夫婦情感

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   7


男爵府

積分: 8784


81#
發表於 17-6-23 13:30 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-23 12:13
你又話人地無主動表示過, 你睇, 人地要主動可以咁主動, 咁先叫主動.

原來你試過甩人地手, 咁佢以為無行 ...
勇氣呢家嘢不分年齡, 但年紀越大, 面皮越薄就真的.


水晶宮

積分: 50566


82#
發表於 17-6-23 13:36 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:30
勇氣呢家嘢不分年齡, 但年紀越大, 面皮越薄就真的.

本帖最後由 tammy2008 於 17-6-23 13:56 編輯

佢有冇主動約你去睇戲或食飯呢啲架?

你哋小朋友大約幾大個, 兩個小朋友 friend 嗎?


大宅

積分: 4874


83#
發表於 17-6-23 13:43 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 10:39
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後 ...

係啦,早講呀嘛,搵日出街打扮下著靚些,然後你拖返佢只手啦。

主動呢家野,佢有喎,唔好計較咁多,當俾返個feedback佢。

加油,祝有好結果,記住報喜


男爵府

積分: 8784


84#
發表於 17-6-23 13:43 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-23 13:36
佢有冇主動約你去睇戲或食飯呢啲架?

你哋小朋友大約幾十個, 兩個小朋友 friend 嗎?
有...而家間唔中都要約食飯, 佢個小朋友初中, 我自己就早結婚, 我果個已經做緊嘢, 亦試過4個人一齊食過飯.


水晶宮

積分: 50566


85#
發表於 17-6-23 13:55 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:43
有...而家間唔中都要約食飯, 佢個小朋友初中, 我自己就早結婚, 我果個已經做緊嘢, 亦試過4個人一齊食過飯.
...

咁就少咗好多憂慮啦, 可以過二人世界 tim 喎, 羡慕死人啦。。。

一齊去睇變形金綱啦, 你請佢睇, 之後佢請食飯。。。。

點評

cathyhung620    發表於 17-6-23 15:57


瑪瑙宮

積分: 139710


86#
發表於 17-6-23 14:11 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-23 14:32 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:30
勇氣呢家'嘢不分年齡, 但年紀越大, 面皮越薄就真的.

佢被你甩佢手一次,好難再作主动,但原耒佢对你有意在先,喂,主动拖人手你估咁易嫁?
尼度十个十个都鼓勵你表白,你一路都强調冇勇氣,既然為幸福都拎5出勇氣,算吧。

我人越大面皮越厚架, 尤其是自己野, 自己唔爭取, 邊个會幫你爭取?


男爵府

積分: 6156


87#
發表於 17-6-23 14:11 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:30
勇氣呢家嘢不分年齡, 但年紀越大, 面皮越薄就真的.

面皮薄其實你著靚啲,出街果時企近啲佢,但唔好掂到佢,營造下曖昧氣氛都OK,你話佢轉數快,應該pick up到嘅,加油


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


88#
發表於 17-6-23 14:13 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:29
嘩.....師兄, 你的"離婚後的世界" post我仲未追完.....
一開始無諗過其他, 只係純朋友, 之後相處耐咗, 發現 ...

有好感好正常,不過妳呢啲係欣賞佢同仰慕佢,但唔好混淆咗呢一種感覺係愛情喎!愛情要雙方的,不過睇到妳之前好似話人哋主動拖過妳,係妳自己揈開人喎,係咪?點解妳會有呢個舉措?
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 5241


89#
發表於 17-6-23 14:14 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 13:43
有...而家間唔中都要約食飯, 佢個小朋友初中, 我自己就早結婚, 我果個已經做緊嘢, 亦試過4個人一齊食過飯.
...

咁多人都贊成問清楚,你快啲去求證啦。可能初初你拒絕過佢,所以唔敢再試 。唔好諗啦,係唔係都攪清楚啦。


大宅

積分: 4224


90#
發表於 17-6-23 14:47 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 10:39
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-6-23 14:48 編輯

佢想拖你手,你避,咪即係無比位佢入囉。我覺得佢係想溝你,但又唔知你點諗,你下次比位佢入啦。

祝早日幸福!


男爵府

積分: 8784


91#
發表於 17-6-23 15:56 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-23 14:11
佢被你甩佢手一次,好難再作主动,但原耒佢对你有意在先,喂,主动拖人手你估咁易嫁?
尼度十个十个都鼓勵 ...
我明......睇到大家的意見, 亦都知幸福係要自己爭取, 我會搵機會架啦.


男爵府

積分: 8784


92#
發表於 17-6-23 15:58 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-23 13:55
咁就少咗好多憂慮啦, 可以過二人世界 tim 喎, 羡慕死人啦。。。

一齊去睇變形金綱啦, 你請佢睇, 之後 ...
二人世界? 言之尚早呀!


男爵府

積分: 8784


93#
發表於 17-6-23 15:59 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-6-23 14:11
面皮薄其實你著靚啲,出街果時企近啲佢,但唔好掂到佢,營造下曖昧氣氛都OK,你話佢轉數快,應該pick up到 ...
知道.....


瑪瑙宮

積分: 139710


94#
發表於 17-6-23 15:59 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 15:56
我明......睇到大家的意見, 亦都知幸福係要自己爭取, 我會搵機會架啦.
加油, 加油

你今次一出擊就重搥, 唔好陰滋陰滋, 係就係, 唔係就唔係, 唔係就 next 算.


男爵府

積分: 8784


95#
發表於 17-6-23 16:04 |只看該作者
wing1388 發表於 17-6-23 14:13
有好感好正常,不過妳呢啲係欣賞佢同仰慕佢,但唔好混淆咗呢一種感覺係愛情喎!愛情要雙方的,不過睇到妳 ...
呢個就係我早前講 Timing 的問題, 佢拖我時, 我未ready, 所以甩開佢隻手, 我認我係由欣賞和仰慕佢開始, 至於愛情係對方面的, 我只可以話我而家似係單戀佢多啲囉!


男爵府

積分: 8784


96#
發表於 17-6-23 16:05 |只看該作者
衝勁BB 發表於 17-6-23 14:14
咁多人都贊成問清楚,你快啲去求證啦。可能初初你拒絕過佢,所以唔敢再試 。唔好諗啦,係唔係都攪清楚啦。 ...
好.....我會搵機會.


男爵府

積分: 8784


97#
發表於 17-6-23 16:08 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-23 14:47
本帖最後由 dativebond 於 17-6-23 14:48 編輯

佢想拖你手,你避,咪即係無比位佢入囉。我覺得佢係想溝 ...
咁當時我未ready嘛! 點知到我ready時佢又無再表示!
再有下次, 我會識做架啦.


大宅

積分: 4224


98#
發表於 17-6-23 16:10 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 16:08
咁當時我未ready嘛! 點知到我ready時佢又無再表示!
再有下次, 我會識做架啦.
...

好啦!咁下次加油!真羨慕呢種曖昧期!好好enjoy!有開心野記得分享番!祝福您!


男爵府

積分: 8784


99#
發表於 17-6-23 16:18 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-23 16:10
好啦!咁下次加油!真羨慕呢種曖昧期!好好enjoy!有開心野記得分享番!祝福您!
...
其實我只係enjoy短時間的曖昧期, 我好唔鍾意呢種估估吓的感覺. 可唔可以不論開心同唔開心都分享呀? 因為感情事好難同身邊的朋友講, 特別係到我呢啲18+22的年紀


大宅

積分: 4224


100#
發表於 17-6-23 16:20 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 16:18
其實我只係enjoy短時間的曖昧期, 我好唔鍾意呢種估估吓的感覺. 可唔可以不論開心同唔開心都分享呀? 因為感 ...

緊係得!無論晴天陰天,BK網友都在你身邊!

點評

cathyhung620    發表於 17-6-23 16:22

首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo