醫療保呢,老實講就我覺得可買可唔買,睇你要唔要住院舒服d,心裡舒服而已。點解咁講呢?醫療保其實就唔包門診嘅,發燒頭痛呢d唔包,係做手術或者緊急門診先包。基本上,香港好多病公立醫院都醫到,差在急症室要等,但都未至於等到死。想快d,亦都可以去私家醫院。問題就係,一般黎講,一個人10年要做幾多次手術呢?1次?2次?可能唔需要添。咁我又捻嘞,10年手術保障,費用已經要5-6萬,因為保費年年加咖嘛。咁我當一般人10年做一次手術啦(其實都誇張左),8萬蚊手術,比左10年共5萬嘅保險費,可以賠幾多錢呢?6萬幾而已。點解呢?呢d plan 通常都係逐項計,手術費限4萬,麻醉限1萬,雜費1萬等等。雜費包所有費用,例如棉花,藥,支架,針筒之類,一定爆燈唔夠賠。手術費4萬又唔係賠足咖喎,例如細手術咁,限額又低d,你個醫生可能收你8000蚊,手術賠償表限5000,咁你又要自己負擔3000。所以我覺得按10年一次手術咁先算啦,你比6萬保費,做手術用8萬,賠6萬,自己再補兩萬幾,分分鍾有d保險公司,成日聽見又多多藉口唔賠,攞黎搞。除非你真係好驚好驚自己4,5年入廠一次啦,否則買黎都係心理作用舒服d而已。