自由講場

跳至

首頁
34567...16

尾頁
   3


子爵府

積分: 11308

親子王國15週年勳章


81#
發表於 17-9-26 08:45 |只看該作者
我唔敢企左,之前同長輩去醫院覆診完,4點幾近5點搭馬鐵回家,搭笠行得遠長者唔想行,我地平排企係扶手電梯,長者有四腳枵杖,d人可以襯我係手袋攞野冇扶長輩時,係我地中間空位行落去,一個落後面跟住,大部分係中年/後生男人,我以後都唔敢兩邊企。


翡翠宮

積分: 84232


82#
發表於 17-9-26 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

同意! 自己一個時,我企埋一邊,但有時帶住小朋友或老人家,一定平排一齊企,d人硬係鐘意係條那度攝過!!!! 有冇諗過好易整跌人!!!

點評

starrymama    發表於 17-9-26 09:24


翡翠宮

積分: 75393


83#
發表於 17-9-26 08:51 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

我行架喎
快好多


珍珠宮

積分: 31496


84#
發表於 17-9-26 08:52 |只看該作者
YIN0107 發表於 17-9-26 07:37
其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~

我都係,雖然我少行但我覺得分清楚唔會比人撞到


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


85#
發表於 17-9-26 08:53 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

2017 年發展事務委員會會議,講及企定定,解釋了點解企定定,可減低機件損耗及發生意外風險

https://youtu.be/7KTSGYkLA5s


翡翠宮

積分: 75393


86#
發表於 17-9-26 08:54 |只看該作者
Kuri 發表於 17-9-26 08:27
行唔緊要,但我最憎好多人話人阻住,自己行到一半行唔郁咪又企係度!

咁Lee D 人喳啦
行下樓梯都唔得


水晶宮

積分: 56965


87#
發表於 17-9-26 08:55 |只看該作者
激烈的海狗 發表於 17-9-26 08:01
LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居

好多國家都系一邊企,其實企滿晒人重危險


大宅

積分: 4437


88#
發表於 17-9-26 08:55 |只看該作者
好多人行喎
我自己趕時間都會行,
幾中意呢個文化


伯爵府

積分: 15161


89#
發表於 17-9-26 08:56 |只看該作者
好煩
既然係咁
不如建議所以電梯改為只夠單人站立嘅闊度
企一個,無位行,無交嗌,又唔會影響甚麼重力


琥珀宮

積分: 191258

馬年勳章


90#
發表於 17-9-26 08:56 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

大家咁話,其實搭緊扶手電梯根本唔應行,而且都唔快得好多


大宅

積分: 1904


91#
發表於 17-9-26 08:56 |只看該作者

回覆樓主:

想行應該去樓梯,而唔係響電梯行
好恨d人響左邊準備上電梯,突然間撞過去右邊企
左行右企好易出意外


子爵府

積分: 11161

2025勳章蛇年勳章


92#
發表於 17-9-26 08:57 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

好同意,

唔知樓主係咪繁忙時間甚少搭地鐵,試下返工時間企喺度塞住,比人媽到飛起,塞住點會覺得仲快左?


侯爵府

積分: 21950


93#
發表於 17-9-26 08:58 |只看該作者

回覆樓主:

樓主唔駛返工?返工時間分秒必爭,好多人都係行escalator, 因為行escalator 比行樓梯快好多


伯爵府

積分: 15404

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


94#
發表於 17-9-26 08:59 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

繁忙時間一定唔會少人行喎


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


95#
發表於 17-9-26 09:00 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)

agree. 呢啲月經post, 攞黎拗。


禁止訪問

積分: 12736


96#
發表於 17-9-26 09:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


97#
發表於 17-9-26 09:00 |只看該作者
sugarcheung 發表於 17-9-26 08:20
呢個單邊企好多地方都係,就單講大家都愛嘅日本都係
左右都企會出現,一左有人,二右冇人,三右有人,四冇 ...

同意你


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 17-9-26 09:01 |只看該作者
klvisbaba 發表於 17-9-26 08:56
想行應該去樓梯,而唔係響電梯行
好恨d人響左邊準備上電梯,突然間撞過去右邊企
左行右企好易出意外

大把站嘅樓梯唔知響邊


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


99#
發表於 17-9-26 09:01 |只看該作者

回覆樓主:

反正d人有電梯都當樓梯咁行,
應該停晒佢當樓梯用咪算lor~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


琥珀宮

積分: 182710

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


100#
發表於 17-9-26 09:02 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 08:55
好多國家都系一邊企,其實企滿晒人重危險
我去台灣,佢地非常尊守左行右企

首頁
34567...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo