自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


男爵府

積分: 7645


81#
發表於 07-11-26 22:35 |只看該作者
俾著係我都好嬲.....
我自己剪得差又一回事WOR...
佢無lala做咩剪你個女d 頭髮姐....
咁crazy ga....


禁止訪問

積分: 46216


82#
發表於 07-11-26 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


83#
發表於 07-11-26 22:36 |只看該作者
你唔好咁啦, 顧住嚇親個囡呀!

原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:34 發表
係呀,真係激死我,頭先發現係食緊飯,
攪到我飯都食唔落 仲要一路剪一路喊,真係好心痛:-(


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


84#
發表於 07-11-26 22:36 |只看該作者
小肥))))))))))))))) 等 auntie wendy 錫翻


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


85#
發表於 07-11-26 22:36 |只看該作者
原文章由 wendykaka 於 07-11-26 22:33 發表
真係唔怪得 kitty 火都黎.

真係同你post個張差唔多咋:-(


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


86#
發表於 07-11-26 22:37 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:34 發表

咁你叫佢自己剷光個頭去啦

我老爺成日都係咁話佢架?-(


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


87#
發表於 07-11-26 22:37 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:30 發表

大頭相係未剪之前呀:-(


咁...剪左之後係點


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


88#
發表於 07-11-26 22:38 |只看該作者
咪係囉,攪到我要剪到我個女咁短先對秤咋:-( :-(
原文章由 成媽 於 07-11-26 22:35 發表
俾著係我都好嬲.....
我自己剪得差又一回事WOR...
佢無lala做咩剪你個女d 頭髮姐....
咁crazy ga....


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


89#
發表於 07-11-26 22:39 |只看該作者
我個女都唔知要留幾耐先長得番啦:-( :-(
原文章由 沙沙 於 07-11-26 22:35 發表

係呀, 同意...我其實同妳剛好相反...我99唔準我同女剪頭髪...但個女係我的麻...我彩佢都傻....鐘意就剪下...但我都唔會話剪得好短點都過博頭....我大女家下4歲喇....我99見到我女頭髪短左..佢就ee哦哦....同佢行街. ...


珊瑚宮

積分: 104756


90#
發表於 07-11-26 22:39 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:37 發表

我老爺成日都係咁話佢架?-(

我估你而家應該同定老公講定,如果再有下次,一定會番面呀,
嘈到佢阿媽無日安寧,叫佢記清楚呀


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


91#
發表於 07-11-26 22:40 |只看該作者
我真係好激氣!又好心痛呀:cry:
原文章由 starry^.^ 於 07-11-26 22:36 發表
你唔好咁啦, 顧住嚇親個囡呀!


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


92#
發表於 07-11-26 22:41 |只看該作者
apple 姐 post 架
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:36 發表

真係同你post個張差唔多咋:-(


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


93#
發表於 07-11-26 22:41 |只看該作者
上次我已經係咁講啦 所以今次無面比
原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:39 發表

我估你而家應該同定老公講定,如果再有下次,一定會番面呀,
嘈到佢阿媽無日安寧,叫佢記清楚呀


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


94#
發表於 07-11-26 22:41 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:32 發表

佢真係有病架,話女仔短頭髮好喎


同佢講,佢個仔辣哩頭仲好睇呀! 講完仲要用呢個--> 樣望住佢!


珍珠宮

積分: 31256


95#
發表於 07-11-26 22:42 |只看該作者
我個仔人生第一次剪HAIR就係由我姑奶係我不在場時剪, 我一見到佢, 簡直係一個STUPID BOY咁, 不過我都忍住無出聲, 因為HAIR會長番, 費事我老公難做..


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


96#
發表於 07-11-26 22:42 |只看該作者
剪左之後咪好似嬸嬸post個幅相咁囉:-(
原文章由 月希 於 07-11-26 22:37 發表


咁...剪左之後係點


珊瑚宮

積分: 104756


97#
發表於 07-11-26 22:43 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:41 發表
上次我已經係咁講啦 所以今次無面比

咁你今次唔打去99到剷到佢上天花


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


98#
發表於 07-11-26 22:43 |只看該作者
原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:41 發表


同佢講,佢個仔辣哩頭仲好睇呀! 講完仲要用呢個--> 樣望住佢!

我諗有排都同唔到佢講,因為我唔會比佢地返去


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


99#
發表於 07-11-26 22:44 |只看該作者
買多d靚夾仔同佢夾起d頭髮啦! 唔覺唔覺就會長番架喇~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


100#
發表於 07-11-26 22:44 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:43 發表

咁你今次唔打去99到剷到佢上天花

我唔會,我一唔返去,我老爺就知咩事

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo