跳至

首頁
34567...55

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


81#
發表於 08-9-14 13:54 |只看該作者
我12咪又係!
見人喊佢又喊, 放學又呆呆咁...吾係好采我咁?!
都有D担心&增加我地既吾舍得!
我都好想可以日日同佢返學, 陪下佢..但我又覺得佢呢2個禮拜見多左我, 嗲左好多, 想佢試下由嫲嫲爺爺帶返學放學, 睇下情況會吾會好D~
唉!做人亞媽就係咁架喇....我老公就一D都冇呢D唸法....
下個禮拜睇下佢響學校瞓覺,瞓成點先再算啦!..


原文章由 cl76215 於 08-9-11 14:05 發表
.........
依2日希希放學一見到爺爺就喊, 我估可能依幾日開始返3個幾鐘, 一來時間長左, 老師話佢唔係好食嘢, 今朝同佢講返學好 ...


大宅

積分: 4455


82#
發表於 08-9-15 20:03 |只看該作者
我個愛美麗日日都係放學時喊﹐又唔食飯﹐因為0係屋企唔會將D飯餸撈埋一碗。下星期我都唔知佢點0係學校瞓..... 好唔捨得......

原文章由 klam 於 08-9-14 13:54 發表
我12咪又係!
見人喊佢又喊, 放學又呆呆咁...吾係好采我咁?!
都有D担心&增加我地既吾舍得!
我都好想可以日日同佢返學, 陪下佢..但我又覺得佢呢2個禮拜見多左我, 嗲左好多, 想佢試下由嫲嫲爺爺帶返學放學, 睇下情況會 ...


大宅

積分: 1455


83#
發表於 08-9-16 14:40 |只看該作者
愛美麗ma,
好高興響呢度見到你, 你吾駛担心啦, 我覺得你個女都好叻呀, 而且都進步得好快...
-乜學校d飯係撈埋一齊既咩?你問過老師?我俾12響屋企食果d都有時係撈埋一齊, hehe因為方便喂麻... 上個禮拜老師話我個女食得哂d飯, 有時仲添&佢係9月入學果班裏面食飯食得最快...我同12pa都好驚訝, 我諗...係咪學校入面係食好少架咋?
-聽日佢地就要試響學校瞓教.....我地d亞媽, 真係都幾難想像...自己個b會瞓囉.....為有同自己講隨遇而安啦....我又要返工真係好羨慕你可以接送返學放學, 可以即刻知道佢每日既情況....

原文章由 tokyogirl 於 08-9-15 20:03 發表
我個愛美麗日日都係放學時喊﹐又唔食飯﹐因為0係屋企唔會將D飯餸撈埋一碗。下星期我都唔知佢點0係學校瞓..... 好唔捨得......


大宅

積分: 4455


84#
發表於 08-9-17 09:41 |只看該作者
尋日見12放學好乖﹐開開心心彈出黎

我問過老師﹐學校係撈飯仲有D汁咁﹐但愛美麗0係屋企係一啖白飯﹐一啖肉﹐一啖菜﹐唔鐘意有汁﹐又唔鐘意撈... 我都嚐試撈下等佢習慣下﹐但暫時都未得。


原文章由 klam 於 08-9-16 14:40 發表
愛美麗ma,
好高興響呢度見到你, 你吾駛担心啦, 我覺得你個女都好叻呀, 而且都進步得好快...
-乜學校d飯係撈埋一齊既咩?你問過老師?我俾12響屋企食果d都有時係撈埋一齊, hehe因為方便喂麻... 上個禮拜老師話我個女食 ...


男爵府

積分: 5465


85#
發表於 08-9-17 11:48 |只看該作者

回覆 #82 tokyogirl 的文章

希希尋晚病左啦! 成晚咳到光, 攪到我同老公成晚都無得瞓, 今日放學仲2:45. 依家去睇醫生, 依一, 二日都返唔到學, 希望佢快D好返, 見佢又咳又瞓唔到, 氣都速埋好辛苦. 依排天氣咁焗, 你哋D小朋友都要小心D.

12識得唔夠食, 識舉手話要都好叻, 其實最怕佢明明唔夠,都唔敢舉手再要, 我個仔就係咁, 你比幾多佢食幾多, 佢可以食一中湯碗飯/面, 但係學校可能仲未慣, 食好少, 唯有夜晚補返.

自己湊左成個星期返學放學, 我都好唔捨得, 自己湊可以放學問先生佢今日點樣, 我依家諗緊一係同公司講返遲半個鐘, 放工補返, 下星期返學8:30, 試下WORK唔WORK, 都唔知公司比唔比. 其實愛美麗MA都好辛苦, 大住個肚湊女, 遲D小B出世仲忙.

愛美麗MA, 你個女比起第一, 二日返學已經一路路進步啦, 話時話呀, 初時見到佢真係喊得幾犀利, 星期六嗰日見佢入課室好乖咁比先生抱入去, 仲同爸爸媽媽BYE BYE, 叻左好多啦!


大宅

積分: 4455


86#
發表於 08-9-17 12:32 |只看該作者
希希媽﹐

小朋友返左學之後病真係指定動作﹐唔使太擔心﹐休息下﹐飲多D水﹐最緊要睇實有無發燒。

我見希希放學喊﹐可能係嗲爺爺﹐我見你62真係好錫希希﹐不斷tum佢。

愛美麗依家返學無乜問題(finger-crossed)﹐好開心同我地bye bye 然後自己行入班房﹐但放學就指定動作一定要喊下。老師話其實愛美麗只係嗲﹐唔識用說話表達唔見我幾個鐘好掛住我﹐所以要攬下喊下表達﹐喊一分鐘又會好似無事發生過咁望下魚﹐同老師bye bye返屋企。
食飯當然就... 好唔掂


原文章由 cl76215 於 08-9-17 11:48 發表
希希尋晚病左啦! 成晚咳到光, 攪到我同老公成晚都無得瞓, 今日放學仲2:45. 依家去睇醫生, 依一, 二日都返唔到學, 希望佢快D好返, 見佢又咳又瞓唔到, 氣都速埋好辛苦. 依排天氣咁焗, 你哋D小朋友都要小心D.

12識 ...


大宅

積分: 1455


87#
發表於 08-9-17 12:56 |只看該作者
12邊有咁叻, 識舉手要添飯吖, 老師話會問續一小朋友問要吾要添多d, 佢自己話要啫, 我都驚佢要敢said NO, 所以就照食喇.....佢都好似肥左哦!~
12都病了, 星期一早上就不停留NOSE水, 中午之後又好D, 到星期二朝早就變左咳&有痰, 但又精神wor, 問佢佢又話要返學....
放學睇完e生, 情況又差吾多....你地有冇e生介紹呀?
今日第一日響學校瞓教, 又吾想佢miss左, 等佢試一日先啦.......我諗聽日俾佢響屋企休息下先得喇..吾好返學傳染人...
希希, 吾知係咪俾我12傳染呢?真係吾好意思lu~不過佢地都吾同組, 我諗吾係呱~

原文章由 cl76215 於 08-9-17 11:48 發表
希希尋晚病左啦! 成晚咳到光, 攪到我同老公成晚都無得瞓, 今日放學仲2:45. 依家去睇醫生, 依一, 二日都返唔到學, 希望佢快D好返, 見佢又咳又瞓唔到, 氣都速埋好辛苦. 依排天氣咁焗, 你哋D小朋友都要小心D.

12識 ...


男爵府

積分: 5465


88#
發表於 08-9-17 14:19 |只看該作者

回覆 #87 klam 的文章

傻啦! 唔洗唔好意思, 梗係唔關12事啦! 佢星期六返婆婆屋企做節, 係度等巴士時焗一焗, 上到巴士D冷氣又勁, 我已經即刻同佢著返件衫, 但去到婆婆到狂打乞嚏, 食左兩日藥好返8成, 尋晚轉左隻咳水就咳到痴左, 我都本來唔想錯過今日, 但寧願比佢食藥瞓返夠會仲快好D.

我會睇水街嘅李漢鈞, 但每次都睇兩次先好, 可能D菌太勁.

係呀! 希希見到爺爺就勁嗲, 因為爺爺係佢嘅"黃大仙", 我就係唔想我62太辛苦, 抱佢返學, 但爺爺咩都話得, 自己得嘅話最好自己攪掂麻!


大宅

積分: 1455


89#
發表於 08-9-18 09:13 |只看該作者
咁就好喇!~1-2都係吾知係咪星期六,日去街一冷一熱攪到咁....
佢尋日放學老師話佢好攰而且又有d熱(可能係瞓醒或者有燒..), 抱到返屋企佢又吾肯食野, 探熱又38度幾100多dd, 咁又抱佢落樓睇e生....佢又係冇事好精神喎...食完藥就好眼瞓就真, 6:45-7:45又瞓左一個鐘...我就好攰喇...又熱又濕人都癲!


原文章由 cl76215 於 08-9-17 14:19 發表
傻啦! 唔洗唔好意思, 梗係唔關12事啦! 佢星期六返婆婆屋企做節, 係度等巴士時焗一焗, 上到巴士D冷氣又勁, 我已經即刻同佢著返件衫, 但去到婆婆到狂打乞嚏, 食左兩日藥好返8成, 尋晚轉左隻咳水就咳到痴左, 我都本來 ...


男爵府

積分: 5465


90#
發表於 08-9-18 10:38 |只看該作者

回覆 #89 klam 的文章

12今日好D未呀! 發燒個人會好攰, 好眼瞓, 咁今日有無返學呀? 通常亞B病完就會輪到我, 因為瞓唔到,成晚睇住佢驚佢高燒, 12MA, 你都要小心D!

希希今日都無返學,抖埋今日, 可能D藥啱佢, 加上婆婆煲左蘋果, 南北杏, 加多片果皮, 止咳化痰, 次次都WORK, 西藥始終燥熱.

無返兩日學, 聽日唔知發唔發癲!

12同愛美麗尋日係學校瞓覺點呀?


大宅

積分: 1455


91#
發表於 08-9-18 11:38 |只看該作者
嫲嫲話佢響屋企好精神, 今朝仲攪我個碎銀箱, 倒哂d銀仔落地;又指嫲嫲攞維他奶俾佢飲...我諗佢冇事la...攪攪震咁叻!~
今朝佢起身嫲嫲同佢探熱, (肛探)都過箭咀, 我都有叫佢食埋退燒藥先喇....癈事晝d又唻....
小朋友吾舒服, 第一個受影響既就係"亞媽", 希ma你都小心d呀!~
希婆婆煲的湯水真的有效?!等我都整煲俾12先得----呢排(我地咁忙-忙接亞b既返學放學)都冇乜煲湯水哦~

原文章由 cl76215 於 08-9-18 10:38 發表
12今日好D未呀! 發燒個人會好攰, 好眼瞓, 咁今日有無返學呀? 通常亞B病完就會輪到我, 因為瞓唔到,成晚睇住佢驚佢高燒, 12MA, 你都要小心D!

希希今日都無返學,抖埋今日, 可能D藥啱佢, 加上婆婆煲左蘋果, 南北杏, ...


男爵府

積分: 5465


92#
發表於 08-9-18 13:58 |只看該作者

回覆 #91 klam 的文章

12精神就OK啦! 最怕佢呆呆滯滯又唔去玩! 應該好快會無事. 我99話星期二接放學時見到個板N1有4 個小朋友缺席, 依排真係好多人病.
12MA, 你話依排你接返學放學, 咁你係咪無返工呀? 我都好想湊亞B, 但如果咁我好快無哂D假, 你知啦! 第時學校好多親子活動, 間唔中都要請吓假, 我都係留返D假.

係呀!煲個半鐘左右得啦, 可以一家大細飲, 比佢潤返個肺. 我通每星期六返婆婆度叫佢煲D湯水, 仲入多一, 二樽拎返屋企飲, 自己亞媽就咩到可以叫佢做, 99我就唔敢.


大宅

積分: 4455


93#
發表於 08-9-18 15:54 |只看該作者
12同希希今日都無返學﹐希望你地快D好返啦﹐返學好好玩架!!

今日都係有4個小朋友缺席喎﹐呢種天氣真係好易病.....

原文章由 cl76215 於 08-9-18 13:58 發表
12精神就OK啦! 最怕佢呆呆滯滯又唔去玩! 應該好快會無事. 我99話星期二接放學時見到個板N1有4 個小朋友缺席, 依排真係好多人病.
12MA, 你話依排你接返學放學, 咁你係咪無返工呀? 我都好想湊亞B, 但如果咁我好 ...


大宅

積分: 1455


94#
發表於 08-9-18 16:29 |只看該作者
我尋日接放學時, 好似見到n1係2個缺席...

原文章由 tokyogirl 於 08-9-18 15:54 發表
12同希希今日都無返學﹐希望你地快D好返啦﹐返學好好玩架!!

今日都係有4個小朋友缺席喎﹐呢種天氣真係好易病.....


男爵府

積分: 5465


95#
發表於 08-9-18 16:48 |只看該作者

回覆 #93 tokyogirl 的文章

愛美麗都要小心D呀! 一病就你同佢都辛苦.


大宅

積分: 1455


96#
發表於 08-9-18 17:18 |只看該作者
認同!!

原文章由 cl76215 於 08-9-18 16:48 發表
愛美麗都要小心D呀! 一病就你同佢都辛苦.


男爵府

積分: 5465


97#
發表於 08-9-18 17:30 |只看該作者

回覆 #96 klam 的文章

希希聽日返學肯定勁喊, 今朝同佢講"聽日好返, 返學啦!" 佢猛話"唔好呀", 仲要瞓埋晏教, 一定大狃計, 初初返懶勁, 宜家最渣係佢


大宅

積分: 1455


98#
發表於 08-9-18 17:33 |只看該作者
希ma,
我吾係日日接返學放學~上星期5, 教左99點接送, 我就冇請假喇, 只不過尋日見佢第一日響學校瞓, 先至放下下晝接佢囉...點知仲要同佢睇E生, 真係大吉利是!

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-17 12:45 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


99#
發表於 08-9-19 10:36 |只看該作者
今朝湊希希返學本來好開心, 仲自己咩書包行返學校, 我心諗咁"順灘", 點知喺學校門口見到兩個同學仔喊, 又多事幹喊埋一份, 許老師氹佢都唔啋, 比第二個老師抱左入去陣就聽唔到佢喊, 學愛美麗媽講, D小朋友都係想嗲吓先係咁. 係樓下仲見到12同嫲嫲, 行到成頭濕哂, 仲好乖叫我希希MA, 嫲嫲話佢仲二聲咳, 應該好返8,9成, 同希希一樣, 咁都好啦!

你99都幾刁, 但係聲氣串唔串先, 如果仲要惡聲, 我會勁"興", 通常都要死忍, 不過黑哂口面唔出聲, 返屋企發洩喺老公身上, 佢通常都附和我, 跟住話無計啦, 鬼叫你求人咩, 唔係個個好似我62咁順得人. 幾時都係自己亞媽好, 點話都唔嬲.

12同愛美麗係學校肯唔肯瞓呀?


大宅

積分: 4455


100#
發表於 08-9-19 11:21 |只看該作者
不過始終有老人家幫下手都好丫﹐我6299唔0係HK﹐自己阿媽又病﹐有時想放低愛美麗一陣都唔得架﹐靠工人始終無保障﹐我都係last resort先請架乍...

愛美麗2日都瞓到2個鐘呀﹐我見好似個個小朋友都OK﹐去接放學時班房燈熄晒﹐好靜。


原文章由 cl76215 於 08-9-19 10:36 發表
今朝湊希希返學本來好開心, 仲自己咩書包行返學校, 我心諗咁"順灘", 點知喺學校門口見到兩個同學仔喊, 又多事幹喊埋一份, 許老師氹佢都唔啋, 比第二個老師抱左入去陣就聽唔到佢喊, 學愛美麗媽講, D小朋友都係想嗲吓 ...

首頁
34567...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo