在職全職

跳至

首頁
34567...16

尾頁
   0


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 08-11-5 13:09 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-4 21:39 發表
咁你地丫b 幾大呀@@?


我大囡就黎28個月~細仔就黎5個月


複式洋房

積分: 208


82#
發表於 08-11-5 18:30 |只看該作者
我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


83#
發表於 08-11-5 18:54 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 18:30 發表
我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?

我只餵左3日人奶咋,之後就已經食奶粉,岩岩出世果陣兩粒鐘食一次,每次3安-4安,半夜都會照餵,到到佢十幾日大,夜晚11點幾食完之後就訓到6點先起身要食奶,我無叫醒佢迫佢食啊,所以十幾日大已經開始唔食夜奶lu


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


84#
發表於 08-11-5 19:07 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 18:30 發表
我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?


因為我個b出世唔夠37週+唔足磅
所以住院2星期就泵人奶餵佢囉 , 其實都有餵奶粉
出左院就全奶粉 ,, 都係初頭2個鐘1次啦 ,,
之後越大鐘數慢慢加 ,, 到差唔多兩個半月就戒左夜奶 ,
都係夜晚11點幾食完奶佢就自己訓到朝早7點起身食奶囉 ,
我都係無叫醒佢起身食奶的 , 佢餓自然會喊去叫你


複式洋房

積分: 208


85#
發表於 08-11-5 20:34 |只看該作者
我呢 自己都想喂人奶既.. 但係...唔知喂唔喂到 ... 因為始終覺得人奶好d ...

咁你地bb 食邊隻奶粉嫁?

唔好意c 咁多問題 - - ""


禁止發言

積分: 700


86#
發表於 08-11-5 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


87#
發表於 08-11-5 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


88#
發表於 08-11-5 20:51 |只看該作者
我本身冇咩不良習慣既...
但係唔知介唔介到口姐 =口= ...

咁我洗唔洗買定1-2 罐奶粉?


禁止發言

積分: 700


89#
發表於 08-11-5 20:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


90#
發表於 08-11-5 21:58 |只看該作者
咁樣睇...你地d 丫b.. 都幾好啵....
好多都介左夜奶.... 咁你地會唔會 臭得輸服d ..

bb 訓得多好事呀.... !!!

我有入bb會果d ... 佢都有寄試食 俾我 ...
我諗如果食.... 應該俾佢食 美素力...

好唔好呢?!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


91#
發表於 08-11-6 00:15 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 20:34 發表
我呢 自己都想喂人奶既.. 但係...唔知喂唔喂到 ... 因為始終覺得人奶好d ...

咁你地bb 食邊隻奶粉嫁?

唔好意c 咁多問題 - - ""

我B由細到大都食安嬰寶 A+奶粉嫁
人奶係好D,如果有心機恆心餵的話.....(唔係話你,係我自己無mouth: )


複式洋房

積分: 208


92#
發表於 08-11-6 00:19 |只看該作者
你食a+ 既原因係因為 你想揀e隻 定 你係e完 生果時 佢俾e 隻bb 食 先揀@@?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


93#
發表於 08-11-6 00:24 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-5 20:50 發表


我bb好訓得ga..初初出世既時候就食得密..3-4個鍾一餐.
跟住滿左月3日我就同佢戒左夜奶啦..開始12點鐘最後一餐..朝早67點食第一餐..到而家.可能8-12點哩段時間最後一餐..但一定10-12點先食第一餐囉..如果佢爸爸訓覺 ...

WAO,你個仔同我個仔一樣勁訓得.....細個果陣可以一訓訓14,5個鐘,而家咁大個都可以夜晚10點訓到第2日11點幾先起身,都成13個鐘,人地D 小朋友多數8,9點起身


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


94#
發表於 08-11-6 00:26 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 00:19 發表
你食a+ 既原因係因為 你想揀e隻 定 你係e完 生果時 佢俾e 隻bb 食 先揀@@?

係我想揀呢隻,之前係醫院生完醫院係比惠氏,不過我覺得佢好熱氣,出曬粒粒同D便便唔靚,SO轉左A+...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


95#
發表於 08-11-6 00:29 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 20:51 發表
我本身冇咩不良習慣既...
但係唔知介唔介到口姐 =口= ...

咁我洗唔洗買定1-2 罐奶粉?

唔使咁緊張,到時真係餵唔到,醫院有奶粉比你B食,出院咪再叫你老公幫你買,我果陣都係咁,以為自己餵到人奶,點知餵唔到,出院果日先叫老公落街買奶粉.....


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


96#
發表於 08-11-6 00:34 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 21:58 發表
咁樣睇...你地d 丫b.. 都幾好啵....
好多都介左夜奶.... 咁你地會唔會 臭得輸服d ..

bb 訓得多好事呀.... !!!

我有入bb會果d ... 佢都有寄試食 俾我 ...
我諗如果食.... 應該俾佢食 美素力...

好唔好呢?! ...

介夜奶梗係舒服好多啦,湊初生B最辛苦就係無得訓,介左夜奶可以連續訓到5,6個鐘已經好好.....不過呢樣野,個個B都唔同,有D成3個月都仲要食夜奶,要迫佢介,有D就自己介,好似我果個咁,10幾日就唔起身叫肚餓,都唔知好定唔好,我都有諗過叫醒佢食會唔會好D,驚唔夠營養,但好多意見都話由佢,大家訓耐D,仲好WO,肚餓自然會叫咁話......所以我無理佢啊~


複式洋房

積分: 208


97#
發表於 08-11-6 01:10 |只看該作者
咁初初 丫B 出世.. 你地訓到幾多個鍾呀?!

你地老公有冇幫手臭丫B 呀@@?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


98#
發表於 08-11-6 01:15 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 01:10 發表
咁初初 丫B 出世.. 你地訓到幾多個鍾呀?!

你地老公有冇幫手臭丫B 呀@@?



訓到幾多個鐘我就唔多記得了 ,,
但我老公無點幫我手嫁 ,,
因為佢要渣車 ,, 費事煩佢 ,,
所以都係我自己湊 ,,
試過坐係SOFA抱住佢1路餵1路自己中眼訓 ,,


禁止發言

積分: 700


99#
發表於 08-11-6 01:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


100#
發表於 08-11-6 01:40 |只看該作者
丫 ,, 講開坐月 ,,
我果陣係大埔坐月 ,, 我姑奶幫手湊 ,,
都叫做辛苦d既 ,,
老公都有幫手換片 , 沖涼餵奶 ,
不過阿囡又衰 ,, 越大越痴我 ,,,,
有時都唔俾爸爸掂佢 , 開奶都唔俾佢爸爸開 ,
係都要我開 ,,, 係而家好d-___-|||

首頁
34567...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo