自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7774


81#
發表於 17-3-9 06:47 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:53
如果同老師傾開計,老師話資優佢就唔係架啦,但係即刻兜一兜話不過佢都算中上嘅。咁你地會唔會有少少唔開心 ...

我諗老師絕對唔係話佢唔聰明既,你要話一個人蠢都唔會話佢中上啦,事實上,資優真係難教,要屋企好多支援先會成才
我老公check左係資優,但係佢話以前屋企無乜機會俾佢,學校有d野想佢學都無錢學(以前無咁多資助個d),依家同其他人都無乜分別,係學野快d,諗野角度同其他人唔同,但係亦令佢相對覺得自己孤獨


伯爵府

積分: 18941


82#
發表於 17-3-9 13:22 |只看該作者
回覆 mother904 的帖子

除左數字上分別, 其實有咩其他分別, 因我見個個都話唔想要資優, 令願要中上, 因資優實有另一方面唔好? 所以我先想知資優有咩唔好唔得? THX


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


83#
發表於 17-3-9 20:07 |只看該作者
KAKAMAMAKAKA 發表於 17-3-9 13:22
回覆 mother904 的帖子

除左數字上分別, 其實有咩其他分別, 因我見個個都話唔想要資優, 令願要中上, 因資 ...
首先,我不覺得資優的小朋友一定有一樣唔好,我也見過資優但脾氣好,人緣佳的資優生。
可能有部份的資優生會同時有特殊需要,例如情緒問題,社交障礙,自閉症,專注缺乏症等,所以令人覺得資優也會帶來其他問題。

只可以講,資優的小朋友難教,因為他們有主見,有求知慾,不愛服從指令,但這些同時也是他們的優點,看你怎麼看而已。

至於其他更深入的分別,我也不太清楚,始終我遇到的資優生有限,可能不能詳細回應你的問題。

日日是好日


公爵府

積分: 27905


84#
發表於 17-3-9 20:14 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:44
如果有得揀,你想你的小朋友是資優生或是能力算是中上的呢?

本帖最後由 yl88 於 17-3-9 20:16 編輯

當然能力中上啦

資優其實都係特殊
最大問題係佢地d性格好難頂,好自我中心,人際關係差,無乜同理心。
成長的路上亦會較一般人辛苦。
有d都有情緒問題


唔好以為資優成績就一定好,唔一定架。
佢地有d只係叻在某方面(音樂,畫畫),成績可以好一般,甚至唔多好。

點評

wcpcelia    發表於 17-3-11 21:03


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


85#
發表於 17-3-9 20:28 |只看該作者

回覆樓主:

我大女資優,IQ138,2仔中上,IQ128
綜合,兩個都難教,不是學術,係做人處事
所以,性格為主
[img align=right][/img]


子爵府

積分: 11293


86#
發表於 17-3-9 20:43 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-8 16:54
都唔係,我女係資優,但佢冇特殊需要,只係才能傾向有明顯傾斜
不過難教係真
...

我仔都系,佢地思維方式好5同,睇到ㄧD大人留意5到既事不過成績只系中上


公爵府

積分: 27905


87#
發表於 17-3-9 20:49 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:53
如果同老師傾開計,老師話資優佢就唔係架啦,但係即刻兜一兜話不過佢都算中上嘅。咁你地會唔會有少少唔開心 ...

其實……你係嬲老師無讚你個仔叻


珍珠宮

積分: 32981


88#
發表於 17-3-9 21:11 |只看該作者
情願中上加開朗同易教。
識人有仔係資優,性格麻麻唔合群。


珍珠宮

積分: 32981


89#
發表於 17-3-9 21:14 |只看該作者
yl88 發表於 17-3-9 20:14
本帖最後由 yl88 於 17-3-9 20:16 編輯

當然能力中上啦

識人個仔就完全係咁,「最大問題係佢地d性格好難頂,好自我中心,人際關係差,無乜同理心。」


男爵府

積分: 8253


90#
發表於 17-3-9 21:20 |只看該作者
有些資優好反叛
朋友的小孩時時認為自己最叻唔聽父母講嘢


大宅

積分: 3852


91#
發表於 17-3-9 23:42 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-8 16:54
都唔係,我女係資優,但佢冇特殊需要,只係才能傾向有明顯傾斜
不過難教係真
...

我仔都係。但,無搭其他嘢喎。


禁止訪問

積分: 2935


92#
發表於 17-3-10 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28232


93#
發表於 17-3-11 12:09 |只看該作者
someone123 發表於 17-3-9 06:47
我諗老師絕對唔係話佢唔聰明既,你要話一個人蠢都唔會話佢中上啦,事實上,資優真係難教,要屋企好多支援 ...

那現在工作是否很叻


公爵府

積分: 27496

好媽媽勳章


94#
發表於 17-3-11 13:03 |只看該作者
KAKAMAMAKAKA 發表於 17-3-9 13:22
回覆 mother904 的帖子

除左數字上分別, 其實有咩其他分別, 因我見個個都話唔想要資優, 令願要中上, 因資 ...

我仔係資優,iq144,我唔覺佢有乜唔好,佢想知嘅事會尋根究底,有好強記憶力,呢樣嘢對學業好重要,佢試過上堂聽書唔專心只聽一半,咁當然返嚟做功課都唔會識曬,但佢可以用幾分鐘自己研究就明白曬,完全唔使我理佢係有時諗嘢會奇怪啲同諗多咗。佢專長係科學範疇,由二年級起,去圖書館借科學同天文書俾佢,佢都係無師自通,自己做實驗上網揾資料㗎。至於反叛,我相信到咗青春期,係咪資優都一樣會反叛,

點評

davywm    發表於 17-3-14 10:37
開心每一天


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


95#
發表於 17-3-11 13:15 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ChristieMing 於 17-3-11 13:38 編輯

del


男爵府

積分: 7774


96#
發表於 17-3-11 22:34 |只看該作者
sharon_pig 發表於 17-3-11 12:09
那現在工作是否很叻

佢份工都無乜話叻唔叻,穩穩定定咁,個個都係咁做野
佢會比人諗得多同觀察得比較多,但係佢通常都唔會表達出來,係返屋企會同我講
佢話槍打出頭鳥,平凡是福,做人做好自己唔好太突出先係最好,但係佢做野算係妥當同埋都算識得多野既


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


97#
發表於 17-3-11 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28232


98#
發表於 17-3-12 11:22 |只看該作者
someone123 發表於 17-3-11 22:34
佢份工都無乜話叻唔叻,穩穩定定咁,個個都係咁做野
佢會比人諗得多同觀察得比較多,但係佢通常都唔會表達 ...

果然醒


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


99#
發表於 17-3-12 11:29 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

X2


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


100#
發表於 17-3-12 11:37 |只看該作者
唔係資優唔一定代表唔聰明!中上已經好好。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo