自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   3


大宅

積分: 2557


81#
發表於 14-6-18 11:00 |只看該作者

引用:Quote:Yubi.T+發表於+14-6-18+10:44+衰在無

原帖由 BigPig阿花 於 14-06-18 發表
AGREE! 希望大家爬左文
唔緊要 比左個機會我檢討下 自己對香港既認識實在唔夠深入 咁樣諗其實係好事




珍珠宮

積分: 37038


82#
發表於 14-6-18 11:03 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 09:11
想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係中環碼頭然後搭船過去啊?唔好意思因為未入過長州所以真係唔係好 ...
唔熟香港,唔識都好正常呀,而且以前香港都有呢種載車的船,不過唔係去長洲!你唔需要道歉呀


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


83#
發表於 14-6-18 11:04 |只看該作者

回覆:渣車去長州

其實外國真是好多渡輪可以載車過海,如果少返香港,以為香港可能有呢d渡輪都唔出奇。以前冇啫,過咗幾廿年d嘢有變都好正常,咁n年前都冇cable car同條橋駁去大嶼山啦 。。。

樓主EQ真係好好!

點評

CaRRiE03  樓主EQ 好好 x 2  發表於 14-6-18 11:14
meimei11  冇錯!  發表於 14-6-18 11:08


大宅

積分: 2557


84#
發表於 14-6-18 11:04 |只看該作者

引用:Quote:laughoutloud+發表於+14-6-18+09:11+

原帖由 piv 於 14-06-18 發表
唔熟香港,唔識都好正常呀,而且以前香港都有呢種載車的船,不過唔係去長洲!你唔需要道歉呀
...
明白!多謝你啊





大宅

積分: 2518


85#
發表於 14-6-18 11:04 |只看該作者

回覆:渣車去長州

飛車




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


86#
發表於 14-6-18 11:06 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 11:00
唔緊要 比左個機會我檢討下 自己對香港既認識實在唔夠深入 咁樣諗其實係好事



...

順便講你知,寶蓮寺大佛都係唔可以渣車去可以去東涌出 cable car 或巴士去
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


男爵府

積分: 7569

環保接龍勳章


87#
發表於 14-6-18 11:06 |只看該作者
香港無咗汽車渡輪好耐啦,加上長州D街好窄,唔係咩車都行得架。


男爵府

積分: 9937


88#
發表於 14-6-18 11:06 |只看該作者

引用:Quote:laughoutloud 發表於 14-6-18 10:20

原帖由 BigPig阿花 於 14-06-18 發表
你個問題唔係唔MAKE SENSE, 如果係外國生活得耐, 無咩印象都好正常, 你不必太介懷, 你控制唔到別人的口
希 ...
呢度啲人神通廣大咩都識㗎,你問多兩 句佢地會話你係大陸人㗎,又係咩火星來的`所以唔需要理會佢地 。


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


89#
發表於 14-6-18 11:06 |只看該作者

回覆:渣車去長州

咪笑人啦,可能樓主好細個就去左美國讀書呢!

樓主,長洲好細架ja,唔洗揸車架



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


90#
發表於 14-6-18 11:07 |只看該作者

回覆:渣車去長州

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


91#
發表於 14-6-18 11:08 |只看該作者
紅紅 發表於 14-6-18 11:04
其實外國真是好多渡輪可以載車過海,如果少返香港,以為香港可能有呢d渡輪都唔出奇。以前冇啫,過咗幾廿年d ...

網上留言,其實唔影響日常生活,為呢 d 要 EQ 都差埋,好唔抵
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 2557


92#
發表於 14-6-18 11:09 |只看該作者

引用:其實外國真是好多渡輪可以載車過海,如果少

原帖由 紅紅 於 14-06-18 發表
其實外國真是好多渡輪可以載車過海,如果少返香港,以為香港可能有呢d渡輪都唔出奇。以前冇啫,過咗幾廿年d ...
係啊美國真係好多呢d可以載車既渡輪 所以自不然以為去長洲都可以咁樣 不過我明白我唔可以就咁將美國個套擺入香港 始終兩個唔同地方




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


93#
發表於 14-6-18 11:09 |只看該作者

引用:Quote:laughoutloud 發表於 14-6-18 11:00

原帖由 Yubi.T 於 14-06-18 發表
順便講你知,寶蓮寺大佛都係唔可以渣車去可以去東涌出 cable car 或巴士去 ...
有禁區証先可以呀!


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


94#
發表於 14-6-18 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KarenC+於+14-06-18+發表一場

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


95#
發表於 14-6-18 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 紅紅 於 14-06-18 發表其實外

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
係啊美國真係好多呢d可以載車既渡輪 所以自不然以為去長洲都可以咁樣 不過我明白我唔可以就咁將美國個套擺 ...
咁你唔知上來問都好正常,知就唔使問啦,有邊個係無所不知架呢?所以你都不需要覺得自己不熟悉香港是有問題。祝你旅途愉快。

點評

laughoutloud  多謝你:)  發表於 14-6-18 19:44


男爵府

積分: 9862


96#
發表於 14-6-18 11:19 |只看該作者

回覆:渣車去長州

老實講,在外國太耐,返到香港會好唔習慣,也會忘記香港嘅生活模式,樓主過左美國咁耐,唔記得都唔出其




大宅

積分: 3582

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


97#
發表於 14-6-18 11:21 |只看該作者

回覆:渣車去長州

在外地返黎唔知都唔出奇,唔駛唔好意思,長洲好細,係離島,唔可以揸車架!中環搭船入去都好方便,入去玩下,食下野吖!另一選擇可以去南丫島!


子爵府

積分: 10329


98#
發表於 14-6-18 11:23 |只看該作者

回覆:渣車去長州

揸車?是否指水陸兩用車?


男爵府

積分: 9641


99#
發表於 14-6-18 11:26 |只看該作者

回覆:渣車去長州

其實你用google map一查都知可以長洲喺邊度同用乜交通工具入長洲




大宅

積分: 2557


100#
發表於 14-6-18 11:28 |只看該作者

引用:其實你用google+map一查都知可以長洲喺邊度

原帖由 GillianChung 於 14-06-18 發表
其實你用google map一查都知可以長洲喺邊度同用乜交通工具入長洲
我部iphone係美國買 係香港開map會有問題 所以先上黎問




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo