自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


81#
發表於 14-9-1 11:38 |只看該作者

引用:出手低左D....唔係話計錢..不過義務幫手仲

原帖由 StepStep504 於 14-08-31 發表
出手低左D....唔係話計錢..不過義務幫手仲要比埋人情...
利是我自己會比多D囉.. ...
請問做姐妹重需要比人情嫁咩? 咁伴娘需要比人情嗎?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


82#
發表於 14-9-1 11:40 |只看該作者
vivi0308 發表於 14-9-1 10:21
我結婚果陣就係諗:
1. 姊妹咁辛苦全日幫手
2. 姊妹要俾利是新人,無理由要佢地\"舌\"
me too

我都係咁話, 假期都仲還好D(好多時都係放假), 但有人係特登請假做兄弟姊妹架

我自己結婚就位位100, 兄弟姊妹包埋西裝同姊妹裙(化妝set頭其中一個姊妹識), 另外擺酒前後食左兩餐勁既


男爵府

積分: 8190


83#
發表於 14-9-1 11:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 StepStep504 於 14-08-31 發

原帖由 sasa0516 於 14-09-01 發表
請問做姐妹重需要比人情嫁咩? 咁伴娘需要比人情嗎?
做得姊妹同伴娘都好friend架啦
就算同你講唔洗做人情,你都唔會真係唔做掛?

點評

vvkennis  講得好  發表於 14-9-1 15:28


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 14-9-1 11:48 |只看該作者

引用:有乜所謂丫,做姐妹有靚衫著又有得跟足全日

原帖由 Angel_Rose 於 14-09-01 發表
有乜所謂丫,做姐妹有靚衫著又有得跟足全日都幾開心GA,相對之下,$$好少事,無利是收我都不介意 ...
d衫自費著一次咋,仲好多執頭執尾野要做



珍珠宮

積分: 39405


85#
發表於 14-9-1 11:49 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我收過$10,親戚,有幾層樓




侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


86#
發表於 14-9-1 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sasa0516 於 14-09-01 發表請

原帖由 nicolebean 於 14-09-01 發表
做得姊妹同伴娘都好friend架啦
就算同你講唔洗做人情,你都唔會真係唔做掛?
唔係我~~~係我某fd真係咁姐佢話做左姐妹伴娘就唔洗比 咁岩見到咪問下囉


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


87#
發表於 14-9-1 11:52 |只看該作者
樓主有無做人情, 如果無做人情, 又有開門利是, 針茶利是, 都OK啦.


侯爵府

積分: 22908

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 14-9-1 11:58 |只看該作者
"做姊妹" is to share the bride's happiness, not a part-time job to make cash
"My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style." -- Maya Angelou (1928-2014)


男爵府

積分: 8190


89#
發表於 14-9-1 12:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nicolebean 於 14-09-01 發表

原帖由 sasa0516 於 14-09-01 發表
唔係我~~~係我某fd真係咁姐佢話做左姐妹伴娘就唔洗比 咁岩見到咪問下囉

...
我覺得咁樣講出口既話
姊妹極都有限


珍珠宮

積分: 30015

BK Milk勳章


90#
發表於 14-9-1 12:03 |只看該作者

引用:又唔係為左封利是去做既 心意既野就算得10

原帖由 TungTung1027 於 14-09-01 發表
又唔係為左封利是去做既 心意既野就算得10蚊我都ok
X2


侯爵府

積分: 24737


91#
發表於 14-9-1 12:05 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

有次我姊妹都係得20蚊利是,但我又覺得冇所謂喎!但求結婚個朋友開心幸福就ok,出少少力又有乜所謂,唔會計較多少!


侯爵府

積分: 24737


92#
發表於 14-9-1 12:06 |只看該作者

回覆:miuling814 的帖子

有次我做姊妹都係得20蚊利是,但我又覺得冇所謂喎!但求結婚個朋友開心幸福就ok,出少少力又有乜所謂,唔會計較多少!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


93#
發表於 14-9-1 12:13 |只看該作者
rachel.bb 發表於 14-8-31 23:35
朋友case, 咁會唔會很過份?
做姐妹唔會計較咁多


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


94#
發表於 14-9-1 12:16 |只看該作者

引用:有次我做姊妹都係得20蚊利是,但我又覺得冇

原帖由 miuling814 於 14-09-01 發表
有次我做姊妹都係得20蚊利是,但我又覺得冇所謂喎!但求結婚個朋友開心幸福就ok,出少少力又有乜所謂,唔會 ...
收幾多同開心幸福冇關架


男爵府

積分: 8888

熱血勳章


95#
發表於 14-9-1 12:26 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

4個姊妹,開門利是$999.9,另加利是每人$200,但我無提供衣服化妝


子爵府

積分: 10103

畀面勳章


96#
發表於 14-9-1 12:27 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

友請假


子爵府

積分: 10103

畀面勳章


97#
發表於 14-9-1 12:27 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

友情價


男爵府

積分: 7728


98#
發表於 14-9-1 12:27 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

做朋友姊妹唔會理,不求回報。係好朋友是會應承做姊妹




翡翠宮

積分: 84256


99#
發表於 14-9-1 12:30 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

去做姊妹係幫朋友,賺錢嗎???


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


100#
發表於 14-9-1 12:32 |只看該作者
rachel.bb 發表於 14-8-31 23:35
朋友case, 咁會唔會很過份?

自己唔會預收幾多錢利是,不過長輩正常係會派封利是,可能對方唔識or忙得滯唔記得o左,做姊姊唔會同佢計,你估去賺錢咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo