想生BB

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 2646


81#
發表於 17-6-16 13:31 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜晒你祝bb痴到實一實。。。


大宅

積分: 3452


82#
發表於 17-6-16 13:59 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-6-16 12:58
Good luck,你喺邊度照都好,塞就會痛,唔塞就唔痛。通常醫生會比定抗生素,有jm就食定panadol 去照。:fort ...

因為我對藥物過敏,抗生素有機會令我過敏死亡,所以醫生也説我有風險,但醫院有曬我病曆,已經比定抗敏藥我因也怕對顯影劑過敏。但唔記得左問可唔可以食定止痛藥,會唔會同抗敏藥撞!


子爵府

積分: 11476


83#
發表於 17-6-16 14:01 |只看該作者
breadmother 發表於 17-6-16 13:59
因為我對藥物過敏,抗生素有機會令我過敏死亡,所以醫生也説我有風險,但醫院有曬我病曆,已經比定抗敏藥 ...

抗生素同止痛都好多種,應該會有岩你既。
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


大宅

積分: 4511


84#
發表於 17-6-16 14:25 |只看該作者
moneymoney1008 發表於 17-6-16 13:07
我正是同月bingo
問左醫生先dodo, 醫生話冇問題
最後真的bingo了
咁就好喇, 恭喜晒你呀, 希望接到你好孕啦


大宅

積分: 3452


85#
發表於 17-6-16 23:04 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-6-16 14:01
抗生素同止痛都好多種,應該會有岩你既。

謝謝你的鼓勵


珍珠宮

積分: 30295


86#
發表於 17-6-18 18:21 |只看該作者
Alftracy 發表於 17-4-22 00:30
没通無野咪即係無野囉~有問題就會好痛
都唔一定的
我以前係仁安CHECK過一次, 果次結果係通的, 但痛到我死, 3年後係中環李醫生度做多次, 結果都係通的, 但今次完全唔痛, 甚至做完晒時, 我仲傻傻的問醫生, 下, 咁快就搞掂啦?

PS, 第一次係仁安係水劑, 第二次係李醫生度係油劑, 但我覺得係醫生手勢問題!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 30295


87#
發表於 17-6-18 18:39 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-15 12:09
照完果個CYCLE唔係話要備孕架咩??? 如果BINGO的話, 問題大唔大?
唔驚呀, 我第2次照完之後就開波做IUI, 果次就有左阿囡了~ 而家聰明伶俐, 又乖又活潑~ (阿媽好唔要面地自讚~)
我果醫生話其實外國有研究, 做完輸卵管檢查後IUI成功率係高20%(個數字大約, 我記得係咁上下), 不過報告有指出係用油劑先有呢個效果~ 用水劑冇~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 4511


88#
發表於 17-6-19 15:21 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-6-18 18:39
唔驚呀, 我第2次照完之後就開波做IUI, 果次就有左阿囡了~ 而家聰明伶俐, 又乖又活潑~ (阿媽好唔要面地自讚~ ...
仲要有分油劑同水劑架, 真係唔講都唔知呀, 唔知LAB可唔可以問咗係用咩先BOOK架呢


大宅

積分: 4511


89#
發表於 17-6-19 15:26 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-6-18 18:21
都唔一定的
我以前係仁安CHECK過一次, 果次結果係通的, 但痛到我死, 3年後係中環李醫生度做多次, 結果都係 ...


李醫生係邊位? 價錢大約幾多錢? 要唔要轉介信??THX


別墅

積分: 900


90#
發表於 17-6-19 16:02 |只看該作者
我下星期都去CHECK~ 打算搵張建明醫生,費用貴嗎?


子爵府

積分: 11476


91#
發表於 17-6-19 17:45 |只看該作者
Lytsang6 發表於 17-6-19 16:02
我下星期都去CHECK~ 打算搵張建明醫生,費用貴嗎?

我搵忻醫生寫紙轉介,total 收我2700.
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


珍珠宮

積分: 30295


92#
發表於 17-6-20 07:38 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-19 15:21
仲要有分油劑同水劑架, 真係唔講都唔知呀, 唔知LAB可唔可以問咗係用咩先BOOK架呢
...
可以打去問下呀~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 30295


93#
發表於 17-6-20 07:40 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-19 15:26
李醫生係邊位? 價錢大約幾多錢? 要唔要轉介信??THX
係中環, 我唔係好記得佢個名, 價錢唔算勁貴, 好似係千幾蚊?要轉介信呀~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 4511


94#
發表於 17-6-25 08:04 |只看該作者
poon412 發表於 17-5-23 17:31
我照左排卵管了,民安醫生話左邊通,右邊睇唔清,叫我等醫生報告,有底片先睇得清楚,照時係驚多過唔舒服 ...

即刻都睇到??最怕等果一星期嘅折磨。。。


男爵府

積分: 5834


95#
發表於 17-6-25 10:16 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-25 08:04
即刻都睇到??最怕等果一星期嘅折磨。。。

我即刻知一邊通,另一邊醫生話要曬左片先睇得清楚


大宅

積分: 4511


96#
發表於 17-6-25 10:36 |只看該作者
poon412 發表於 17-6-25 10:16
我即刻知一邊通,另一邊醫生話要曬左片先睇得清楚

鳴邊間照?thx


男爵府

積分: 5834


97#
發表於 17-6-25 11:01 |只看該作者
jessie_mei 發表於 17-6-25 10:36
鳴邊間照?thx

民安呀
http://www.hongkongdoctorlist.com/dr-wong-man-on/prod_2063.html


大宅

積分: 4511


98#
發表於 17-6-25 16:45 |只看該作者
poon412 發表於 17-6-25 11:01
民安呀
http://www.hongkongdoctorlist.com/dr-wong-man-on/prod_2063.html

thank you


大宅

積分: 4511


99#
發表於 17-6-28 16:13 |只看該作者
BOOK咗民安下星期照, 佢用嘅係水劑


大宅

積分: 4069


100#
發表於 17-8-29 20:08 |只看該作者
小寶貝兒 發表於 17-6-18 18:21
都唔一定的
我以前係仁安CHECK過一次, 果次結果係通的, 但痛到我死, 3年後係中環李醫生度做多次, 結果都係 ...

可否pm我中環醫生既電話?同埋幾錢?Thanks

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo