原帖由 mrsright 於 09-1-10 12:51 發表
作為一個女兒, 佢稱得上好女兒.
作為一個藝人, 佢仲係好唔掂. 好作狀
唔可能要求人地放同情心去睇佢做戲.
佢出身已經比其他人容易. 起碼佢有肥肥既幾千萬身家傍身. 有世叔伯照顧. 有tbb比角色佢做.
如果普通一 ...
作為一個女兒, 佢稱得上好女兒.
作為一個藝人, 佢仲係好唔掂. 好作狀
唔可能要求人地放同情心去睇佢做戲.
佢出身已經比其他人容易. 起碼佢有肥肥既幾千萬身家傍身. 有世叔伯照顧. 有tbb比角色佢做.
如果普通一個佢質素既新人 ? 連做路人甲乙都幾年啦
原帖由 goat 於 09-1-10 12:57 發表
幾理性o既意見,
我尋晚都好感動,
但如果佢做得唔好(做戲、唱歌--但我由佢細個係"兒歌金曲"o既表演就覺得佢唱得), 我依然會轉台、批評。
不過其實咁多世叔伯幫佢, 有時究竟係害左佢定係幫左佢?(香港人始終討厭靠關係上位o既人, 當年白雪公主事件, 咁多人討厭佢, 呢個係其中一個比較理性o既原因)