自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


男爵府

積分: 5591


81#
發表於 15-5-2 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessiecalvin+於+15-05-01+發

原帖由 aliensss2008 於 15-05-02 發表
下下

周柏豪?
同名唔同人



點評

jessiecalvin    發表於 15-5-2 10:54


別墅

積分: 949


82#
發表於 15-5-2 00:27 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔






珍珠宮

積分: 32931


83#
發表於 15-5-2 00:36 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

一塌糊塗

這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32187

2024年龍年勳章 hashtag影視迷勳章


84#
發表於 15-5-2 00:38 |只看該作者
麟媽媽 發表於 15-5-2 00:04
呢個仔講野有分吋亦不失風度,看來洗米嫂家教好育出好兒女!之前咁多人話洗米嫂都係小三,睇黎唔多似,繼子 ...
睇報導見佢地一家都好團結,洗米華爸爸家姐等又出來支持。
好心小三Mandy收皮啦,仲出來咁高調地死撐!


珍珠宮

積分: 32328


85#
發表於 15-5-2 00:39 |只看該作者

引用:重點根本係佢自己老豆度,玩女人成性,無 M

原帖由 jump.jump 於 15-05-01 發表
重點根本係佢自己老豆度,玩女人成性,無 MANDY 就會有 GG,BB,CC,ETC. 個仔真係傻,以為自己老豆俾人強 ...
Argeed. 麻鷹唔管,管雞仔


公爵府

積分: 28399


86#
發表於 15-5-2 00:47 |只看該作者

引用:呢個仔講野有分吋亦不失風度,看來洗米嫂家

原帖由 麟媽媽 於 15-05-02 發表
呢個仔講野有分吋亦不失風度,看來洗米嫂家教好育出好兒女!之前咁多人話洗米嫂都係小三,睇黎唔多似,繼子 ...
同意,作為繼母,如果唔係付出120%愛,繼子都唔會咁撐佢啦,仲話偷食全澳門都知,當人地屋企人(包括佢62)傻的嗎?

點評

funbi0816    發表於 15-5-2 07:52


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


87#
發表於 15-5-2 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jessiecalvin 於 15-05-01 發

原帖由 aliensss2008 於 15-05-02 發表
下下

周柏豪?
同名同姓啫


公爵府

積分: 28424


88#
發表於 15-5-2 00:52 |只看該作者


禁止訪問

積分: 24499


89#
發表於 15-5-2 01:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4343


90#
發表於 15-5-2 02:41 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

其實周生家人根本唔駛同出面d女講任何嘢。
如果網上踩場大可以向網站管理員投訴受到滋擾,就算投訴不受理,都大可以block
咗個女人,手動delete 個post, 令到篇嘢消失。


侯爵府

積分: 21584


91#
發表於 15-5-2 02:47 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔






水晶宮

積分: 51609


92#
發表於 15-5-2 02:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jessiecalvin 於 15-05-01 發

原帖由 aliensss2008 於 15-05-02 發表
下下

周柏豪?
只係同名同姓啫


侯爵府

積分: 24969


93#
發表於 15-5-2 05:57 |只看該作者
點解米仔十幾歲d英文咁勁嘅,就算外國小朋友都未必會寫得咁流暢!


伯爵府

積分: 15375


94#
發表於 15-5-2 06:10 |只看該作者

引用:點解米仔十幾歲d英文咁勁嘅,就算外國小朋

原帖由 ycmami 於 15-05-02 發表
點解米仔十幾歲d英文咁勁嘅,就算外國小朋友都未必會寫得咁流暢! ...
下,如果細細個係外國讀書,呢d係基本喎




伯爵府

積分: 15375


95#
發表於 15-5-2 06:11 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

隻賤三真係唔知醜到世界盡頭




子爵府

積分: 13041


96#
發表於 15-5-2 07:30 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-5-1 20:59 得罪太子

原帖由 尼古丁 於 15-05-02 發表
我想起江希文, 生左又點? 為佢同啊媽返面又點? 江希文同佢個大公子又係關係唔好下場。。。。。。。。啊律 ...
靓又點?個男人花心成性,幾年後又會看上另一個,到時佢只會系一個聲名狼藉的過氣小三!
周太依然系周太!


珍珠宮

積分: 31854


97#
發表於 15-5-2 07:51 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

男既同小三一樣咁衰,自己有家室出去玩衰格,小三明知人地有老婆仲繼續關係更衰格。

個仔出手同小三鬥就輸哂,個男人只會覺得小三可憐,錫多佢幾下,父母感情事,做仔女出手干涉點都會俾人話唔啱,但我撐個仔有勇氣。

這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


98#
發表於 15-5-2 09:10 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

覺得個男人賤啲!




珍珠宮

積分: 40954


99#
發表於 15-5-2 09:23 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔






伯爵府

積分: 16573

減齡達人勳章


100#
發表於 15-5-2 09:45 |只看該作者

回覆:Mandy lieu 回應周生個仔

個小3賤在…做小3做得咁高調…………


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo