自由報料

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   6


男爵府

積分: 5365


81#
發表於 14-10-9 11:03 |只看該作者

引用:18m+ +

原帖由 spunkielam 於 14-10-09 發表
18m
白色果件係掛裝定喺d車仔度既呢?




大宅

積分: 4529


82#
發表於 14-10-9 11:09 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

如果真係好得閒,又捱得,帶定ipad,叉足電,帶 水,麵包,入去同佢死過! 但千其唔好帶細路去,一定頂唔順。

點評

hapiBettyL  最好帶埋張阿婆用摺登   發表於 14-10-10 09:20
meimei05  totally agree!!  發表於 14-10-9 12:43
dirtygal2046  形容得好貼切!!   發表於 14-10-9 11:45


大宅

積分: 2432


83#
發表於 14-10-9 11:13 |只看該作者
IloveCS 發表於 14-10-9 10:31
勁多人,好焗
Just now?


複式洋房

積分: 324


84#
發表於 14-10-9 11:21 |只看該作者
我琴日十一點幾去到, 排隊比$等咗成兩個鐘都比唔到$, 我又大住肚頂唔住都走鬼咗, 今次開倉安排衰過上次好多好多倍。


男爵府

積分: 7028

2024年龍年勳章 陪月勳章


85#
發表於 14-10-9 11:32 |只看該作者
IloveCS 發表於 14-10-9 10:31
勁多人,好焗
張相我見有媽媽揹住BB, 諗起都辛苦.


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


86#
發表於 14-10-9 11:51 |只看該作者

引用:Quote:fishballbaby 發表於 14-10-8 14:25

原帖由 shakey 於 14-10-09 發表
係!非常同意!個鞋底同鞋頭硬過石頭,其實近年衫質地都差咗好多

近年d衫質地麻麻,唔值正價買.
所以開倉就勁多人.


複式洋房

積分: 366


87#
發表於 14-10-9 12:15 |只看該作者

回覆:nanakobe0066 的帖子

我見到有媽媽坐喺地下餵奶添呀



點評

phoebe_ming5    發表於 14-10-9 14:17


大宅

積分: 2629


88#
發表於 14-10-9 12:49 |只看該作者
i spent $5k buying over 40 items. (including boots, coats cardign etc). Used SCB card and got coupons from harbour city. really no complain. at the end i took taxi home. but I think still worth !!


禁止訪問

積分: 10178


89#
發表於 14-10-9 14:06 |只看該作者

回覆:meimei05 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


90#
發表於 14-10-9 14:09 |只看該作者

引用:如果真係好得閒,又捱得,帶定ipad,叉足電

原帖由 kwclau 於 14-10-09 發表
如果真係好得閒,又捱得,帶定ipad,叉足電,帶 水,麵包,入去同佢死過! 但千其唔好帶細路去,一定頂唔順。 ...
請問今年在那裡開?thx

點評

kwclau  5/F Wharf T&T Tower, 尖沙咀   發表於 14-10-9 14:27
phoebe_ming5  Bazzar Gateway 5/F  發表於 14-10-9 14:18



大宅

積分: 2563


91#
發表於 14-10-9 14:26 |只看該作者

回覆:yayukicheung 的帖子

剛行完,無乜男仔款


大宅

積分: 2967


92#
發表於 14-10-9 15:40 |只看該作者

引用:剛行完,無乜男仔款

原帖由 fannyyfleung 於 14-10-09 發表
剛行完,無乜男仔款
要排隊入場?打算放工去。thx!


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


93#
發表於 14-10-9 15:47 |只看該作者
d衫折完都要幾百元一件, 其實係咪真係甘值得排甘耐隊比錢呢?


大宅

積分: 2563


94#
發表於 14-10-9 15:48 |只看該作者

回覆:SK5 的帖子

我12點左右去到,差唔多排左一個鐘先入到,入到去搵左一個鐘都搵唔到三歲男仔款,所以買男仔嘅可以唔洗去


大宅

積分: 2967


95#
發表於 14-10-9 16:52 |只看該作者

引用:我12點左右去到,差唔多排左一個鐘先入到,

原帖由 fannyyfleung 於 14-10-09 發表
我12點左右去到,差唔多排左一個鐘先入到,入到去搵左一個鐘都搵唔到三歲男仔款,所以買男仔嘅可以唔洗去

...
請問有留意3,4歲女仔多嗎?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


96#
發表於 14-10-9 17:21 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

請問明天去是否要邀請卡?




大宅

積分: 2563


97#
發表於 14-10-9 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fannyyfleung 於 14-10-09 發

原帖由 SK5 於 14-10-09 發表
請問有留意3,4歲女仔多嗎?
我無乜留意,不過差唔多全部都係女仔款


大宅

積分: 2967


98#
發表於 14-10-9 17:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SK5 於 14-10-09 發表請問有

原帖由 fannyyfleung 於 14-10-09 發表
我無乜留意,不過差唔多全部都係女仔款
Thanks


大宅

積分: 3906


99#
發表於 14-10-9 18:46 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

至到13號都要邀請卡


大宅

積分: 3717


100#
發表於 14-10-9 19:39 |只看該作者
請問有jm可以forward 個 invitation 比我嗎?

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo