自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2883


81#
發表於 09-1-10 09:52 |只看該作者
原帖由 carylce 於 09-1-9 23:05 發表
我一路睇.一路喊...
尤其系講話keep住她媽咪的枕頭依,留住的氣味果陣...
流淚沒停過...


me too!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


82#
發表於 09-1-10 10:22 |只看該作者
我無睇到, 但睇你地既 POST 我都眼
WET WET , 佢真係好慘


大宅

積分: 2654


83#
發表於 09-1-10 10:29 |只看該作者
唔好話佢廿一歲要媽咪既支持, 我已經3x 啦, 有時辛苦起黎都想搵阿媽呻下, 嗲下啦..
真係一路睇, 一路勁喊!


複式洋房

積分: 271


84#
發表於 09-1-10 10:30 |只看該作者
原帖由 701003 於 09-1-9 22:59 發表
只不過係一個小女孩啫,有D人對佢ge批評太苛刻啦


同意


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


85#
發表於 09-1-10 12:43 |只看該作者
一直都支持佢, 從來冇變過, 無論佢媽咪生前有冇做過壞事(我唔知亦唔評論), 但我唔覺欣宜有做過啲咩令人反感或害人o既事, 唔明點解佢咁惹人厭?


禁止訪問

積分: 10576


86#
發表於 09-1-10 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2987

醒目開學勳章


87#
發表於 09-1-10 12:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38085


88#
發表於 09-1-10 12:57 |只看該作者
原帖由 mrsright 於 09-1-10 12:51 發表
作為一個女兒, 佢稱得上好女兒.

作為一個藝人, 佢仲係好唔掂. 好作狀

唔可能要求人地放同情心去睇佢做戲.

佢出身已經比其他人容易. 起碼佢有肥肥既幾千萬身家傍身. 有世叔伯照顧. 有tbb比角色佢做.

如果普通一 ...

幾理性o既意見,
我尋晚都好感動,
但如果佢做得唔好(做戲、唱歌--但我由佢細個係"兒歌金曲"o既表演就覺得佢唱得), 我依然會轉台、批評。
不過其實咁多世叔伯幫佢, 有時究竟係害左佢定係幫左佢?(香港人始終討厭靠關係上位o既人, 當年白雪公主事件, 咁多人討厭佢, 呢個係其中一個比較理性o既原因)

[ 本帖最後由 goat 於 09-1-10 13:05 編輯 ]


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


89#
發表於 09-1-10 13:02 |只看該作者
喊死我

佢攬住個pillow 袋時, 我直情喊到收唔到聲呀!


王國長老

積分: 31673

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


90#
發表於 09-1-10 13:05 |只看該作者
作為一個女兒, 佢稱得上好女兒.

作為一個藝人, 佢仲係好唔掂. 好作狀

唔可能要求人地放同情心去睇佢做戲.

佢出身已經比其他人容易. 起碼佢有肥肥既幾千萬身家傍身. 有世叔伯照顧. 有tbb比角色佢做.

如果普通一個佢質素既新人 ? 連做路人甲乙都幾年啦

原帖由 goat 於 09-1-10 12:57 發表

幾理性o既意見,
我尋晚都好感動,
但如果佢做得唔好(做戲、唱歌--但我由佢細個係"兒歌金曲"o既表演就覺得佢唱得), 我依然會轉台、批評。
不過其實咁多世叔伯幫佢, 有時究竟係害左佢定係幫左佢?(香港人始終討厭靠關係上位o既人, 當年白雪公主事件, 咁多人討厭佢, 呢個係其中一個比較理性o既原因)


agree

我對她無喜惡,
只因為佢細時的形象實在深刻,
好難要我接受佢係白雪公主,
可以話選佢做呢個角色的人錯,
唔係欣宜錯。
總之一句:仍需努力,加油!!

[ 本帖最後由 ZZdaphne 於 09-1-10 13:22 編輯 ]


別墅

積分: 573


91#
發表於 09-1-10 13:36 |只看該作者
欣宜, add oil !


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


92#
發表於 09-1-10 13:51 |只看該作者
http://www.kidoors.com/thread-219635-1-1.html

呢度有得睇番


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


93#
發表於 09-1-10 15:40 |只看該作者
欣宜真係好可憐呀 咁細個就要經歷咁多野,仲成為孤兒添(果個衰鬼老豆,有等於冇),希望大家對佢唔好咁苛刻,俾條順暢D嘅路佢行!
欣宜。。。我永遠支持你,頂硬上呀!你唱歌好好聽,聲底好靚,一定會紅架!
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


大宅

積分: 2214


94#
發表於 09-1-10 15:43 |只看該作者
雖然佢媽咪留下唔少錢給佢.但所有問題都要一個面對,的確很淒涼.


公爵府

積分: 27521


95#
發表於 09-1-10 16:34 |只看該作者
原帖由 mrsright 於 09-1-10 12:51 發表
作為一個女兒, 佢稱得上好女兒.

作為一個藝人, 佢仲係好唔掂. 好作狀

唔可能要求人地放同情心去睇佢做戲.

佢出身已經比其他人容易. 起碼佢有肥肥既幾千萬身家傍身. 有世叔伯照顧. 有tbb比角色佢做.

如果普通一 ...


至親至親的都吾係度, 就算有幾多千萬身家..有幾多世叔伯照顧....有幾多個主角做都無用.
作狀...吾識做戲... 宜家所為的紅阿姐 (蛇小姐, 孤狸, 胡小姐.... 初出道 (甚至宜家), 又好識做戲咩 ????????)


禁止訪問

積分: 73927


96#
發表於 09-1-10 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


97#
發表於 09-1-10 17:05 |只看該作者
其實我唔會覺得佢慘
佢由細到大食好住好,雖然父母離婚,但係咁都唔係咩難過既事,有幾多人覺得鄭少秋同肥姐係真心相愛下結婚架,咁既環境下生出黎既女,真係會有幸福咩?離婚. 在所難免啦,佢可以出國讀書已經比好多人好彩,
一口流利英文,對好多事都有大幫助,
到佢減肥,又有一大班人幫佢,仲有貼身營養師,呢d種種都係有錢先可享有既,
入行又有一大班細叔伯幫手,毫無難度,
有幾多好似佢同齡果d女仔想入都入唔到,就算入到又唔知同幾多人上床拉關系先入到,
到佢媽媽死左有一大筆錢,有幾多人死左媽媽仲要揹起一大筆數,搞白事都要錢架麻,
講到呢度,唔該大家加起佢所有幸福、幸運、財富,機會,再減番佢死媽媽,冇爸爸既不幸,等餘咩??
=佢係一個幸運、幸福既人


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


98#
發表於 09-1-10 17:50 |只看該作者
原帖由 -bella- 於 09-1-10 17:05 發表
其實我唔會覺得佢慘
佢由細到大食好住好,雖然父母離婚,但係咁都唔係咩難過既事,有幾多人覺得鄭少秋同肥姐係真心相愛下結婚架,咁既環境下生出黎既女,真係會有幸福咩?離婚. 在所難免啦,佢可以出國讀書已經比好多人好彩,
一口流 ...


有幾多人幫...有咁多錢....就等如快樂嗎?
失去媽媽既心情係咪你同我都會體會到...


禁止訪問

積分: 73927


99#
發表於 09-1-10 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


100#
發表於 09-1-10 18:10 |只看該作者
原帖由 ccA_A 於 09-1-10 17:50 發表


有幾多人幫...有咁多錢....就等如快樂嗎?
失去媽媽既心情係咪你同我都會體會到...

有更多人失去媽媽但係冇人幫,冇錢,相比之下你話邊個快樂d?
其實大家局外人,唔會真正知欣宜既言念法,
佢所講既野係咪有人寫俾佢,定係正感受,冇人可以肯定,除非係有份參與既人,我只係想講,佢係俾好多人幸運,慘佢都唔算係,我都係同佢差唔多年紀,我經歷唔會俾佢小,佢最多咪單親,媽媽早死,重有咩?冇喇掛,
唔係話要同佢去比較,但係唔好俾電視台去引導到大家覺得佢好慘呀,人間悲劇呀咁喇,如果要覺得慘,我覺得廖啟智個家庭果種先叫慘囉。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo