自由報料

跳至

首頁

尾頁
   13


子爵府

積分: 12503


81#
發表於 16-1-31 13:08 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

我食過:
元朗真香,手造蛋卷,$63細盒,好薄,最脆依間,無咩蛋味同牛油味。
華園,$39,厚身,唔脆,幾香蛋味,平價之選。
榮華,$108大盒,厚身,好香蛋味,好食,值得再食。
價真棧台灣手造蛋卷,$19一細盒(得幾條),我覺得最好食,好香牛油味。

點評

Yo818    發表於 16-2-1 16:15


男爵府

積分: 5217


82#
發表於 16-1-31 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pky726+於+16-01-29+發表本帖

原帖由 T.C.MAMA 於 16-01-31 發表
知唔知除左去元朗 邊度可以買恆香蛋卷?
萬寧$100/2盒細




大宅

積分: 1480


83#
發表於 16-1-31 14:39 |只看該作者

引用:Quote:GGBLE+發表於+16-1-30+19:55+請問係

原帖由 Tabo63 於 16-01-30 發表
應該全部惠康都有。我係炮台山見有,荃灣都有。快d買仲有$10coupon 送。
我今日惠康買左兩盒,無10卷出比我




水晶宮

積分: 50254


84#
發表於 16-1-31 15:23 |只看該作者

回覆:NMKE2008 的帖子

剛在apm見到即做,好香,多人排隊,無買到



若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


男爵府

積分: 7147


85#
發表於 16-1-31 19:03 |只看該作者
回覆 NMKE2008 的帖子

元朗又新街...其奧


男爵府

積分: 7147


86#
發表於 16-1-31 19:12 |只看該作者
回覆 T.C.MAMA 的帖子

旺角登打士街恆香有個舖位....


大宅

積分: 1156


87#
發表於 16-1-31 19:53 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

見有jm推介蜂巢蛋卷,即刻買了2盒試試。
即試食,好好味。 計落35元一盒,有10元劵送 (下次買滿60元可用) 內有4包,每包6條,好味兼抵食。
推介


大宅

積分: 1156


88#
發表於 16-1-31 19:54 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?


1454241270070.jpg


大宅

積分: 4837

母親節2025勳章


89#
發表於 16-1-31 23:25 |只看該作者

引用:見有jm推介蜂巢蛋卷,即刻買了2盒試試。即

原帖由 bb_babe 於 16-01-31 發表
見有jm推介蜂巢蛋卷,即刻買了2盒試試。
即試食,好好味。 計落35元一盒,有10元劵送 (下次買滿60元可用) ...
有冇人試過鳳凰卷呢?


大宅

積分: 3873


90#
發表於 16-2-1 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pky726 於 16-01-29 發表本帖

原帖由 T.C.MAMA 於 16-01-31 發表
知唔知除左去元朗 邊度可以買恆香蛋卷?
好似apm。一買個層有間恆香。我以前經過都會買1罐


大宅

積分: 1763


91#
發表於 16-2-1 10:56 |只看該作者

引用:請問係咪間間惠康都有買一送一?你們在那區

原帖由 GGBLE 於 16-01-30 發表
請問係咪間間惠康都有買一送一?
你們在那區的惠康買的?
我喺慈雲山果間買都有,今日我又買左兩盒,都有$10現金劵出啊~




大宅

積分: 1763


92#
發表於 16-2-1 10:59 |只看該作者

引用:Quote:木森林+發表於+16-1-30+00:37+蜂巢蛋

原帖由 pky726 於 16-01-31 發表
好味過恆香?
其實我(食卷年資唔長/唔多)
未食過恆香啊
但唸隻我覺得算新鮮好食,香港做,價錢相宜,ok啊~




大宅

積分: 1763


93#
發表於 16-2-1 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tabo63+於+16-01-30+發表應該

原帖由 appleface 於 16-01-31 發表
我今日惠康買左兩盒,無10卷出比我
我今日買都有$10劵啊~




大宅

積分: 2097


94#
發表於 16-2-1 11:33 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

尋日都買左,不過未食,俾錢收據都有$10卷俾我呀




大宅

積分: 1480


95#
發表於 16-2-1 14:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+appleface+於+16-01-31+發表

原帖由 木森林 於 16-02-01 發表
我今日買都有$10劵啊~
我明天去問下




大宅

積分: 3522


96#
發表於 16-2-1 23:27 |只看該作者

回覆:NMKE2008 的帖子

我今日都買咗蜂巢蛋卷,幾好味


男爵府

積分: 5910


97#
發表於 16-2-2 02:30 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

我上星期買左蜂巢蛋卷,$47


大宅

積分: 3195

育兒性格勳章


98#
發表於 16-2-2 02:46 |只看該作者

引用:德成號(買到的話)

原帖由 averymom 於 16-01-31 發表
德成號(買到的話)
德成號新年要貨,要上年中秋前訂,多人得好恐怖,一係新年就快完佢開幾日舖後時早上walk in...


男爵府

積分: 5494


99#
發表於 16-2-2 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pky726+於+16-01-31+發表好味

原帖由 木森林 於 16-02-01 發表
其實我(食卷年資唔長/唔多)
未食過恆香啊
但唸隻我覺得算新鮮好食,香港做,價錢相宜,ok啊~:yu ...
惠康個隻product in PRC,不是香港製造架,味道都可以。

德成號好食啲,蛋味重啲,中間摺左幾次都仲係好脆,層層分明,總之好食,可惜今年無得食

下次試下jm介紹759個隻




侯爵府

積分: 21974


100#
發表於 16-2-2 10:16 |只看該作者
而家蛋卷比幾年前淡左好多~~
我以前食元朗個隻~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo