夫婦情感

跳至

首頁
34567...11

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17159


81#
發表於 17-5-1 10:55 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 10:20
佢勁怕蝕底嘅人,佢5會比錢我揸手㗎,佢覺得我喺屋企湊B 5洗出去做嘢已經係好幸福㗎 ...

嘩,越睇越慶,同你講你再咁只會越來越辛苦,到一日連自己既儲蓄都無晒時,唔通唔食?定同外家朋友借? 我係你會堅持一佢比家用,唔係就出黎做野,但睇你條佬既款你出黎做野佢要你負擔所有開支一人一半, 無法男人自己搵唔可以郁d就離婚,始終有小朋友,睇睇佢會唔會改變


大宅

積分: 2273


82#
發表於 17-5-1 10:56 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 10:46
唔使理佢講咩喇. 廢 up . 係覺得無自由又点, 你黎湊囉, 預咩左, 你唔話你够預佢會比錢你喇.

...
乜都講過了但佢態度照舊


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


83#
發表於 17-5-1 11:00 |只看該作者
fatping 發表於 17-5-1 10:46
你男人係未玩野呀,堅持你湊但無家用,自己食既用既要自己出咩玩法,佢比完租水電煤自己既使費可能得番唔 ...
佢而家只係養緊個小朋友,根本冇養個老婆,只不過間屋有位你咪住囉!水電煤你用得幾多?佢究竟咩心態


大宅

積分: 2273


84#
發表於 17-5-1 11:04 |只看該作者
fatping 發表於 17-5-1 10:46
你男人係未玩野呀,堅持你湊但無家用,自己食既用既要自己出咩玩法,佢比完租水電煤自己既使費可能得番唔 ...
佢仲話我無幫輕佢負擔添呀,因為我比住租先仲要佢還,我話我無做嘢點比?佢話咁佢都5做嘢囉,總之同佢講到錢就係我5啱,我貪錢


大宅

積分: 2273


85#
發表於 17-5-1 11:08 |只看該作者
fatping 發表於 17-5-1 10:55
嘩,越睇越慶,同你講你再咁只會越來越辛苦,到一日連自己既儲蓄都無晒時,唔通唔食?定同外家朋友借? 我 ...
我試過同佢嘈到拆天我話離婚,佢問我係咪結婚係為咗要同佢計錢?成日錢錢~依家見佢窮攞5到錢就想同佢離婚?


大宅

積分: 2273


86#
發表於 17-5-1 11:10 |只看該作者
babyhi 發表於 17-5-1 11:00
佢而家只係養緊個小朋友,根本冇養個老婆,只不過間屋有位你咪住囉!水電煤你用得幾多?佢究竟咩心態 ...
我都覺得自己仲衰過工人


瑪瑙宮

積分: 139710


87#
發表於 17-5-1 11:18 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-1 11:20 編輯
yys_judy 發表於 17-5-1 11:08
我試過同佢嘈到拆天我話離婚,佢問我係咪結婚係為咗要同佢計錢?成日錢錢~依家見佢窮攞5到錢就想同佢離婚 ...

佢咁都要攞黎同你理論, 係同佢講錢喎而家, 同埋佢同你計錢就真, 重要話你同佢結婚係為左同佢講錢, 跟佢真係無意思, 佢無比个心待你. 如果你做野, 佢更加話你有收入要點攤分, 你諗好到時點應付, 唔好講講下你又應承比幾多 % 出黎, 佢以後唔使負責更爽. 佢咁唔幫你著想, 你都唔使為佢諗咁多.


大宅

積分: 2273


88#
發表於 17-5-1 11:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 11:18
佢咁都要攞黎同你理論, 係同佢講錢喎而家, 同埋佢同你計錢就真, 重要話你同佢結婚係為左同佢講錢, 跟佢真 ...
唔該曬你嘅建議,我之前實在太心軟及太"中庸"佢


伯爵府

積分: 17159


89#
發表於 17-5-1 11:38 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 11:08
我試過同佢嘈到拆天我話離婚,佢問我係咪結婚係為咗要同佢計錢?成日錢錢~依家見佢窮攞5到錢就想同佢離婚 ...

白痴,同佢講我食野唔使錢呀,買一,兩件衫都要嫁,要錢就唔嫁比佢啦,知佢經濟條件麻麻所以出黎使野未唔使加重佢負擔。但好擔心你,佢唔係真係搵好少雖然都唔多但成日話無錢,你真係睇睇佢d錢去左邊,如果賭就say goodbye 啦


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


90#
發表於 17-5-1 11:38 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 11:08
我試過同佢嘈到拆天我話離婚,佢問我係咪結婚係為咗要同佢計錢?成日錢錢~依家見佢窮攞5到錢就想同佢離婚 ...
佢問你攞就唔係講錢?大佬呀,係佢唔俾家用你要你食自己,係佢唔俾你返工幫補生活。明明佢有問題但就下下講到你有幾差。如果佢肯放低家用做住ftm冇問題,O溝通O家用既關係仲可以維持到個家?


瑪瑙宮

積分: 139710


91#
發表於 17-5-1 11:48 |只看該作者
yys_judy表於 17-5-1 11:37
唔該曬你嘅建議,我之前實在太心軟及太"中庸"佢
你要同媽媽講你的情况,5好為面子5講,可能有一日你要返媽度暫住,个男人5顧你,長期捏你著數,都5知你可以頂到幾時。


大宅

積分: 2273


92#
發表於 17-5-1 12:09 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 11:48
你要同媽媽講你的情况,5好為面子5講,可能有一日你要返媽度暫住,个男人5顧你,長期捏你著數,都5知你可以 ...
我媽移咗民所以我喺香港無人無物了只可以自己另租地方住


大宅

積分: 2273


93#
發表於 17-5-1 12:16 |只看該作者
fatping 發表於 17-5-1 11:38
白痴,同佢講我食野唔使錢呀,買一,兩件衫都要嫁,要錢就唔嫁比佢啦,知佢經濟條件麻麻所以出黎使野未唔 ...
佢都係鐘意賭但好似樓上有姊妹話齋佢咁度縮唔會賭晒啲錢去嘅


大宅

積分: 2273


94#
發表於 17-5-1 12:18 |只看該作者
babyhi 發表於 17-5-1 11:38
佢問你攞就唔係講錢?大佬呀,係佢唔俾家用你要你食自己,係佢唔俾你返工幫補生活。明明佢有問題但就下下講 ...
佢唔肯比家用佢話又要交租又要BB奶粉尿片又要食邊有錢比我


伯爵府

積分: 17159


95#
發表於 17-5-1 12:34 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 12:16
佢都係鐘意賭但好似樓上有姊妹話齋佢咁度縮唔會賭晒啲錢去嘅

傻嫁,賭既意思係可以翻本win個凸,同賭邊個想輸個個都諗會有錢win, 你幫佢計計條數係未咁緊,你話有時問你借咁佢d錢用起邊,如果2,3萬一個月無賭無欠錢要還點都夠,又唔使比你其實勉勉強強都夠咁有點使要問你借,自己諗諗


男爵府

積分: 6304


96#
發表於 17-5-1 12:47 |只看該作者

回覆:有咁嘅老公你哋會點做?

哦!原來你冇外家支援?吾怪得佢睇死你走不出佢手指.........?jm咁你要自求多福啦!保重!


翡翠宮

積分: 79228


97#
發表於 17-5-1 13:03 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 11:08
我試過同佢嘈到拆天我話離婚,佢問我係咪結婚係為咗要同佢計錢?成日錢錢~依家見佢窮攞5到錢就想同佢離婚 ...

係,答佢“係“
一了百了
呢個男人,要黎把鬼。
佢根本完全獨立吾到,着數攞盡,不是男人。


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


98#
發表於 17-5-1 13:09 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 12:18
佢唔肯比家用佢話又要交租又要BB奶粉尿片又要食邊有錢比我
叫佢俾條數你睇,有數有真相


大宅

積分: 2273


99#
發表於 17-5-1 13:35 |只看該作者
fatping 發表於 17-5-1 12:34
傻嫁,賭既意思係可以翻本win個凸,同賭邊個想輸個個都諗會有錢win, 你幫佢計計條數係未咁緊,你話有時問 ...
我都5知佢錢去曬邊並張自己啲錢儲起,見我有D儲蓄心理唔平衡


大宅

積分: 2273


100#
發表於 17-5-1 13:36 |只看該作者
tommy715 發表於 17-5-1 12:47
哦!原來你冇外家支援?吾怪得佢睇死你走不出佢手指.........?jm咁你要自求多福啦!保重!

...
我的處境進退兩難啊

首頁
34567...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo