自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 12729


81#
發表於 15-5-18 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goat+於+15-05-17+發表去郊外

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6779


82#
發表於 15-5-18 01:15 |只看該作者

引用:個次返澳洲,老公都有講.我地係澳洲坐草地,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11103


83#
發表於 15-5-18 01:15 |只看該作者

引用:去郊外原則:除了腳印,甚麼也不可以留下;

原帖由 goat 於 15-05-17 發表
去郊外原則:
除了腳印,甚麼也不可以留下;除了回憶,甚麼也不可以帶走



大宅

積分: 1337


84#
發表於 15-5-18 01:17 |只看該作者

回覆:西式早餐 的帖子

我認同你的看法,係香港生活好大枷鎖。好怕講錯什麼即被人串、公審、起底。想發表見解但又怕被誤解。看外國小朋友可以係路邊寫粉筆字、摘d野花做標本、捉隻蝴蝶來觀察下好開心。不過這些事想想就好,要愛護環境嘛!





大宅

積分: 1337


85#
發表於 15-5-18 01:26 |只看該作者

回覆:Superman-GF 的帖子

講得好!教得好!




大宅

積分: 1337


86#
發表於 15-5-18 01:29 |只看該作者

引用:我覺得無傷大雅,除非公園有人種植打理,或

原帖由 西式早餐 於 15-05-17 發表
我覺得無傷大雅,除非公園有人種植打理,或者植草皮之類唔應該破壞,會影響其他使用者,否則太多規範比小朋 ...
我認同你的看法,係香港生活好大枷鎖。好怕講錯什麼即被人串、公審、起底。想發表見解但又怕被誤解。看外國小朋友可以係路邊寫粉筆字、摘d野花做標本、捉隻蝴蝶來觀察下好開心。不過這些事想想就好,要愛護環境嘛!

唔記得引用,太耐無玩BK




水晶宮

積分: 70456

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


87#
發表於 15-5-18 01:30 |只看該作者
公園果d梗係唔會摘啦!

係試過一次同呀囝行山,佢見到地上d松果好鍾意.但好多跌到爛左.有兩個比較細就冇爛.但佢又想要大果d.行行下見到有棵比較矮都同佢摘左兩,三粒.佢好鐘意.擺到依家都唔捨得掉.我覺得山頭野嶺,個果實遲早都跌落地.拎兩,三粒.冇問題既.

同日,摘左一條呢d.
http://img.blog.voc.com.cn/jpg/200905/05/2634_0d4c3f244057c3d.jpg



禁止訪問

積分: 49718


88#
發表於 15-5-18 01:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+西式早餐+於+15-05-17+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29789


89#
發表於 15-5-18 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+15-05-17+發表

原帖由 Mt.Fuji 於 15-05-17 發表
即係我地唔著鞋,人人係你身上踩一腳都唔會有腳印架,你比我地踩下得唔得呀?
有時啲野唔係眼見到爛哂先叫 ...
我係人唔係草。踩草地根本唔會有問題。唔信你去佐敦谷同彭褔睇睇。其實唔止呢兩個,而家好多政府公園的草地都開放比人玩的。




公爵府

積分: 29789


90#
發表於 15-5-18 02:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+15-05-17+發表

原帖由 Mt.Fuji 於 15-05-17 發表
即係我地唔著鞋,人人係你身上踩一腳都唔會有腳印架,你比我地踩下得唔得呀?
有時啲野唔係眼見到爛哂先叫 ...
你真係唔知佐敦谷草地可以任跑,任訓,任坐?人地康文署開放比人玩,得閒去見識下。




男爵府

積分: 6780


91#
發表於 15-5-18 02:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 西式早餐 於 15-05-17 發表多

原帖由 Superman-GF 於 15-05-17 發表
我理解你的想法,我亦深思過。高道德,一刀切,係教小朋友最容易掌握的方法。

如果說所有有生命的都不能採 ...
非常認同!!


大宅

積分: 3308


92#
發表於 15-5-18 06:28 |只看該作者

回覆:大家覺得去郊外,小朋友摘野草野花有冇問題?

原來呢度咁多道德人士又怕破壞生態環境,又驚小朋友 誤入歧途。唔通呢度 d 人都過住苦行僧生活唔食肉,屋企無冷氣,出街唔搭車個 d 雜草野花,外國剪草一次都剪走一百幾千朵架啦

點評

Superman-GF    發表於 15-5-18 10:21


伯爵府

積分: 18491


93#
發表於 15-5-18 06:35 |只看該作者

引用:啲女細個已敎唔可以摘花,就算老師叫帶樹葉

原帖由 toyocat 於 15-05-17 發表
啲女細個已敎唔可以摘花,就算老師叫帶樹葉返學,都係執啲跌咗落地嘅樹葉。 ...





男爵府

積分: 8438


94#
發表於 15-5-18 07:22 |只看該作者
其實香港郊野公園有守則已寫請不要采摘野生植物,而外國咁啱我今日出發澳洲露營,所以有上網了解澳洲露營資訊,一樣列明唔可以采摘任何植物,基本上香港澳洲既郊野公園守則一樣。唔清楚某d會員既資訊從何而來,我經常行山露營,係大陸d人d山冇王管,中意點掘點摘都得,香港同外國對郊野公園既保護係好重視既,如果我冇記錯,有過一單新聞個婆婆行山摘左d野草,漁農署檢控佢。希望大家遵守香港法例,唔好學大陸,中意摘就摘。


禁止訪問

積分: 874


95#
發表於 15-5-18 07:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mt.Fuji+於+15-05-17+發表即

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8438


96#
發表於 15-5-18 07:31 |只看該作者
前 一 條 文下 一 條 文English 過 去 版 本章:208A標題:《郊野公園及特別地區規例》憲報編號:E.R. 2 of 2012條:8條文標題:對花草樹木及土壤的保護版本日期:02/08/2012(1) 除第(2)款另有規定外,任何人除非按照總監批給的許可證的規定,否則不得在郊野公園或特別地區內─(a) 切割、摘取或根除任何植物或植物的任何部分,不論該植物是活的或是死的;(b) 挖出、開墾或擾亂土壤;或(c) 撒播或種植任何種子或植物,不論是否作為農作物。(2) 如任何人根據《土地(雜項條文)條例》(第28章)獲批給的政府租契、許可證或准許證,或根據礦務處處長發給的牌照或租約,而切割、摘取、根除、挖出、開墾或擾亂任何植物、植物的任何部分或土壤,或撒播或種植任何種子或植物,第(1)款對該人並不適用。 (1998年第29號第53條) 


男爵府

積分: 8438


97#
發表於 15-5-18 07:36 |只看該作者
簡單d講,中意摘可以自己向政府租塊地,種花種菜隨自己,呢塊地既植物你可以有權摘,否則均屬違例,可被檢控。


珍珠宮

積分: 35916


98#
發表於 15-5-18 08:25 |只看該作者

回覆:大家覺得去郊外,小朋友摘野草野花有冇問題?

難道你覺得無問題??
一黎唔知有冇毒或引致感敏,二黎學校唔係教要愛護花草咩


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


99#
發表於 15-5-18 08:48 |只看該作者

引用:原來呢度咁多道德人士又怕破壞生態環境,又

原帖由 princessDD 於 15-05-18 發表
原來呢度咁多道德人士又怕破壞生態環境,又驚小朋友 誤入歧途。唔通呢度 d 人都過住苦行僧生活唔食 ...
(︶︹︺)問題係話破壞生態果d跟本對生態完全唔認識

有一個名稱叫生態入侵,

唔係所有野草都唔摘就叫愛護自然


伯爵府

積分: 15465


100#
發表於 15-5-18 08:59 |只看該作者

回覆:myaisha0435 的帖子






首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo