立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9146
原文章由 omoe0309 於 08-11-4 21:39 發表 咁你地丫b 幾大呀@@?
複式洋房
積分: 208
珍珠宮
積分: 42413
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 18:30 發表 我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?
積分: 39132
禁止發言
積分: 700
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 20:34 發表 我呢 自己都想喂人奶既.. 但係...唔知喂唔喂到 ... 因為始終覺得人奶好d ... 咁你地bb 食邊隻奶粉嫁? 唔好意c 咁多問題 - - ""
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-5 20:50 發表 我bb好訓得ga..初初出世既時候就食得密..3-4個鍾一餐. 跟住滿左月3日我就同佢戒左夜奶啦..開始12點鐘最後一餐..朝早67點食第一餐..到而家.可能8-12點哩段時間最後一餐..但一定10-12點先食第一餐囉..如果佢爸爸訓覺 ...
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 00:19 發表 你食a+ 既原因係因為 你想揀e隻 定 你係e完 生果時 佢俾e 隻bb 食 先揀@@?
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 20:51 發表 我本身冇咩不良習慣既... 但係唔知介唔介到口姐 =口= ... 咁我洗唔洗買定1-2 罐奶粉?
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 21:58 發表 咁樣睇...你地d 丫b.. 都幾好啵.... 好多都介左夜奶.... 咁你地會唔會 臭得輸服d .. bb 訓得多好事呀.... !!! 我有入bb會果d ... 佢都有寄試食 俾我 ... 我諗如果食.... 應該俾佢食 美素力... 好唔好呢?! ...
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 01:10 發表 咁初初 丫B 出世.. 你地訓到幾多個鍾呀?! 你地老公有冇幫手臭丫B 呀@@?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy