跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43437


81#
發表於 08-1-2 12:21 |只看該作者
我唔知 wor, 我唔係 pearl watcher o黎o架.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:19 發表
明珠台西片"hero"好hit bor


伯爵府

積分: 18644


82#
發表於 08-1-2 12:21 |只看該作者
me 2 but 我like食藥:D :D :D

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:17 發表


你好似問遲咗啲 bor. 呢個問題通常一生完先會問果 bor.

未生前食藥o既, 生咗後用 dom..dom...dom..

...


琥珀宮

積分: 165356


83#
發表於 08-1-2 12:22 |只看該作者
o........sweet swe:lol :lol :lol
用咩方法好睇個人
最方便咪打針
其次食藥最後用膠袋

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:19 發表
雖然係好辦法, 但 pp 佢2公婆應該唔得, 佢哋咁愛.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


84#
發表於 08-1-2 12:22 |只看該作者
我果個話想生多個呀 ..不過我話要考慮下...佢今次都好堅持下...佢話佢唔會再用dom...我考慮緊打針 不過未試過...想問下有邊種好d
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:19 發表
雖然係好辦法, 但 pp 佢2公婆應該唔得, 佢哋咁愛.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


85#
發表於 08-1-2 12:23 |只看該作者
食藥有雞會比佢知...我想唔比佢知我避緊
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:21 發表
me 2 but 我like食藥:D :D :D


珍珠宮

積分: 43437


86#
發表於 08-1-2 12:24 |只看該作者
我都 like, 安全 ma. 不過, 我都覺有少少 side effect, 少少肥, 我果時食 diane, 係阿四萬的細佬介紹我食.

同埋, 而家唔會生, 咁咪食到無止境, 長期咁 "park", 我真係 有 side effect.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:21 發表
me 2 but 我like食藥:D :D :D


伯爵府

積分: 18644


87#
發表於 08-1-2 12:24 |只看該作者
正cheap精 成日話要去黃金買 多choices wor 跟本係excuse

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:20 發表
駛唔駛出到黃金先買呀


琥珀宮

積分: 165356


88#
發表於 08-1-2 12:24 |只看該作者
仲咩要生多個嘰:lol :lol
安全起見妳最好係個處加把"鎖"lock實去

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:22 發表
我果個話想生多個呀 ..不過我話要考慮下...佢今次都好堅持下...佢話佢唔會再用dom...我考慮緊打針 不過未試過...想問下有邊種好d ...


水晶宮

積分: 74100


89#
發表於 08-1-2 12:24 |只看該作者
禁唯一係打針

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:23 發表
食藥有雞會比佢知...我想唔比佢知我避緊


水晶宮

積分: 74100


90#
發表於 08-1-2 12:25 |只看該作者
真係比你笑死
但我fd用環都有wor

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:24 發表
仲咩要生多個嘰:lol :lol
安全起見妳最好係個處加把"鎖"lock實去


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


91#
發表於 08-1-2 12:25 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:24 發表
仲咩要生多個嘰:lol :lol
安全起見妳最好係個處加把"鎖"lock實去


珍珠宮

積分: 43437


92#
發表於 08-1-2 12:25 |只看該作者
點解突然間想要多個o既. 同埋, 你哋唔係有共識o架咩.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:22 發表
我果個話想生多個呀 ..不過我話要考慮下...佢今次都好堅持下...佢話佢唔會再用dom...我考慮緊打針 不過未試過...想問下有邊種好d ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


93#
發表於 08-1-2 12:26 |只看該作者
有無咩side effect...我怕下盤變肥
原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:24 發表
禁唯一係打針


琥珀宮

積分: 165356


94#
發表於 08-1-2 12:26 |只看該作者
妳咁愛佢咪老實同佢講妳想點
忍悶5係辦法自己個心過到關嗎

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:23 發表
食藥有雞會比佢知...我想唔比佢知我避緊


珍珠宮

積分: 43437


95#
發表於 08-1-2 12:27 |只看該作者
:lol :lol :lol :lol

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:24 發表
仲咩要生多個嘰:lol :lol
安全起見妳最好係個處加把"鎖"lock實去


水晶宮

積分: 74100


96#
發表於 08-1-2 12:27 |只看該作者
禁e樣我又唔知wor.....
我諗應該會有少少

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:26 發表
有無咩side effect...我怕下盤變肥


伯爵府

積分: 18644


97#
發表於 08-1-2 12:28 |只看該作者
:lol :lol :lol :lol 輪到你了
但你5想why 5同他say NO

if 5想比他知.......of course打針......我未try過,但同事話有d針for 3months:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: 一般clinic or 家計會

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:22 發表
我果個話想生多個呀 ..不過我話要考慮下...佢今次都好堅持下...佢話佢唔會再用dom...我考慮緊打針 不過未試過...想問下有邊種好d ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


98#
發表於 08-1-2 12:28 |只看該作者
係呀..不嬲都話一個ga啦...點知佢個共識做乜鬼改ga啫 佢話慇慇開始大...想佢多個伴好d wor...總之好多藉口啦...不過今朝咁都要我起身..我決定一定唔生ga喇...廢事同佢嗌...我自己避左...當無得生:lol :lol
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:25 發表
點解突然間想要多個o既. 同埋, 你哋唔係有共識o架咩.


珍珠宮

積分: 43437


99#
發表於 08-1-2 12:28 |只看該作者
我覺得人命 wor, 真係要有商有量 lor.

同埋, 根本呃唔得佢幾耐.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:26 發表
妳咁愛佢咪老實同佢講妳想點
忍悶5係辦法自己個心過到關嗎


琥珀宮

積分: 165356


100#
發表於 08-1-2 12:29 |只看該作者
個天整定係要比佢嘛:lol :lol :lol

原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:25 發表
真係比你笑死
但我fd用環都有wor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo