親子旅遊

跳至

首頁
34567...47

尾頁
   113


大宅

積分: 4489


81#
發表於 15-9-19 08:56 |只看該作者

引用:可以推介白浜嘅酒店嗎?

原帖由 bigcakecake 於 15-09-19 發表
可以推介白浜嘅酒店嗎?
我將會book toretore 的酒店,一泊2食,一家三口2千蚊到。


男爵府

積分: 7307


82#
發表於 15-9-19 09:13 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-14 09:19

原帖由 TMC3012 於 15-09-14 發表
我有晚都未有得book
1/4晚?我都未book到


別墅

積分: 536


83#
發表於 15-9-19 18:12 |只看該作者

回覆:HappyJacky 的帖子

請問酒店名是什麼?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


84#
發表於 15-9-20 01:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 15-09-14

原帖由 wingyee_ma 於 15-09-14 發表
主要睇櫻花
想去京都,奈良,大阪
usj諗緊去唔去。
Check左,如果想响京都睇夜櫻,清水寺大約3月尾28,29左右先開放夜晚!所以我行程改左!





公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


85#
發表於 15-9-20 01:24 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-9-20 01:12
Check左,如果想响京都睇夜櫻,清水寺大約3月尾28,29左右先開放夜晚!所以我行程改左!

...
夜櫻...... 我都係喜歡白天睇.

我試過係韓國睇夜櫻, 個次唔係刻意安排, D 相影得唔靚


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


86#
發表於 15-9-20 01:34 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

終於計劃好行程
day1, 22:30到機場,因應該趕唔到夜車,所以暫plan stay機場KIX休息到朝早6:00才出大阪,如果快拎到行李,就坐23:40南電出新今宮,去spa world過夜(因為我要book的住宿地方,要最夜23:00check in或最早7:00可取房)
day2, 取房,訓陣, 12:00黑門市場lunch, 電電城,坐車去大阪港站,聖瑪利亞號帆船,用周遊卡free, 海遊館(優惠入場),有時間就去埋legoland
day3, 梅田,hep five摩天輪(周遊卡free),梅田joy polis(免入場費),行街,dinner 茶屋町放題,夜晚空中庭園(free)
day4.木津卸売市場,和歌山,小玉火車,貴志士多啤梨園
day5.USJ
day6.京都,衹園,鴨川,伏見荷,夜晚清水寺
day7.嵯峨,嵐山,
day8.錦市場,lunch, 池田,杯麵館,貓頭鷹cafe.
day9,一早黑門買水果,心齋橋,道頓堀,機場




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


87#
發表於 15-9-20 01:59 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-20 01:12

原帖由 wingyee_ma 於 15-09-20 發表
夜櫻...... 我都係喜歡白天睇.

我試過係韓國睇夜櫻, 個次唔係刻意安排, D 相影得唔靚
我日夜都打算睇!




大宅

積分: 4489


88#
發表於 15-9-20 08:30 |只看該作者

引用:請問酒店名是什麼?

原帖由 bigcakecake 於 15-09-19 發表
請問酒店名是什麼?
你入去睇下
www.toretore-village.com


大宅

積分: 4489


89#
發表於 15-9-20 08:33 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

http://www.toretore-village.com/
呢個先啱


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


90#
發表於 15-9-20 09:02 |只看該作者

引用:終於計劃好行程day1, 22:30到機場,因應該

原帖由 maggielau0705 於 15-09-20 發表
終於計劃好行程
day1, 22:30到機場,因應該趕唔到夜車,所以暫plan stay機場KIX休息到朝早6:00才出大阪,如 ...
勁快效率好高


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


91#
發表於 15-9-20 09:11 |只看該作者

引用:http://www.toretore-village.com/呢個先啱

原帖由 HappyJacky 於 15-09-20 發表
http://www.toretore-village.com/
呢個先啱
尼度好想住一晚,可惜今次主要京都睇櫻,上次冇去和歌山,小玉就走了!
今次去探新站長!所以冇時間去白浜!




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


92#
發表於 15-9-20 09:26 |只看該作者

引用:終於計劃好行程day1, 22:30到機場,因應該

原帖由 maggielau0705 於 15-09-20 發表
終於計劃好行程
day1, 22:30到機場,因應該趕唔到夜車,所以暫plan stay機場KIX休息到朝早6:00才出大阪,如 ...
和歌山一日來回可以?搭巴士?
大阪市區無櫻花睇嗎?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


93#
發表於 15-9-20 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 15-09-20

原帖由 wingyee_ma 於 15-09-20 發表
和歌山一日來回可以?搭巴士?
大阪市區無櫻花睇嗎?
和歌山可以一天來回!大阪市可以大阪城公園,造幣局都有,不過好像4月中才有!




別墅

積分: 536


94#
發表於 15-9-20 16:29 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

好羨慕你呀! 咁快就可以安排好咁豐富嘅行程. 我仲周圍問吓人, 睇吓天書, 連大板嘅交通仍然係一頭霧水。


別墅

積分: 536


95#
發表於 15-9-20 16:49 |只看該作者
回覆 HappyJacky 的帖子

謝謝資料! 請問這個是酒店的官方網站嗎? 你直接在這裡訂房間? 因為全部日文, 不是完成明白. 另請問可以經agoda之類的酒店網站訂房嗎? 如tore tore village 無房的話, 請問還有其他方便的酒店推介嗎? 謝謝!


別墅

積分: 536


96#
發表於 15-9-20 17:12 |只看該作者
其實第一次去大板, 帶着12歲小朋友去, 較喜歡玩機動遊戲, 而我們只逗留7天, 那麼我們應該去白浜、和歌山定神戶呢?


侯爵府

積分: 24723


97#
發表於 15-9-20 17:23 |只看該作者

引用:我29/3-4/4+第一次自由行,因為兩個大人加1

原帖由 bigcakecake 於 15-09-16 發表
我29/3-4/4 第一次自由行,因為兩個大人加12歲小朋友,打算訂民宿,又唔想成日搬酒店,如果六晚都住在大板 ...
我28/3-4/4,訂了ANA,午機去早機返。
我2公婆囡(11歳)及哥嫂,共4大1小。
今年(2015)去復活去了USJ,今次唔去了。




侯爵府

積分: 24723


98#
發表於 15-9-20 18:50 |只看該作者

引用:我打算28/3~+2/4+帶兩個小朋友去大阪,上網

原帖由 Cottonbb 於 15-09-19 發表
我打算28/3~ 2/4 帶兩個小朋友去大阪,上網見ANA 果d 機票最平都14xxx, 酒店五晚要成萬,其實係咪好貴呢?
...
我28/3 -4/4 訂了ANA,上周四已出機票,$41xx(定$42xx).
Agent本來幫我re-book 去extend deadlibe, 但收到風隨時加價;問我出定rebook, 我已度好家中各人時間,所以confirm了出票。
我check了HK Express, 同一天差不多時間,連歺及行李,重貴幾佰。




侯爵府

積分: 24723


99#
發表於 15-9-20 18:56 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

未決定行程內容。
暫時定了7晩大阪Lions Rock, 慢慢搵其他選擇。
亦在AirBnB 看民宿。
其實想住2晚京都,但第一晚20:00/20:30 先落機,怕去到京都太晚。
加上家人想儘量少轉酒店。
我5人(2人房➕3人房)。




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


100#
發表於 15-9-20 21:45 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子好羨慕你呀! 咁

原帖由 bigcakecake 於 15-09-20 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

好羨慕你呀! 咁快就可以安排好咁豐富嘅行程. 我仲周圍問吓人, 睇吓天書, 連大 ...
我已去過一次,今次行程係部份我未去過既地方!所以易plan!你仔如果like機動遊戲,一定要去USJ.




首頁
34567...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo