立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:19 發表 明珠台西片"hero"好hit bor
伯爵府
積分: 18644
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:17 發表 你好似問遲咗啲 bor. 呢個問題通常一生完先會問果 bor. 未生前食藥o既, 生咗後用 dom..dom...dom.. ...
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:19 發表 雖然係好辦法, 但 pp 佢2公婆應該唔得, 佢哋咁愛.
積分: 198236
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:21 發表 me 2 but 我like食藥:D :D :D
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:20 發表 駛唔駛出到黃金先買呀
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:22 發表 我果個話想生多個呀 ..不過我話要考慮下...佢今次都好堅持下...佢話佢唔會再用dom...我考慮緊打針 不過未試過...想問下有邊種好d ...
水晶宮
積分: 74100
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:23 發表 食藥有雞會比佢知...我想唔比佢知我避緊
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:24 發表 仲咩要生多個嘰:lol :lol 安全起見妳最好係個處加把"鎖"lock實去
原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:24 發表 禁唯一係打針
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:26 發表 有無咩side effect...我怕下盤變肥
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:25 發表 點解突然間想要多個o既. 同埋, 你哋唔係有共識o架咩.
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:26 發表 妳咁愛佢咪老實同佢講妳想點 忍悶5係辦法自己個心過到關嗎
原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:25 發表 真係比你笑死 但我fd用環都有wor
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy