夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2289


81#
發表於 17-5-21 23:56 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 23:51
絕對有
同佢單車 佢要行馬路 拉貨車倒後鏡踏 我驚到痴左發脾氣
同佢行山 佢要我陪佢行6個鐘唔停

佢根本無理會過你感受,算吧啦!


大宅

積分: 3408


82#
發表於 17-5-22 00:41 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 23:40
我講 要求就會有 唔講唔提就無
佢所有精力放哂運動
我有問佢可唔可以做番自己今 唔好玩今多 佢答我做運動 ...

咁佢無理過你感受⋯叫佢重視下你,定你都需要好似佢咁狂熱去發揮自己興趣。咁樣大家洛去都無意思啦,除非你可以投入到佢興趣到,但咁樣你會好痛苦,你老公果d非一般興趣,我咁細膽,真係會嚇到半死。
佢話2個人悶,咁結咩婚,咁你而家比佢丟低一個人唔悶咩
我同意兩個人結婚都應該有自己私人時間,但唔係咁囉,愛又無得做,陪又無人陪。直頭問佢想點,係問想你點?由佢玩興趣?由佢丟低你一個?佢已經唔明白一對人結婚的意義。佢結婚來做咩?

唔好意思,我有點兒激動。需知道離開容易,但女人離婚,同男人離婚,係世俗上一定係唔公平,女人離婚,第時要結婚又要驚男家屋企人介意,又驚未來老公介意
我唔識講,希望你老公想得通,加油!祝福你


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


83#
發表於 17-5-22 00:47 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 23:12
剛才真係頂住左, 又咩無長久婚姻, 又咩白姐姐, 閱讀理解唔得, 重話我離婚係不感意外, 眼都大埋, 係幫人的 ...



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 17-5-22 00:54 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-5-30 01:36 編輯




水晶宮

積分: 50566


85#
發表於 17-5-22 01:12 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 23:51
絕對有
同佢單車 佢要行馬路 拉貨車倒後鏡踏 我驚到痴左發脾氣
同佢行山 佢要我陪佢行6個鐘唔停
樓主咁你先生知你要離婚, 佢有咩反應 ?

好開心去簽名 ? 佢有冇唔捨得呀 ?


別墅

積分: 718


86#
發表於 17-5-22 01:28 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-22 01:12
樓主咁你先生知你要離婚, 佢有咩反應 ?

好開心去簽名 ? 佢有冇唔捨得呀 ?

有唔捨得 佢話會做番好
但兩日後打回原形


別墅

積分: 718


87#
發表於 17-5-22 01:29 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-22 00:54
不如試揾屈偉豪博士。明愛我有fd見過冇乜幫助。
一味叫你講自己感受,冇特別鼓勵你努力繼續段婚姻
...

我個個其實都係叫你講你既不滿 佢會抽起一個point. 幫佢同對方傾
有時火姐眼 咩都唔想講


複式洋房

積分: 145


88#
發表於 17-5-22 08:48 |只看該作者
本帖最後由 smalltungtung 於 17-5-29 16:22 編輯

DEL


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


89#
發表於 17-5-22 11:45 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-5-30 01:34 編輯


結左婚揹住頭家,照顧一家大小,辛苦過做女嗰時,
點解仲要繼續咪係要有責任囉,不能只顧自己。


複式洋房

積分: 145


90#
發表於 17-5-22 11:53 |只看該作者
本帖最後由 smalltungtung 於 17-5-29 16:22 編輯

DEL


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


91#
發表於 17-5-22 12:06 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-5-30 01:33 編輯






大宅

積分: 1217

BK Milk勳章


92#
發表於 17-5-29 17:19 |只看該作者
QQ6543 發表於 17-5-21 08:13
還有,決定分開時,家人朋友都覺得不是第三者問題,而因為性格不合,價值觀不同就絕不是離婚理由,但有誰會 ...

兩個人個心唔一致真係好難行落去,考慮離婚中


禁止訪問

積分: 1026


93#
發表於 17-5-30 08:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3124


94#
發表於 17-5-31 01:38 |只看該作者
回覆 sueue 的帖子

絕對明白,好多野唔係結婚一刻可以預計得到,即使當初已經係千揀萬揀深思熟累,作為沒有婚姻經驗的人,其實只不過都係盡人事,日後發展是好是壞還是有很多運氣成份~
以前我都會好天真以為溝通可以解決一切,但現實係未必每個人都願意平心靜氣地溝通,即使願意溝通兩個人也不一定岩 channel,甚或對方根本沒有能力準確理解你所表達的內容。然而,就算溝通得到,問題就一定有解決方案嗎?不一定~

樓主的問題已經不再是溝通問題,而是選擇的問題。假如再沒希望讓關係回到過去的狀態,究竟是寧可透過不斷的協商去找一個對大家都有點遺憾的中間點為了讓「婚姻」長久,還是早一點放手?這視乎這個中間點距離理想有多遠吧,假如他的人留下陪你但不快樂,假如他只是為了責任而自覺地但不情願提供性愛,你會享受嗎?所以說,能溝通也不代表能改變問題的根本~

點評

Ocean11    發表於 17-5-31 12:02


伯爵府

積分: 19437


95#
發表於 17-5-31 11:51 |只看該作者
回覆 QQ6543 的帖子

完全感受到呢種痛苦, 大家行緊不同方向, 想要嘅嘢根本唔同, 免強一齊, 大家只係用一個"愛"字去包容對方, 但絕對唔係心甘情願, 呢種相處方式令雙方好累, 好痛苦! BTW, 你地離婚係大家都平靜決定? 之後大家仲有無聯絡?


伯爵府

積分: 19437


96#
發表於 17-5-31 12:12 |只看該作者
回覆 sueue 的帖子

明白你, 我都過緊同你好相似嘅生活, 有時都係度問自己, 係咪想咁樣過一世? 佢有佢興趣, 有佢自己天地, 自己就係度 stand by等佢, 將佢放咗係第一位之餘, 其實自己將自己放咗係最後位置


大宅

積分: 2289


97#
發表於 17-5-31 12:51 |只看該作者
Ocean11 發表於 17-5-31 11:51
回覆 QQ6543 的帖子

完全感受到呢種痛苦, 大家行緊不同方向, 想要嘅嘢根本唔同, 免強一齊, 大家只係用一個 ...

最初佢都接受唔倒,所以都有俾多次機會大家去重建,但唔夠一個月就故態復萌,咁大家為由接受事實。因為我地有個仔,所以都會為個仔聯絡,但大家心知佢只是仔仔的爸爸,我亦只是媽媽,佢都講過以前啲野過去咗就算,大家唔可能再走回頭路。

因為果次嘗試重建而失敗,大家都甘心去接受事實吧!

點評

Ocean11    發表於 17-5-31 12:53


男爵府

積分: 8158


98#
發表於 17-5-31 13:00 |只看該作者
回覆 sueue 的帖子

其實你們已努力過, 見埋心理醫生, 咁唔好再介懷了!


伯爵府

積分: 19437


99#
發表於 17-5-31 13:07 |只看該作者
回覆 QQ6543 的帖子

但分開時大家心中還有愛嗎?


大宅

積分: 2289


100#
發表於 17-5-31 13:19 |只看該作者
Ocean11 發表於 17-5-31 13:07
回覆 QQ6543 的帖子

但分開時大家心中還有愛嗎?

我唔清楚他,我只知自己所有煩惱都cover了所有對佢的愛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo