夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 145


81#
發表於 15-5-14 10:36 |只看該作者


禁止訪問

積分: 343


82#
發表於 15-5-14 10:45 |只看該作者

回覆:馬丁c9 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 880


83#
發表於 15-5-14 14:31 |只看該作者

引用:Quote:馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37 我同c6

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 595


84#
發表於 15-5-17 03:34 |只看該作者
既然你一早想用bb做籌碼,我覺得呢個係緣份尼既!


禁止訪問

積分: 1623


85#
發表於 15-5-17 06:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bitbitma+於+15-05-13+發表生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 953


86#
發表於 15-5-19 04:50 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

其實如果你自己有能力係應該叫你生個bb出黎,但係我可以講的就係,出世後bb係咪真係幸福,好似我甘,初初發現有左果陣其實都知個c6好大男人好控制狂,人人都勸我諗清楚,但係我死都要嫁,結果生左呀b出黎,我同呀b成日淪落係娘家,根本一d幸福都冇,到bb依家兩歲,佢先叫離婚,仲話以後都唔見個仔,我真係好後悔,好似害左個仔甘


別墅

積分: 953


87#
發表於 15-5-19 04:51 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

千其唔好諗住拎bb黎做籌碼,冇用架,個男人係唔要就唔要


禁止訪問

積分: 880


88#
發表於 15-5-19 13:56 |只看該作者

引用:其實如果你自己有能力係應該叫你生個bb出黎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1188


89#
發表於 15-5-19 20:25 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

關係唔好就修理下。如果唔係有第三者,試下主動啲搞返好關係吧。當初會結婚就視對方為終身伴侶,既然要行一世咁點可以唔keep下段感情呢?
加油!祝你成功


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo