自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 80247


81#
發表於 15-11-24 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-11-24+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


82#
發表於 15-11-24 13:58 |只看該作者

回覆:吳卓羲

佢真係幾靚仔




琥珀宮

積分: 169631


83#
發表於 15-11-24 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-11-24+發表YouT

原帖由 Superman-GF 於 15-11-24 發表
睇了⋯⋯頂唔住。

大陸fashion background, D styling 超土,講個英文都好難聽。D大陸女星,真心勁無個性 ...
其實真實內地做fashion 或高檔行業d人係咪咁既款?




琥珀宮

積分: 169631


84#
發表於 15-11-24 14:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+15-11-24+發表我睇

原帖由 Superman-GF 於 15-11-24 發表
男人都係要某個年紀先開始有神彩
唱k勝在年紀大了但無殘到!

再期拍檔女星,而家襯埋佢到似姊弟。





珍珠宮

積分: 45007


85#
發表於 15-11-24 14:09 |只看該作者
bik1229 發表於 15-11-24 11:18
本身就是靚仔來, 好樣過馬明, 陳毛唔駛講啦, 同靚仔扯不上關係。

肯下功夫做好些戲, 有排行運。 ...

馬明演技普通, 樣又普通


陳毛現已榮升為大叔啦


禁止訪問

積分: 80247


86#
發表於 15-11-24 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-11-24+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 96826

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


87#
發表於 15-11-24 14:25 |只看該作者

引用:其實我想開po講唱K好耐,但呢度d jm 好多唔

原帖由 ZACK 於 15-11-23 發表
其實我想開po講唱K好耐,但呢度d jm 好多唔鐘意佢
我有幸有次同—個TBB 監 ...
我由佢出道到而家都覺得佢會紅,不過佢性格應該迎合唔到香港記者,希望佢離開tbb會更好。我相信自己眼光


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


88#
發表於 15-11-24 14:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-11-24+發表YouT

原帖由 Superman-GF 於 15-11-24 發表
睇了⋯⋯頂唔住。

大陸fashion background, D styling 超土,講個英文都好難聽。D大陸女星,真心勁無個性 ...
第一集條瑩光綠色 scarf

忍一陣,之後 ceo 番工,d 衫好好多

男一 Jerry 有 d 老態,佢反而呢套幾精神,同 tbb 頹廢殘 look 好唔同




寶石宮

積分: 407059

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


89#
發表於 15-11-24 14:56 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


大宅

積分: 4551


90#
發表於 15-11-24 15:01 |只看該作者


侯爵府

積分: 21965


91#
發表於 15-11-24 15:21 |只看該作者
木土土 發表於 15-11-23 22:05
剛睇梟雄,發現唱k好似靚仔咗,瘦咗後生咗!有一排覺得佢肥咗佬咗,今日眼前一亮



...
佢做戲比以前進步咗.....


別墅

積分: 682

畀面勳章


92#
發表於 15-11-24 15:42 |只看該作者
黎緊應該仲有一套喎,好似係醫院題材,出左廣告但未開始播


別墅

積分: 682

畀面勳章


93#
發表於 15-11-24 15:43 |只看該作者
Haki 發表於 15-11-23 22:33
已經無簽無綫,可能係最後一套了
黎緊應該仲有一套喎,好似係醫院題材,出左廣告但未開始播

點評

Haki    發表於 15-11-25 00:44


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


94#
發表於 15-11-24 15:44 |只看該作者

引用:Quote:bik1229+發表於+15-11-24+11:18+本身

原帖由 yiu_mimi 於 15-11-24 發表
馬明演技普通, 樣又普通
已經係大叔




大宅

積分: 3821


95#
發表於 15-11-24 15:48 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

我不嬲都覺得佢靚仔!馬閒同bosco 都唔夠佢型




男爵府

積分: 6589


96#
發表於 15-11-24 15:54 |只看該作者
我由衝1已經鐘意佢, 當時仲話如果生仔, 一定要用Issac呢個名

睇過佢mini concert, 仲係簽名會時同佢合照過, 開心屎


大宅

積分: 3821


97#
發表於 15-11-24 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+macca+於+15-11-23+發表我冇

原帖由 美味 於 15-11-23 發表
我都係不嬲鍾意唱k,可惜香港觀眾總係失去先識珍惜
我都係




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


98#
發表於 15-11-24 16:30 |只看該作者

引用:我由衝1已經鐘意佢,+當時仲話如果生仔,+一

原帖由 yencheung1981 於 15-11-24 發表
我由衝1已經鐘意佢, 當時仲話如果生仔, 一定要用Issac呢個名

睇過佢mini concert, 仲係簽名會時同 ...
佢開過 mini concert ???

好聽嗎




男爵府

積分: 6589


99#
發表於 15-11-24 16:39 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 15-11-24 16:30
佢開過 mini concert ???

好聽嗎
好多年前, 岩岩出"別怪她", 係九展開....
其實佢唱歌把聲唔差, 好似義海豪情首"紅蝴蝶"


大宅

積分: 3899


100#
發表於 15-11-24 17:12 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我都覺得佢ok 型,馬明成個傻仔 (fans 咪病我), bosco 比佢更mk , anyway tvb 好似冇晒人咁very boring


首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo