自由講場

跳至

首頁

尾頁
   38


大宅

積分: 4609


81#
發表於 17-5-19 16:42 |只看該作者
Evilgrin 發表於 17-5-16 08:28
啱啱買咗部西門子坐枱,好期待

之前淘咗部九陽,三洗9成時間缺水又會洗洗下停轉,好煩。不過試過 ...

部機送到未?我都想買,還考慮大p定座枱西門子!


大宅

積分: 4609


82#
發表於 17-5-20 11:02 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-5-11 23:28
我用左幾星期, 好用!慳水

可能有啲人覺得吾夠大, 鑊同煲都仲係要洗, 但已經幫輕我吾少!

我正考慮淘大p ,但冇保養,s在香港有保養,但大p睇落內裏好擺位,價錢大家差不多,用開的jm們有咩提議?Thanks !


大宅

積分: 4609


83#
發表於 17-5-20 11:15 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-5-12 08:49
係! 一食完飯, 就放碗碟入去即洗, 吾好等啲蹟乾晒, 咁就要用長啲嘅program! 只要放很適當, 29分鐘洗 ...

請問你用什麼型號? 可否影給我睇嗎?謝謝!


禁止訪問

積分: 27698


84#
發表於 17-5-20 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1806


85#
發表於 17-5-30 14:21 |只看該作者
考慮緊裝細s,請問用緊細s既jm ,洗得乾淨嗎?乾碗方面又乾唔乾得透呢?


大宅

積分: 2926


86#
發表於 17-5-31 21:39 |只看該作者
zeta77 發表於 17-5-30 14:21
考慮緊裝細s,請問用緊細s既jm ,洗得乾淨嗎?乾碗方面又乾唔乾得透呢?

碗又乾淨,又乾爽


男爵府

積分: 6938


87#
發表於 17-5-31 22:05 |只看該作者

回覆樓主:

我用緊,好滿意,洗到多碗


大宅

積分: 1806


88#
發表於 17-5-31 23:06 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-31 21:39
碗又乾淨,又乾爽

謝謝解答:)
另外想問下你,我見洗完之後個內籠係好多水珠,咁你係會照關埋個機門定開條''那''比佢疏氣呢?同埋洗碗粉一機要落幾多呢?謝謝!


子爵府

積分: 14523


89#
發表於 17-6-2 10:59 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-5-11 23:47
咁你連鑊都洗埋, 好好喎! 我因吾想大改個廚房, 所以買座枱機! 又覺得細座都okay 吾使儲滿先開機! 29 ...

本帖最後由 sjssjssjs 於 17-6-2 11:00 編輯

本帖最後由 sjssjssjs 於 17-6-2 11:00 編輯

即是最短程式可調29分鐘洗完?thx


禁止訪問

積分: 27698


90#
發表於 17-6-2 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14523


91#
發表於 17-6-2 20:45 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-6-2 12:26
係! 我暫時只需用呢個!

thx


子爵府

積分: 14523


92#
發表於 17-6-2 20:46 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-6-2 12:26
係! 我暫時只需用呢個!

very good 蒸水蛋碟洗到?


禁止訪問

積分: 27698


93#
發表於 17-6-2 22:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14523


94#
發表於 17-6-3 08:37 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-6-2 22:39
太大挑戰啦, 蒸完水蛋或魚嘅碟有魚皮痴實, 我先用粗鹽百潔布捽佢幾下! 無痴啦, 再放洗碗機!

你可能 ...

many thx


男爵府

積分: 5364

醒目開學勳章 環保接龍勳章


95#
發表於 17-6-8 21:20 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-6-2 22:39
太大挑戰啦, 蒸完水蛋或魚嘅碟有魚皮痴實, 我先用粗鹽百潔布捽佢幾下! 無痴啦, 再放洗碗機!

你可能 ...

唔好意思, 我睇睇吓有點亂。容許我問問幾個問題嗎?
我最近在電器店看中Rasonic mini cube和Siemens那部座檯式。售貨員言語間, 推Siemens, 話Rasonic洗洗吓要加水。咁我問Siemens要洗幾耐, 佢話起碼個幾鐘。但剛爬文, 又好似話29分鐘。究竟那位才對呢?並且是否包括烘乾時間呢?


禁止訪問

積分: 27698


96#
發表於 17-6-8 21:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10436


97#
發表於 17-6-9 08:18 |只看該作者
AhChuMaMa 發表於 17-6-8 21:20
唔好意思, 我睇睇吓有點亂。容許我問問幾個問題嗎?
我最近在電器店看中Rasonic mini cube和Siemens那部座 ...

有位買西門子啦!價錢差小小但係大好多!


伯爵府

積分: 15572


98#
發表於 17-7-28 22:12 |只看該作者

回覆樓主

請教各位姐妹
小s 請教用咩mode 可以乾到碗 用auto40... 玻璃係亁...係膠就唔得
myimage.jpg


男爵府

積分: 9041


99#
發表於 17-8-5 21:40 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-6-8 21:23
我用29mins mode 囉! 洗完打開佢乾! 你可以落rinse aid 但我無落呀!

本帖最後由 vvevv 於 17-8-5 21:41 編輯

新手試過幾次洗完29分鐘d洗碗劑無溶哂(落洗碗劑個位,濕哂但無用過咁),d碗未洗乾淨,好似有d洗碗劑喺碗度咁,知唔知點解?


禁止訪問

積分: 27698


100#
發表於 17-8-5 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo