在職全職

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 139


81#
發表於 15-10-30 17:58 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

Agree.就算我而家坐緊月我都已經想返工。 有自己工作同收入,自己賺錢自己洗既感覺好好多。。。


伯爵府

積分: 15301


82#
發表於 15-11-14 14:59 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

聽到呢啲酸葡萄說話無需解釋,答佢一句\"好彩老公支持我同埋負擔得到\",咁啲人就會自討沒趣兼個心更加唔開心啦。呢啲人唔開心我就超開心了


複式洋房

積分: 185


83#
發表於 15-11-16 03:32 |只看該作者
重點係睇你返咩工
唔係個個在職m都學歷唔錯做斯文工
人人返既工都唔同 好難一概而論返工是不是比ftm辛苦


別墅

積分: 991


84#
發表於 15-11-20 22:22 |只看該作者

回覆:Koma016 的帖子

同意!不過我覺得D人唔可以expect 個個FTM都好得閒、舒服過返工囉。FTM最難受係付出好多、好忙好攰好辛苦,但身邊d人總係覺得「唔駛返工,有幾忙有幾辛苦啫!」呢種委屈呢真係⋯⋯





男爵府

積分: 9034


85#
發表於 15-11-21 04:51 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

搵到同伴啦




男爵府

積分: 7381


86#
發表於 15-11-21 21:57 |只看該作者
其實d人葡萄緊ftm 可以陪住自己小朋友成長,雖然照顧小朋友係比返工工時更加辛苦同時間長,但總算可以睇住小朋友長大,同埋家務可以自己控制架啫!宜家好多人為兩餐為有地方訓 唔做在職媽媽唔得... 所以其實做得全職媽媽係一種福份....

點評

myki    發表於 15-11-22 15:56


男爵府

積分: 6189


87#
發表於 15-11-22 16:18 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

我都就黎做ftm,因為做兩份工真係好辛苦,返工好處只係有份收入可以買吓自己想買嘅嘢食個好d嘅lunch,但係放咗工都要做返晒ftm嘅工作,因為返工冇咗成日時間所以星期六日放假要做返晒d家務,要返工所以照顧個仔有甩漏仲要俾62話,照顧個仔嘅嘢俾99點名又係個身抱做,ftm要承受嘅嘢在職媽都要受,所以我決定做少份工,至少多返成日時間照顧好頭家。同埋小朋友返咗學都可以抖一抖,我仲係用自己嘅積蓄嚟支持自己做ftm,錢用晒我都要搵返嘢做,所以有老公支持到你做ftm真係好過好多在職媽媽㗎啦!當然我相信做ftm都會有壓力,做得好又無讚賞做得唔好又有說話聽,個老公俾家用就以為係俾錢你洗但實際上係用返喺頭家度。不過仔已生,點揀,做媽媽都係最辛苦嗰個




大宅

積分: 1718


88#
發表於 15-11-23 02:19 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

你地都只係被D親朋戚友、6299話下,我自己阿媽都係咁!


有次我仔攤響地玩,
我:我都好想攤吓!
我媽:你日日都響屋企攤!



佢完全冇湊過小朋友!!!就連洗衣機都唔識用!竟然話我好得閒!



可以做FTM, 我真心覺得幸福,不過真的是24小時stand by...年中無休,箇中的忙碌,只有FTM 們明白




禁止訪問

積分: 12080


89#
發表於 15-11-23 18:32 |只看該作者

回覆:Maxsobb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 991


90#
發表於 15-11-23 21:48 |只看該作者

回覆:mww654321 的帖子

呀⋯最hurt係熟嘅都咁講,好似我姑奶,個女俾阿媽湊,自己返工好輕鬆朝11晩7,返到屋企hea好少湊女、喪睇電視玩手機或者兩公婆去行街食嘢,佢覺得佢要返工搵錢「好忙好辛苦」、覺得我就好啦相對「輕鬆」,仲「建議」我學人搞網上生意賺錢、過去佢屋企同佢個女玩⋯我連休息、食飯時間都無乜呀頂




複式洋房

積分: 463


91#
發表於 15-11-28 13:19 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

我情願返工。無做野即是無收入。下下要問人要錢。超慘


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo