自由講場

跳至

首頁
34567...25

尾頁
   19


男爵府

積分: 8617


81#
發表於 14-10-6 14:00 |只看該作者

引用:回覆 starcatcat 的帖子納稅人比錢, 請問警

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 starcatcat 的帖子

納稅人比錢, 請問警察做事了嗎?
你又講歪理呀,警察都有納稅架

點評

sweetiehom  Yes, I pay tax to go   發表於 14-10-6 16:50


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


82#
發表於 14-10-6 14:00 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:55
回覆 starcatcat 的帖子

納稅人比錢, 請問警察做事了嗎?
幾年前, 我女同樣問左我一個類似既問題, 佢話: 我地比錢補習老師係補習架... 前因我唔講啦, 梗係不滿老師先咁講, 我話佢知,尊師重道係幾千年黎既道理, 唔理係補習老師, 定係學校老師, 最重要果句, 比左錢人唔係大晒的... 警察做事有佢地一套, 我地唔係專業, 所以不便評論, 而家D年青人就係咁既思維


複式洋房

積分: 227


83#
發表於 14-10-6 14:01 |只看該作者
回覆 甜姐兒 的帖子

請問你喜記事件, 非禮是否?

請問政府提供什麼地方和平示威呢?

將基本可示威的地方列為禁區, 迫使學生出金鐘出馬路就是合法的手段嗎?


禁止訪問

積分: 13147


84#
發表於 14-10-6 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


85#
發表於 14-10-6 14:03 |只看該作者

引用:回覆+oooasis+的帖子政府一早跟學生會談,+

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 oooasis 的帖子

政府一早跟學生會談, 可以賺得美名 "樂意跟學生談話"
你覺得政府真係可以同你地真正溝通咩?要溝一早溝左而唔需要等到而家啦



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


86#
發表於 14-10-6 14:04 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:59
回覆 renewdanny 的帖子

請問你喜記事件, 你支持老闆嗎?
我支持, 非禮唔單單係掂到人就可以構成非禮罪的, 唔該唔好咁單純, 佢發左癲咁沖入人群, 個女仔為左擋住佢沖埋去, 當時老闆連眼鏡都無埋.. 佢訓左係地下, 上面係男係女都唔知啦.. 以一個成年人既角度同你講, 當時咁既環境同氣氛, 係無人有心情去咸濕的... 都係果句, 比個官判囉

點評

monmon108  要証明老闆係咪有企圖   發表於 14-10-7 03:33
abcabc181818  留俾個官判  發表於 14-10-6 20:44
irene_e  個男癲左咁沖埋去但個   發表於 14-10-6 18:33
irene_e  我都係咁諗  發表於 14-10-6 18:31
sweetiehom  坩如果合埋對眼渣到你   發表於 14-10-6 16:52
bb_jan  agree  發表於 14-10-6 16:30
conniengor  agree  發表於 14-10-6 16:26
candice0830  由法庭裁決+1  發表於 14-10-6 15:54
Thelittlepingu  由法庭裁決吧.  發表於 14-10-6 15:12


伯爵府

積分: 16370


87#
發表於 14-10-6 14:04 |只看該作者
同學加油!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


88#
發表於 14-10-6 14:06 |只看該作者
話時話, 阿為人子女, 我既post#3, 你仲未回覆喎

點評

Aloysiusma  哂氣啦,佢覆你都系歪   發表於 14-10-6 14:37


男爵府

積分: 9753


89#
發表於 14-10-6 14:06 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

我唔係支持反佔中唔代表我支持佔中, 我之前都講左, 任何犯法的行為都不應該,

點評

irene_e  其實兩邊都有人犯法   發表於 14-10-6 18:33
Aloysiusma  Yes  發表於 14-10-6 14:36


子爵府

積分: 11735


90#
發表於 14-10-6 14:07 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:55
回覆 starcatcat 的帖子

納稅人比錢, 請問警察做事了嗎?
你指肥佬利用好多 棋子 去沽空期子賺錢的事? 有人去了証監會投訴,調查要時間,等吓啦


大宅

積分: 2882


91#
發表於 14-10-6 14:07 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

可以改變有依家班學生覺得有問題政策嗰個,我諗都係得一個,而亦都好難到香港人做,所以讀多啲書同讀少啲書既關係唔大。所以結論係咪都係移民呢?
學生唔一定係愚眛先比人利用,亦都可能係思考過先決定咁做...
無錯,佢地係阻到好多人生活,大家可以話佢地阻人生活,阻你搵食,可以話佢地犯法,但唔代表佢地係癈青、垃圾同愚眛。

反佔中人士受人利用,影响既亦唔單止係自己,起碼佢地傷左班佔中人士同記者,而且佢地都有集會同阻街架。


水晶宮

積分: 51827


92#
發表於 14-10-6 14:08 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

簡單明了


複式洋房

積分: 227


93#
發表於 14-10-6 14:09 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

你有沒有試過買野, 人地比第樣野你??
你會唔會去消費者委員會投訴?

我地係消費者, 係納稅人, 我地係香港永久居民
警察法則係維護治安, 為人民服務

當佢地做錯, 做不好, 我地有權去示威, 去投訴, 去抗議, 所謂人權法治
人權永遠在法治之前, 是因為沒有人權, 何來法治
法治是保護人的

======
以你的case 來說, 我覺得你可以先跟老師說,
說不好, 再跟補習機構說
而不是不說
投訴是合法的手段, 你可以容忍, 亦可以投訴, 並非不合理的

就如佔中, 有人投訴, 有人為飯碗繼續忍, 也是合理
但我体諒有父母不支持, 只希望各父母也体諒我們出聲出力的人

點評

toffeechoco  別人的人權呢?  發表於 14-10-6 16:26


男爵府

積分: 6910


94#
發表於 14-10-6 14:10 |只看該作者
犧牲其他人的權利,利用其他人做籌碼
可惡


男爵府

積分: 6182


95#
發表於 14-10-6 14:11 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

支持你既言論


伯爵府

積分: 15556


96#
發表於 14-10-6 14:11 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:47
回覆 siulili 的帖子

國家國家
請問你們這次行動如果令國更為國?
香港一個彈丸之地,能怎樣改變整個中國,十幾億人口呢?你知道什麼是國情嗎?香港只是中國的一個小城市,不是你眼中的全部。中央決策要考慮的是基於國法國情,於港就多個基本法。不是你想怎樣就怎樣。

如果你們仍覺得依法就是只懂接受指令的機械人,那法治有何用? 世界大亂啦!

我只看見這幾天你們就是法律,你們就是公理。政府和警方忍你們,只因你們真的年輕,不要再被政棍利用吧!

如果你是大學生,為什麼不聽校長們的話撤離呢?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


97#
發表於 14-10-6 14:11 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 14:07
回覆 Sindy 的帖子

可以改變有依家班學生覺得有問題政策嗰個,我諗都係得一個,而亦都好難到香港人做,所以讀 ...
先唔講佢地阻人, 佢地咁做引黎國際大鱷, 令外國有機進一步分化大陸同香港關係, 佢地叫得做雨傘革命, 你以為係讚緊佢地班靚仔呀? 有機會制裁香港... 呢D咪班靚仔唔知後果囉, 邊個先唔長遠呀?


水晶宮

積分: 65422


98#
發表於 14-10-6 14:12 |只看該作者
你講咩都冇用,,佢地犯緊法要全世界就佢地,態度幾嚣張,,我而家明白政府何解放大陸芊芊子第落嚟,,佢地好多都好勤奮,由唔識英文讀到考到獎學金,,阿銀雖然說話不帶腦,,但佢真係務實去為理,,我開始對佢地改觀,,你地慢慢瞓街啦,人地而追上你們了,


男爵府

積分: 8177


99#
發表於 14-10-6 14:14 |只看該作者
唔想講太多了, 反正講咩都聽唔入耳, 小朋友本色, 總之, 我就響屋企食花生, 你就有咩事都好, 要活下去.


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


100#
發表於 14-10-6 14:15 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:09
回覆 Sindy 的帖子

你有沒有試過買野, 人地比第樣野你??
投訴我會呀, 我屋企人都成日話我出太多聲, 呢樣又覺得不滿果樣又唔啱.. 但我唔會封住去補習社條樓梯, 逼D想返補習社既人無路返囉... 同埋一你扭曲左我既原意, 我想講, 你地就持住有比錢, 以為就大晒...

首頁
34567...25

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo