自由講場

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   5


大宅

積分: 2322


81#
發表於 15-11-17 13:46 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

傻既人,不用理他




男爵府

積分: 9665


82#
發表於 15-11-17 13:47 |只看該作者

回覆:旻旻豬 的帖子

識的知的就唔駛上BK問啦。呢d人的留言你自動過慮左先睇




男爵府

積分: 8965


83#
發表於 15-11-17 13:47 |只看該作者

引用:在旅遊版問去泰國自由行book 酒店/包車是不

原帖由 旻旻豬 於 15-11-17 發表
在旅遊版問去泰國自由行book 酒店/包車是不是一定要用英文,因為不流利,有位噪底狂叫我唔識唔好去,唔好影 ...
bk越來越多鍾意到處放火頭既人


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


84#
發表於 15-11-17 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44493

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 分享愛 想生BB熱投 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 15-11-17 13:56 |只看該作者
唔識英文去旅行會影衰香港人,咁死梗我英文唔叻,即係唔好去旅行?


大宅

積分: 2322


86#
發表於 15-11-17 13:58 |只看該作者
回覆 Dwmn 的帖子

又係呢個,我答其他人o野又走o黎串串貢,不過對呢D人當時運高睇唔到就得。你當佢係要attention seeking既小朋友就算啦


男爵府

積分: 5295


87#
發表於 15-11-17 13:58 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

上次我去一個人去日本危唔危險,佢就答好危機,千萬唔好去


大宅

積分: 3821


88#
發表於 15-11-17 14:02 |只看該作者

回覆:凍奶茶少奶 的帖子

果條友串先wor




男爵府

積分: 9191


89#
發表於 15-11-17 14:18 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

唔再覆佢,當事運高睇唔到就算啦
唔洗搞到自己唔開心嘅
呢個世界乜人都有
尤其網上世界,亂up睇唔到樣

訂酒店搵agent或網上book房網站就得啦
建議去多D 泰x營 討論區做下功課
我自己英文唔好,做足功課自由行曼谷無難道
Book spa book餐廳,都係用email 簡單英文來book,寫齊資訊就book到(如日期丶人數等等)




水晶宮

積分: 65773

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


90#
發表於 15-11-17 14:21 |只看該作者


伯爵府

積分: 19016

牛年勳章


91#
發表於 15-11-17 14:24 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

樓主唔好嬲,just ignore. 如果有睇開外遊版的應該明白




伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


92#
發表於 15-11-17 14:27 |只看該作者

引用:Quote:旻旻豬 發表於 15-11-17 11:46 在旅

原帖由 pbpk03845784 於 15-11-17 發表
網絡世界係咁...樓主唔駛太上心...認真便輸了 !!
咪係。答你嗰個應該係個自視好高嘅男人嚟嘅,無需理會。
泰國有幾個包車司機都識廣東話,你可爬下文會揾到


男爵府

積分: 9978


93#
發表於 15-11-17 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+凍奶茶少奶+於+15-11-17+發表

原帖由 淘寶 於 15-11-17 發表
我覺得答佢個個人無禮貌在先
算啦, 網上回覆邊有得要求別人恭恭敬敬! 既然那個post 樓主已不甘示弱回敬番位JM, 何必又再公海再開post 插人。 其實大把lee D人啦, 因為覺得上網串人唔洗負責任啊嘛! 洗咩咁認真




侯爵府

積分: 21578


94#
發表於 15-11-17 14:36 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

問野都要睇人面色




公爵府

積分: 25538


95#
發表於 15-11-17 14:37 |只看該作者
回覆 旻旻豬 的帖子

樓主, 我完全明白.
我好少去旅遊版, 亦唔會留意咩人回覆. 我剛見您的post, 我唔覺佢想幫人, 佢覺得我地呢d少旅行的人可能好蠢, 真係有d串. 可能想表現自己係達人啦.

我早兩個月都問過去大阪定係東京好, 同埋想問下有咩好玩. 我去旅行好無所謂, 未去過日本就去下啦......可能佢以為我係鄉下仔定係外星人....佢竟然問我...

您到底知唔知大阪同東京在邊? 痴q線...我真係想答佢, 我當然知在地球啦, 唔通在火星.

去個旅行洗唔洗上地理課, 計埋經緯度?

又反問我知唔知有咩玩, 有咩買....唔通香港人一定要好熟日本? 我已講明我未去過日本啦 ....唔通未去過日本就唔可以問野?

樓主唔好理佢, 有d人係自以為是.

去泰國唔一定要用英文, 有時講廣東話, 國語都會明, 如坐車, 在酒店問定就一定無問題, 加上有GPS. 而BTS 需然無中文站, 但每個站除了英文, 泰文, 仲有編好, 如唔識就用站的編好就可以....


男爵府

積分: 5476


96#
發表於 15-11-17 14:46 |只看該作者

回覆:在旅遊版問下野啫,叫我唔好影衰香港人

幾有料都無用啦,可惜人品唔好呢比人知多啲識多啲就可以串串貢咁話人,基本禮貌都無


男爵府

積分: 5476


97#
發表於 15-11-17 14:49 |只看該作者

引用:企佢t字頭果位風格一樣,禾懷疑係同一人,

原帖由 jodylulu 於 15-11-17 發表
企佢t字頭果位風格一樣,禾懷疑係同一人,可以不理
T字頭


象牙宮

積分: 227915

2024年龍年勳章


98#
發表於 15-11-17 14:52 |只看該作者

引用:在旅遊版問去泰國自由行book 酒店/包車是不

原帖由 旻旻豬 於 15-11-17 發表
在旅遊版問去泰國自由行book 酒店/包車是不是一定要用英文,因為不流利,有位噪底狂叫我唔識唔好去,唔好影 ...
咁惡死……


琥珀宮

積分: 157649

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 15-11-17 14:55 |只看該作者

引用:在旅遊版問去泰國自由行book+酒店/包車是不

原帖由 旻旻豬 於 15-11-17 發表
在旅遊版問去泰國自由行book 酒店/包車是不是一定要用英文,因為不流利,有位噪底狂叫我唔識唔好去,唔好影 ...
對住傻人唔好咁認真,開心d




珍珠宮

積分: 40517


100#
發表於 15-11-17 14:58 |只看該作者

首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo