夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1133


81#
發表於 17-9-16 02:04 |只看該作者
回覆 mama_long 的帖子

當然有分別,結婚係一個儀式,住深山係生活,居住響一個地方~


大宅

積分: 1133


82#
發表於 17-9-16 02:08 |只看該作者
回覆 tommy715 的帖子

又唔同喎,就算兩個都係孤兒都可以大搞架,可以影結婚相,可以擺酒,咁都唔算裸婚架~


大宅

積分: 1133


83#
發表於 17-9-16 02:09 |只看該作者
回覆 VCBB小天使 的帖子

最叻係你~


大宅

積分: 1133


84#
發表於 17-9-16 02:12 |只看該作者
回覆 babymj33 的帖子

唔關淡唔淡事,係我地兩個自己決定,

先頭都係諗住等4大長老開心下先搞,點知未搞齋傾已經要開拖咁,咁算把拉,搞咁多野仲衰,唔想煩LAW~






伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


85#
發表於 17-9-16 10:07 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-15 19:29
回覆 VCBB小天使 的帖子

係呀MA,無咁大個頭唔好帶咁大頂帽,無理由為左結婚爭到周身債,好無謂~

到而家廿幾歲嘅朋友都成日開口埋口 公價人情
擺酒賺定蝕
真係令人好反感


大宅

積分: 4309


86#
發表於 17-9-16 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得結婚係兩個人嘅事,唔洗為搞而搞,婚後生活係點都唔洗理其他人諗法,最緊要夫妻和睦,有人鍾意低調,有人鍾意高調show off,咸魚白菜,各有所愛


大宅

積分: 1133


87#
發表於 17-9-16 13:19 |只看該作者
回覆 Miss.Hui 的帖子

咁不如直接叫人夾錢比佢擺酒啦~

最憎就係果D又要響酒店擺,又要嫌人地比得少人情果D,無錢咪酒樓一係就唔好擺啦,又要懶HIGH CLASS咁,你自己要響酒店擺,我又無得揀,我睇熟絡程度比人情,唔係睇響邊度擺比人情LAW~


大宅

積分: 1133


88#
發表於 17-9-16 13:19 |只看該作者
回覆 MA33IE 的帖子

完全同意~


男爵府

積分: 5408


89#
發表於 17-9-16 17:30 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-14 15:45
想當年,仲未有"裸婚"呢個詞語出現,我已經做得完全好徹底~

無求婚,無介指,無買樓,無擇日,無比禮金, ...

佩服你嘅勇氣,如果穩到個值得自己毫冇條件咁嫁佢,應該你C6份人都唔差


洋房

積分: 71


90#
發表於 17-9-16 18:28 |只看該作者

回覆樓主

我都係就咁同c6兩條友到外國結婚就算,返到來完全無安排雙方家長食飯,淨係比禮金我媽咪就算
我呀爸呀媽好支持我,叫我唔好擺酒留返d錢第日生bb用好過,好開通
相反6299好古老石山好煩,成日要我地擺酒,最慘就係連c6都企係佢呀爸呀媽個邊,c6好愚孝
不過我一於少理,最後到海外結婚ignore佢地
我成日覺得結婚係兩個人ge事,點解要擺酒做場大龍鳳比d不知名親戚睇
而家唔同以前,擺酒又貴又唔值,擺完酒又唔代表天長地久,完全唔明d老人諗乜


洋房

積分: 71


91#
發表於 17-9-16 18:31 |只看該作者

回覆樓主

可能到左我地呢代小朋友大過之後都唔興擺酒,始終我地呢代做父母有學識開通好多,唔會迫仔女擺酒


大宅

積分: 1133


92#
發表於 17-9-17 00:23 |只看該作者
回覆 chengkayan 的帖子

唔係咩有咩勇唔勇氣嘅問題,而係比環境迫成,我搵老公好簡單,只要對我好,放我響第一位聽我話~ 佢對我[url=]
[/url]好就得,話之佢人品好唔好,對於我黎講,佢對我唔好就係咩都唔好~


大宅

積分: 1133


93#
發表於 17-9-17 00:25 |只看該作者
回覆 FattyPrePre 的帖子

"我成日覺得結婚係兩個人ge事"

完全同意呀,搞咁多野,慳返D錢好過啦~


大宅

積分: 1133


94#
發表於 17-9-17 00:26 |只看該作者
回覆 FattyPrePre 的帖子

希望係啦,起碼唔會好似上一代咁傳統先啦~


侯爵府

積分: 24672


95#
發表於 17-9-17 01:24 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-15 01:47
回覆 QY08040408 的帖子

唔知成件事來龍去脈,不過知道我地應該結左,因為一,兩年後過年都有照派利是,費 ...
要証婚人嗎?


大宅

積分: 1133


96#
發表於 17-9-17 01:56 |只看該作者
回覆 ifcsir 的帖子

証婚人係律師樓職員


琥珀宮

積分: 152982


97#
發表於 17-9-17 08:29 |只看該作者
tommy715 發表於 17-9-16 00:12
我又咁吹吓,如果雙方都是孤兒,咁就㸃裸就點裸?反正冇須交代,亦不會親家變冤家,一個安二個樂。

...

裸婚重點唔係唔通知父母,係唔攞酒無禮金唔影相齋註冊簽紙,孤兒無父母但都可以有朋友同事都可以擺酒嗰d架,同埋呢而家有d臨時演員係去參加d婚禮扮賓客湊人數,點解有咁既職業衍生,咪係滿足d想大搞又無親朋戚友的新人囉,係假但不裸


男爵府

積分: 6304


98#
發表於 17-9-17 09:15 |只看該作者

回覆:有無人好似我咁裸婚裸到咁徹底?真係完全無人知同咩都無搞~

世事無奇不有,我也聽過有人做白事?請啲林記在靈堂放聲大哭,口水鼻涕泣不成聲扮孝子兒孫,真是戲如人生,人生如戲!


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 17-9-18 03:06 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-9-16 10:07
到而家廿幾歲嘅朋友都成日開口埋口 公價人情
擺酒賺定蝕
真係令人好反感

係呀 , 非常討厭 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


100#
發表於 17-9-18 03:10 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-17 00:25
回覆 FattyPrePre 的帖子

"我成日覺得結婚係兩個人ge事"



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo