想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 3452


81#
發表於 17-7-24 23:09 |只看該作者
Dayc 發表於 17-7-24 23:06
係仁安,醫生開藥要另收藥錢的,但一站過唔駛自己買囉

其實係咁,本來我在政府醫院照但個期撞不到day7-10 所以我想去仁安照但我冇睇仁安醫生,咁我book 左之後照之前佢會比藥我定係婦科醫生開左比你先?


大宅

積分: 3452


82#
發表於 17-7-24 23:11 |只看該作者
Dayc 發表於 17-7-24 23:06
係仁安,醫生開藥要另收藥錢的,但一站過唔駛自己買囉

咁好,是book 完之後特登去取藥?還是照當日比你食?


大宅

積分: 3452


83#
發表於 17-7-25 11:54 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-4-11 15:57
我唔知可以揀醫生 我以為照輸卵管係 medical imaging,唔係婦科醫生做

本來政府八月比我照但要就M 好難夾,諗住去仁安但佢話醫院寫我照果封唔係referral letter 只是話我幾時照的信,晤接受,我又打去醫院叫佢補封referral letter 我但唔知幾時先復我。終於有勇氣照又咁多阻阻滯!


大宅

積分: 1491


84#
發表於 17-7-25 15:52 |只看該作者
breadmother 發表於 17-7-25 11:54
本來政府八月比我照但要就M 好難夾,諗住去仁安但佢話醫院寫我照果封唔係referral letter 只是話我幾時照 ...
民安好似唔駛 referrel,啲 jm 講都幾好咖!試試啦
我都諗咗 2 個月先去,其實真係唔痛。唔駛驚啦,我一個人去咋~ 加油!


大宅

積分: 3452


85#
發表於 17-7-25 15:55 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-7-25 15:52
民安好似唔駛 referrel,啲 jm 講都幾好咖!試試啦
我都諗咗 2 個月先去,其實真係唔痛。唔駛驚啦,我一個 ...

我知呀,不過如果有政府信去仁安7 折呀。所以我等下啦!


大宅

積分: 1491


86#
發表於 17-7-25 16:08 |只看該作者
breadmother 發表於 17-7-25 15:55
我知呀,不過如果有政府信去仁安7 折呀。所以我等下啦!
7 折!!! 係咩
夾到就夾啦!但我都祝你未照就 bingo~


大宅

積分: 3452


87#
發表於 17-7-25 16:17 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-7-25 16:08
7 折!!! 係咩
夾到就夾啦!但我都祝你未照就 bingo~

謝謝你!:mother:


大宅

積分: 4550


88#
發表於 17-7-25 22:59 |只看該作者
dior_project 發表於 17-2-8 19:42
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想 ...

加油啊!我都36了,都好想有BB!我之前book 左家計會,佢叫我照輸卵管,我都怕痛,睇睇下都想book 黃醫生


大宅

積分: 4550


89#
發表於 17-7-25 23:01 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

可以比仁安黃醫生全名我嗎?


複式洋房

積分: 486


90#
發表於 17-7-25 23:36 |只看該作者
Manmanman12345 發表於 17-7-25 22:59
加油啊!我都36了,都好想有BB!我之前book 左家計會,佢叫我照輸卵管,我都怕痛,睇睇下都想book 黃醫生
...

時間唔等人,生仔最大既敵人就係時間。

我都有睇家計會,但好好彩,睇第2 次已經寫左refer letter 比我排公家症。

4 月排廣華,去到2020.先有得初診,都係買保險,因為3 年後,我應該唔會生了。

如果抽血驗過amh, lh, e2,fsh 等指數都正常。老公精子都係正常,而試左一年都唔中,照輸卵管是值得做的。

唔駛怕,只要你一心想做媽媽,你會有決心跨過的。
試下google seach 黃民安醫生就揾到contact 架啦。

祝好孕。


大宅

積分: 4550


91#
發表於 17-7-26 00:16 |只看該作者
dior_project 發表於 17-7-25 23:36
時間唔等人,生仔最大既敵人就係時間。

我都有睇家計會,但好好彩,睇第2 次已經寫左refer letter 比我排 ...

謝謝你啊!
我去家計會不育科,佢有安排驗血,但報告吾見有amh, lh, e2,fsh 等指數,我本身偏瘦,經期準但量少,已睇中醫調理一個月。老公驗精活躍度得22%,家計會話正常要有32%,所以都要的起心肝去仁安搵醫生,想試下做IUI

我好想做媽媽,備孕的心情相信只有這裡的JM能明白。謝謝你給我信心,大家一起加油!


別墅

積分: 554


92#
發表於 17-7-26 19:28 |只看該作者
breadmother 發表於 17-7-24 23:11
咁好,是book 完之後特登去取藥?還是照當日比你食?

我係仁安睇不育的,話想照埋輸卵管,醫生寫紙時開埋藥單,先拿藥。到Day 1 再電話book 日子照。


大宅

積分: 3452


93#
發表於 17-7-26 19:31 |只看該作者
Dayc 發表於 17-7-26 19:28
我係仁安睇不育的,話想照埋輸卵管,醫生寫紙時開埋藥單,先拿藥。到Day 1 再電話book 日子照。
...

明白,謝謝你


別墅

積分: 560


94#
發表於 17-10-31 17:34 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-2-24 21:56
我都約左仁安做 HSG。之前爬文,呢度話黃 x 安醫生度做唔駛 referral。仁安 2000,黃 1900。 ...

hello~請問可否pm黃醫生資料呀


大宅

積分: 1491


95#
發表於 17-10-31 18:26 |只看該作者
manman088 發表於 17-10-31 17:34
hello~請問可否pm黃醫生資料呀
唔駛 pm,之前 jm 都開過名。你 search 黃民安 格蘭中心 有咖啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo