禁止訪問

積分: 189


90#
發表於 14-3-30 09:54 |只看該作者

引用:Quote:carebbbb+發表於+14-3-30+09:47+我之

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7554


91#
發表於 14-3-30 16:23 |只看該作者

引用:Quote:carebbbb+發表於+14-3-30+09:47+我之

原帖由 wailing1230 於 14-03-30 發表
質地好好, 好軟好舒服, 我覺得SIZE有D細, 我B七個月都著到9-12
你個B幾重?我個係十個月細碼B 17磅,我都買左9-12months呢個size, 等收貨,死!聽你咁講怕買細左添!




男爵府

積分: 8208


92#
發表於 14-3-30 17:36 |只看該作者
northernpole 發表於 14-3-30 16:23
你個B幾重?我個係十個月細碼B 17磅,我都買左9-12months呢個size, 等收貨,死!聽你咁講怕買細左添!



...
我B而家8KG多少少


禁止訪問

積分: 4578

陪月勳章


93#
發表於 14-3-31 01:41 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


94#
發表於 14-3-31 02:08 |只看該作者
northernpole 發表於 14-3-30 16:23
你個B幾重?我個係十個月細碼B 17磅,我都買左9-12months呢個size, 等收貨,死!聽你咁講怕買細左添!



...
我仔十個半月,廿磅左右,我買晒12-18個月
因為而家都未正式夏天,預埋7,8月最熱時個仔14,15個月
應該差唔多


男爵府

積分: 8208


95#
發表於 14-3-31 08:43 |只看該作者
mgm00 發表於 14-3-31 01:41
我見最近大家都講next好,咁啱我又收到500減100 coupon,攪到我又買左幾佰蚊

其實想問下,佢用快 ...
快遞呀


別墅

積分: 972


96#
發表於 14-3-31 11:50 |只看該作者
本帖最後由 beebee_820 於 14-3-31 12:45 編輯

好令


點評

sheung1126  好靚呀  發表於 14-3-31 16:41
wailing1230  cant see  發表於 14-3-31 12:23


複式洋房

積分: 334


97#
發表於 14-3-31 12:20 |只看該作者
我都買左,等收貨,好期待,買左3件背心同3條短褲比阿囡,summer着岩哂!真係好低,6樣野都係$217咋!


別墅

積分: 972


98#
發表於 14-3-31 12:45 |只看該作者
回覆 beebee_820 的帖子



男爵府

積分: 9930


99#
發表於 14-3-31 15:08 |只看該作者

引用:我見最近大家都講next好,咁啱我又收到500

原帖由 mgm00 於 14-03-31 發表
我見最近大家都講next好,咁啱我又收到500減100 coupon,攪到我又買左幾佰蚊

其實想問下,佢用快 ...
你之前買過未?
今日收第二轉貨,呢次連書仔都冇,
莫講話 Promo Code


大宅

積分: 2269


100#
發表於 14-3-31 15:17 |只看該作者
回覆 rp3694 的帖子

No Chinese Version
Hello ! 我叫Jodie~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo