自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6603


81#
發表於 16-8-1 17:21 |只看該作者
這朋友似乎不太尊重你!

仲有,你真係肯定佢環境唔好?

不停將你送比佢d野轉贈別人,是否婉轉地向你明示,佢並不需要你送野比佢?


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


82#
發表於 16-8-1 17:24 |只看該作者
mamimuimui 發表於 16-8-1 13:40
如果係好好既朋友我會問佢點解次次都將我送既禮轉送他人,係咪唔啱用?

贊成。直接問点解,睇佢点解釋。講佢知你難過。
你吾鍾意囉。
其實呢个係一種尊重。
我都係吾鍾意送人嘅嘢,人地送晒比第二个。
講完冇朋友做就算。既然佢都吾在乎自己,我仲何必咁在乎佢。
我最近先放棄左一個十几年嘅朋友。
次次買左生日禮物比佢,叫佢返工經過順便落一落車來攞,次次都擺到過晒期。封晒塵。紅酒又係咁,頸巾又係咁。手信又係咁。心啖。


男爵府

積分: 8136

開心吸收勳章 畀面勳章


83#
發表於 16-8-1 17:28 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...
我就見到3點
1點係你朋友借花敬佛比佢表姐啦,
雖然話送左出去就係人地GE事,
但基於禮貌我唔會轉送比大家相熟GE人囉,
好尷尬姐~~~
你可以試下問佢係咪唔中意你送D野

第2點係佢似搵你笨播~
大家一齊食野,點解你同佢SHARE,表姐唔駛比錢先
1.2次就算,太多次我會直接問

3係駛唔駛咩都就佢表姐阿
係咪佢表姐比到D咩著數佢??

不過FD呢家野,好係好好,有D位真係會頂唔順

點評

rean_chau    發表於 16-8-1 19:44
願身邊人皆有所歸


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


84#
發表於 16-8-1 17:29 |只看該作者
比著我都會嬲


大宅

積分: 3267


85#
發表於 16-8-1 17:54 |只看該作者

回覆樓主:

但你講到朋友對你咁好,我諗佢份人係對身邊既人好好,所以無需要嬲


公爵府

積分: 28591


86#
發表於 16-8-1 19:43 |只看該作者
KT0603 發表於 16-8-1 17:07
Jm, 想必妳都是好人事,和朋友性格相近才會如此交心,老實講,呢d朋友想多一個都難,走咗就無咖啦 ...

睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. 只不過.....佢家姐有時見到我送比佢既野就會問, 因為清楚佢為人係唔會咁捨得買呢啲野, 有時會比說話佢聽, 我有事佢咁緊張去照顧我, 又會覺得佢個妹好偏心, 所以為左安撫家姐, 就惟有用我送比佢既野TUM家姐開心, 扮唔在乎, 等佢家姐唔好咁開心. 去玩, 佢係好中意同我一齊去, 但又想同家姐去, 因為佢地啲女坐埋會講AUNTY同我去過邊度去過邊度...到時家姐又唔開心...食飯又係, 其實好多時都係去貴少少餐廳我比錢, 去茶餐廳就佢找數...如果同佢家姐一齊, 佢希望家姐都感受到我地兩個都對佢好, 所以就我地一齊請佢家姐...(唔好評論我做法係睇佢唔起, 做朋友咁多年, 真係好冤枉, )

我總結左一句, 原來我對你好比左咁多麻煩你, 真係好過意唔去....不過我都有我自己原則, 我對你好係我心甘情願, 總之以後, 你自己平衡下, 對我同個女公平啲 (佢成日將我買比佢個女既野比左家姐個女), 我都會檢點自己, 唔好搶左人地做家姐既野黎做.

都唔知前世同佢有乜拉拎, 今世會咁相識共進....... 我老公話我都係嬲三日, 過左度氣又係一樣貼塊面上去...


大宅

積分: 1336


87#
發表於 16-8-1 20:11 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 19:43
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...

妳呢個朋友係超級大好人!
係有時唔識避忌,可能人太直,心地好想家姐開心所以唔小心令妳唔開心!
妳都唔好嬲啦!常記住別人的優點吧!
呢種30年友情得來不易!


男爵府

積分: 6783


88#
發表於 16-8-1 20:23 |只看該作者

引用:Quote:KT0603 發表於 16-8-1 17:07 Jm, 想

原帖由 rean_chau 於 16-08-01 發表
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...
攪清楚就好。
我就會由得佢,因為相信佢咁做有原因。


已刪除用户

積分: 15811

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章


89#
發表於 16-8-1 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8438


90#
發表於 16-8-1 21:21 |只看該作者
木土土 發表於 16-8-1 16:08
「我上個月入左醫院做小手術, 都係佢幫我睇仔, 送湯, 接我出院...」

一個咁好既朋友,只因唔領情將你送的 ...

我睇到掉眼淚喇!呢個真係一個心地善良又簡單既好人,要好好珍惜!!!


男爵府

積分: 8438


91#
發表於 16-8-1 21:23 |只看該作者
方方媽媽 發表於 16-8-1 16:11
你朋友對你好,又對佢家姐好,整體來講,人品非常好.
你覺得你送比佢既野係佢有用,佢覺得將果件禮物轉送比更有 ...

超感動,多好既朋友,要珍惜吖!


水晶宮

積分: 61910


92#
發表於 16-8-1 21:31 |只看該作者
方方媽媽 發表於 16-8-1 16:11
你朋友對你好,又對佢家姐好,整體來講,人品非常好.
你覺得你送比佢既野係佢有用,佢覺得將果件禮物轉送比更有 ...

非常同意!


男爵府

積分: 8301


93#
發表於 16-8-1 21:31 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 19:43
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...

咁無計了,惟有焗住俾佢家姐搭枱了。間中出去唔預佢但唔po Facebook. 吧!

入院又煲湯又幫忙睇仔,心地好又好傾,係人都想keep 呢種朋友。


禁止訪問

積分: 102652


94#
發表於 16-8-1 21:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9847


95#
發表於 16-8-1 21:39 |只看該作者
回覆 rean_chau 的帖子

其實我有d同你咁上下關係,但我地都無乜hard.feeling. 我好朋友基本上同我親姐妹一樣,有時family gathering我都唔介意一齊,我覺得佢當你自己家人,你唔like就可以出聲,如果佢姐姐唔係衰,唔好介意一齊玩


珍珠宮

積分: 38085


96#
發表於 16-8-1 21:41 |只看該作者
就咁睇, 原來個家姐都係爭緊寵


子爵府

積分: 13193


97#
發表於 16-8-1 21:43 |只看該作者
我個人覺得 樓主朋友只係貪你較好境有個朋友隨時可以利用備用 講出黎又沾到光 所以點都會維持 好主動Tim

而果位朋友根本心底唔抵得 或者近乎憎(憎人富貴) 所以將樓主送既人送比人 當面送係直頭落樓主面以彌補自己既自卑

暗謀論d 樓主繼續忍佢 佢會得寸進尺 到時唔知會演變成做咩其他事 應小心為上



伯爵府

積分: 15452


98#
發表於 16-8-1 21:50 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

樓主不如調個角度去睇 ,你送贈一份禮物嘅心意, 贏得兩份友誼, 唔係更值得嗎?


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


99#
發表於 16-8-1 22:10 |只看該作者

回覆樓主:

個家姐都幾麻煩又小氣。佢都唔係咁錫個妹。有人愛錫阿妹都要呷醋。
貪心。
難為你們。不過有樣重點你講左出來。就係要對你及佢女公平。
佢家姐似個扭計細路。扭2扭又有野分。乖的反而要讓。咁係本未倒置哂。


公爵府

積分: 28591


100#
發表於 16-8-1 22:18 |只看該作者
藍莓綠茶 發表於 16-8-1 22:10
個家姐都幾麻煩又小氣。佢都唔係咁錫個妹。有人愛錫阿妹都要呷醋。
貪心。
難為你們。不過有樣重點你講左出 ...

對,其實我都成日講呢一種野,點解要咁就家姐。佢要乜就比乜,寧願自己蝕底得失朋友,我自己都有兄弟姊妹,但從來唔會干涉大家交友,人地對自己弟妹好,我不知幾感激。有時我會整好野招呼弟妹啲朋友黎聚會,佢地啲朋友有時又會叫埋我一齊去玩,從來唔會有夾硬既感覺。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo