跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


81#
發表於 08-2-2 00:35 |只看該作者
星期日只得10-13度咋! 大家同埋乳牛都要著夠衫呀!


大宅

積分: 2304


82#
發表於 08-2-2 11:31 |只看該作者
我諗買定多一包安全d喎...

原文章由 gunsou 於 08-2-1 22:28 發表
如果搭MTR到我屋企,可以係B1 or B2出口出,上到地面應該會見到我住o個座啡紅色大廈。搭其他車就係彌敦道窩打老道附近落車,差唔多到就call我去接你地,如果無我mobile請pm我。


因為食物豐富,我地最好有少部份人sharp 2pm開 ...
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 2304


83#
發表於 08-2-2 11:33 |只看該作者
聽日就係囉喎, 點解moooo仲未蒲頭架???? 係咪仍然出差中??



0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(around $100 )

update下人數先....

1.dj.hkhk---2A1B (已入數)
2.hanahaha---2A1B (已入數)
3.Harubi --- 2A1B (已入數)
4.Creamblue---2A1B (CANCELLED)
5.冰琪-------2A1B (已入數)
6.mathrew0103 - 2A1B (已入數)
7.BooMa ------- 2A1B (已入數)
8.eeb------------ 2A1B (已入數)
9.gunsou-----2A1B
10.蘋果媽 ---- 2A 2B (已入數)
11.moooo-----2A1B
12.jessica----1a1b1c (已入數)
13.小苯豬----------1a1b (已入數)
14.Karie-------2a1b (已入數)

未入數o既mami, 請你地快手d喇...

[ 本文章最後由 冰琪 於 08-2-2 11:35 編輯 ]
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 3415


84#
發表於 08-2-2 11:54 |只看該作者
she will be back tmr. :mrgreen:

原文章由 冰琪 於 08-2-2 11:33 發表
聽日就係囉喎, 點解moooo仲未蒲頭架???? 係咪仍然出差中??



0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(aro ...


大宅

積分: 4794


85#
發表於 08-2-2 15:39 |只看該作者
gunsou同moooo都未入數比我~唔緊要~聽日先計啦~你地唔駛入喇~


大宅

積分: 3415


86#
發表於 08-2-2 22:34 |只看該作者
pinky,

乾貨+場租+涼茶大概=$570。你睇下有無budget加其他食物。

All mamies,

若有CD想播可以拿來。會唔會有人帶上次d玩具?Function Room 無乜野玩,不過有mat, sofa, children's chairs and tables。BTW, 我地明天既活動只可以係pool side 食野,室內只可幫襯clubhouse小食.


大宅

積分: 3181


87#
發表於 08-2-3 09:11 |只看該作者
今日天氣晴朗, BBQ就真係唔錯, 大家enjoy and have fun.


大宅

積分: 2304


88#
發表於 08-2-3 22:48 |只看該作者
gunsou,
真係唔該晒你(包括King&婆婆) , 今日真係打攪晒呀! 你地幫手買o野, 借場地, 煲涼茶, 仲要係咁燒o野比我地食....見你同King都無乜點食o野, 真係唔好意思喇.....

題外話, 今日走o個時好難截車呀, 一路行到入左勝利道先有車(行左成40分鐘), 希希又訓左, 又凍....可能係o個時d的士岩岩交更啦....其他mami截唔截到車呀??
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 3415


89#
發表於 08-2-3 23:16 |只看該作者
唔好意思就真,之前無乜心情plan,招呼唔到請見諒!

pinky,早之叫你係對面線等車喇,易d嫁。

little prince 好鍾意件禮物!

原文章由 冰琪 於 08-2-3 22:48 發表
gunsou,
真係唔該晒你(包括King&婆婆) , 今日真係打攪晒呀! 你地幫手買o野, 借場地, 煲涼茶, 仲要係咁燒o野比我地食....見你同King都無乜點食o野, 真係唔好意思喇.....

題外話, 今日走o個時好難截車 ...


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


90#
發表於 08-2-3 23:30 |只看該作者
其實要唔該晒你地兩個家庭幫手就真啦!

仲有要唔該既人包括:

藍莓媽幫手計數
小笨豬幫手買海鮮
Vanila你既甜品實在太好食啦!唔怪之得梓業可以成為我地既首領啦!
Harubi 你地既飯團又係好好食呀!


別墅

積分: 595


91#
發表於 08-2-3 23:58 |只看該作者
我諗無乜關係既..............我個仔都只係食過一口(指我整既甜品)之前佢都未食過 ......

飯團真係好好味呀..........


原文章由 Karie 於 08-2-3 23:30 發表
其實要唔該晒你地兩個家庭幫手就真啦!

仲有要唔該既人包括:

藍莓媽幫手計數
小笨豬幫手買海鮮
Vanila你既甜品實在太好食啦!唔怪之得梓業可以成為我地既首領啦!
Harubi 你地既飯團又係好好食呀!:lalala ...


大宅

積分: 3331


92#
發表於 08-2-4 00:08 |只看該作者
gunsou, 真係唔該晒你同屋企人租場, 整野食, 辛苦晒呀,

Vanila, 你整d甜品實在太好味, 下次真係要搵你教下點整, 其實你開擋都得呀, 不過.....記得請我做你助手喎, 我可以偷師...

Harubi, 你地既飯團真係好好味呀.

真係唔該晒其他mama & daddy幫手燒野食比我地食.
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


子爵府

積分: 14908

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 08-2-4 09:04 |只看該作者
飯團之所以好食因為個汁好食...各大日式超市有售....

harubi(個老公) can cook
so can you!!!

多謝各位媽咪!!! 我抽到兩sets flash cards,肥仔睇左一陣就咬....:tongue: ...但好實用呀...!!

我地無搭的士(幾少有呀..!),因為我地行左去吉吉島十蚊店玩,同埋去樓上舖買洗奶樽液...本來想去買埋wii fit,但見條街太多人,費事帶住肥仔去電玩商場吸癈氣同二手煙...

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


大宅

積分: 2929


94#
發表於 08-2-4 12:30 |只看該作者
可唔可以介紹下係邊隻汁&煮法?等我試下煮,氹下老公先.

vanila都可唔可以分享下木糠布甸recipe? 我地食左banana + kiwi + strawberry 味, 好正呀!最鍾意係banana味,好香呀!

仲要多謝哂gunsou & family, pinky, jessica, alice 等等幫大家做左咁多preparation!
原文章由 Harubi 於 08-2-4 09:04 發表
飯團之所以好食因為個汁好食...各大日式超市有售....

harubi(個老公) can cook
so can you!!!

多謝各位媽咪!!! 我抽到兩sets flash cards,肥仔睇左一陣就咬....:tongue: ...但好實用呀...!!

我地無搭的士(幾少有 ...


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


95#
發表於 08-2-4 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 338


96#
發表於 08-2-4 13:32 |只看該作者
really? is it 琴仔电话2 in 1?

原文章由 gunsou 於 08-2-3 23:16 發表
little prince 好鍾意件禮物!


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


97#
發表於 08-2-4 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 338


98#
發表於 08-2-4 13:56 |只看該作者
thank you 根嫂,king同婆婆
谢谢各妈咪帮手and整0野食的daddy

甜品。。是无食到 (下次一定仓左先)。
不过已经好开心。
可以同你地同埋bb们见面and玩,
仲有阿boo都有玩埋一份,唔再发牛豆,
最难得连老公都话开心,
证明他不认为自己是陪去,而且同网上認識的妈咪bb去玩不是无聊 (有同事个老公真是0甘想,所以个妈咪无得去)。
唔知阿boo觉得点,但他阿妈我已经好开心。
谢谢各位。


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


99#
發表於 08-2-4 14:16 |只看該作者
尋日真係唔好意思,我媽咪同姨媽突然又黎埋,因為我媽咪唔係成日有機會見Larry(一個月一兩次),尋日臨出門口佢打俾我話想見下Larry,咁我諗都無諗就叫埋佢一齊黎,之後自己都覺得有d唔係幾好,sorry sorry.
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


子爵府

積分: 14908

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 08-2-4 14:44 |只看該作者
That's mine! I like that too!!:mrgreen:


原文章由 applecarey 於 08-2-4 13:39 發表
蘋果妹琴日抽左個elmo公仔

沖涼玩到kaka..笑



Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo