夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2144


81#
發表於 17-10-2 00:02 |只看該作者
ARabbit 發表於 17-10-1 23:44
你c6係cheap
但我估佢係積埋有心病
又怕自己一個搵$攪唔掂頭家

試過攤開來傾,傾好吾夠一個月又來攻擊我!總之次次都有新鮮主题!

佢曾經經醫院轉介見精神科,藥都開埋!但最後無如期去見醫生,不了了之!

我睇過轉介信,原因寫住每當見到老婆,會好嬲好氣憤,心理及工作壓力好大......

但每次我發自內心關心佢,佢覺得係我管制佢,控制佢!叫佢食飯係我逼佢,叫佢早d休息係我控制佢,令佢無自由!無空間!但嗰時已零晨4:00 !
日日話我無關心佢!在佢心目中,我真是吾知咩野叫關心!


珍珠宮

積分: 32672


82#
發表於 17-10-2 00:09 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 00:02
試過攤開來傾,傾好吾夠一個月又來攻擊我!總之次次都有新鮮主题!

佢曾經經醫院轉介見精神科,藥都開埋 ...

佢真係有心病
咁好難攪...

我估
你肯同佢父母好番
佢先會好D

係艱難嘅...


洋房

積分: 73


83#
發表於 17-10-2 00:26 |只看該作者

回覆樓主

離婚啦,越早越好,呢個係智商偏低嘅人渣,唔係男人。

一)家人比幾多家用關你叉事,你理得你細佬比幾多,你老母有幾多,係你要唔要比呀!
二)陪老婆散步,你理得全世界嘅女人有無老公陪啫,個個係你老婆呀!
三)照超聲波,理乜得你其他女人點,你老婆同你個BB呀!
四)本來好地地公一份婆一份,做乜強迫人唔撈然後又怨人呢樣個樣,未計好數或者反悔做咪乜嘈啦!
五)斤斤計較嘅人,無風度無氣量,遲早反轉乜乜就係乜!
六)人生苦短,你慶幸咁早睇穿個人,早走早著,遲走訓唔著!


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


84#
發表於 17-10-2 01:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 newspaperhang 於 17-10-2 01:48 編輯

收四千真係擺明係外父外母貼,仲要咁多野講依加佢屋企人係人,娘家人就唔係人咩唔好話煮飯送飯,就算無,俾家用娘家、孝順父母都應該,你老公無能力,當日就唔好叫你辭職啦
同埋佢訓醒未呀,有新鮮煮家飯唔食叫大肚婆食外賣一個飯$40 兩個人都$80,一個月慳得幾多呀!健康要緊呀大人唔介意食外賣,都唔好要bb 一齊食啦,無益架
同埋咩bb 係佢屋企既人,丁頁,咁唔通bb 唔係外父外母個孫咩講d 咁既野,跟媽媽姓最好(拎出世紙係可以自己揀填唔填父親資料、姓咩)一個咁斤斤計較既男人,小朋友跟佢都唔會開心


大宅

積分: 2795


85#
發表於 17-10-2 08:29 |只看該作者

回覆樓主:

在香港已婚夫婦的小孩出世纸一定是跟爸爸姓氏,除非雙方同意下跟入境處申请。

你C6经常说bb有你6299 1/4血统,但不要忘记也有你父母的 1/4血統,若要争bb的話,大家只是平手。

依家你C6應该有d心理唔平衡,我相信是你跟你6299關係引致,解铃终须繫铃人,若心结無法化解,你只好生完bb出返黎做野,盡量储多d钱作最壞打算。


大宅

積分: 3844


86#
發表於 17-10-2 08:45 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 23:51
係吖、你咁分析最貼切!佢一直想我搬離娘家遠d。亦想我最好自己煮,吾好俾家用娘家!

之後有左bb, 話就話 ...

我而家都陀緊每bb, 就快16weeks, 好明白做媽媽嘅擔心。所以答你都答得肉緊d.

講返d男人,嗰陣你未辭工用自己錢俾家用,佢都唔鐘意!?我自己用自己錢關佢咩嘢事先?⋯⋯佢要你辭工嘅agenda behind好明顯係想控制你多d, 點知佢算盤打唔響⋯⋯所以發老脾⋯⋯

佢同佢原生父母聯絡係無得管⋯⋯但講得出要同你爭bb!?有無攪q錯呀!大肚最緊要係心平氣和陀b, 唔好勞氣,唔好動胎氣⋯⋯你當天喺佢屋企無人煮俾你食,無啖好食,間接害左個b。而家仲同你講得出叫你日日食外賣!?大肚婆要營養足夠,湯水齊全,個bb 至會陀得穩陀得靚,有外家煮埋真係好好⋯⋯點可以為左一己控制你嘅私慾叫你食外賣?

家下俾月租俾水電煤好巴閉咩?萬幾蚊好未?你作為老公要老婆辭職就要承擔架啦,仲講得出個老婆好幸福唔使做?乜叫老婆人人食外賣就好幸福嘅咩?產檢照聲波幾百蚊埋單都要慳?得罪講句,你錢揾得少就唔好叫老婆唔好做啦?

你老公做嘅嘢講嘅嘢,係為你同bb好,定純粹滿足自己嘅控制慾?

如果我係你,我應該忍受唔到呢d屈辱,會搬返外家,等b出世。你求我我至會返去。而家你老公睇死你無錢又無得走,得寸進尺。




大宅

積分: 2144


87#
發表於 17-10-2 11:00 |只看該作者
ARabbit 發表於 17-10-2 00:09
佢真係有心病
咁好難攪...

無可能原諒佢父母,因為受委屈的係我,我無可能自找麻煩去討好2個曾經傷害我、逼遷我的人!

更何況佢地根本吾希罕我,亦吾會希罕我生的bb! 因為趕我們走時,佢地2老講過,第時有機會生bb, 吾好指意我地會幫你!我地絕對吾會幫你!

所以,今次有bb, 我們雙方同意左,無須要通知男家!但這一切只是c6 自找麻煩,要bb 去同佢地相認!我問佢,你父母有提過我,有希望過抱孫咩?佢答無!


大宅

積分: 2144


88#
發表於 17-10-2 11:02 |只看該作者
慘男 發表於 17-10-2 00:26
離婚啦,越早越好,呢個係智商偏低嘅人渣,唔係男人。

一)家人比幾多家用關你叉事,你理得你細佬比幾多, ...

本帖最後由 紫希 於 17-10-2 11:02 編輯

想吖,但陀住個b 好難走到,唯有忍辱偷生直至bb 安全出世再作打算!


大宅

積分: 2144


89#
發表於 17-10-2 11:13 |只看該作者
newspaperhang 發表於 17-10-2 01:24
收四千真係擺明係外父外母貼,仲要咁多野講依加佢屋企人係人,娘家人就唔係人咩唔好話煮飯 ...

依家我謝絕左c6食我媽媽煮的飯!

我話我媽煮我食係因為我係佢的囡,但我媽無責任無義務去煮俾c6食!

而我食完媽媽煮的飯,我懂得感謝及感恩,因為我係佢的囡!我懂媽媽的付出!

但c6你食完,無感恩無感謝之餘,還要扺毀我媽,你吾配我媽媽再煮飯你食!

講完c6 好輕浮地答左句:我真是好多謝佢(語調意思是相反)

依家,佢可能覺得玩大左,話吾介意俾4k 保持原狀食飯安排,但我吾會妥協了!我答佢,已經同媽媽講好左,以後只要煮多我一個就夠了!佢細聲的回答,咁無辦法了!


大宅

積分: 2144


90#
發表於 17-10-2 11:16 |只看該作者
Muimuipoon 發表於 17-10-2 08:29
在香港已婚夫婦的小孩出世纸一定是跟爸爸姓氏,除非雙方同意下跟入境處申请。

你C6经常说bb有你6299 1/4血 ...

吾會同佢父母再聯絡,我寧願離婚,都吾想同佢地結緣!


大宅

積分: 2144


91#
發表於 17-10-2 11:24 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 17-10-2 08:45
我而家都陀緊每bb, 就快16weeks, 好明白做媽媽嘅擔心。所以答你都答得肉緊d.

講返d男人,嗰陣你未辭工用 ...

係吖,為左bb 我依家唯有忍辱偷生!不過我無再要佢的$. 我當只是住在呢度先,直至坐好月再作打算!

吾問佢要$, 佢吾會有位再入我!我諗呢幾個月,好快會過!感受住bb每日的胎動有進步,日子過得還算吾錯!

只是無乜同c6 溝通,婚姻確實少左圓滿,多左缺憾,希望bb 吾好受我影響就夠了!


珍珠宮

積分: 32672


92#
發表於 17-10-2 13:19 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 11:00
無可能原諒佢父母,因為受委屈的係我,我無可能自找麻煩去討好2個曾經傷害我、逼遷我的人!

更何況佢地根 ...

明白你正受委屈, 和你的難處,
相信冇人想唔開心。

或者暫時唔好理咁多, 好好安胎,
唔好激動, 生完BB調理好身體再諗!

慢慢你都會知以後要點做,
遲早會睇清楚方向,
加油啊~祝福你和BB!


大宅

積分: 3844


93#
發表於 17-10-2 14:56 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 11:24
係吖,為左bb 我依家唯有忍辱偷生!不過我無再要佢的$. 我當只是住在呢度先,直至坐好月再作打算!

吾問 ...

支持你呀⋯⋯

而家你無做嘢,又唔打算問c6攞錢,如果有困難一定要同父母講,佢哋收少你4k好閒,你有呢個孝心真係好難得!

我16wks未感受到bb 胎動,而家我都母愛氾濫,什麼事情都會以小bb為先。

專心生b先啦,之後再打算。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


94#
發表於 17-10-2 14:58 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 15:23
當初講好辭職後,俾返相等我份人工的使費我!我信佢兼佢實牙實齒拍心口應承,我先辭!

但依家,都只是短 ...

痴線,連產檢錢都要你慳,你同佢講,而家係個開始來架,遲啲細路出世用嘅錢仲多呀。唔要小朋友就最慳,咁當初佢又仲乜要小朋友呀


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


95#
發表於 17-10-2 15:07 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 23:06
係,越對得佢耐,越覺得佢自私!我想,此刻係我最難捱的關!

只要我順利生好bb, 應該可以好快搵到工!但b ...

佢有本事咪打官司搶你個b囉,出世紙唔好落佢名,佢可以點證明個仔係佢嘅呢?


大宅

積分: 2144


96#
發表於 17-10-2 15:08 |只看該作者
hhz 發表於 17-10-2 14:58
痴線,連產檢錢都要你慳,你同佢講,而家係個開始來架,遲啲細路出世用嘅錢仲多呀。唔要小朋友就最慳,咁 ...

佢話照超聲波只是滿足我自己的私欲,每次照bb 好健康,根本可以吾使照,只要去醫院產檢就足夠!

其實,私家產檢又是一早傾好左、點知佢宜家又來反悔,又來話cut!

我絕對吾會理佢,對bb 好我一定要做!話鬼知佢點講!


大宅

積分: 2144


97#
發表於 17-10-2 15:12 |只看該作者
hhz 發表於 17-10-2 15:07
佢有本事咪打官司搶你個b囉,出世紙唔好落佢名,佢可以點證明個仔係佢嘅呢?
...

本帖最後由 紫希 於 17-10-2 15:12 編輯

佢話佢可以驗DNA! 話有結婚證書可以證明!

不過我諗過,如果我要絕起上來,拎出世紙時,我即程死都吾應係佢的,佢可以點!?


大宅

積分: 2795


98#
發表於 17-10-2 15:18 |只看該作者

回覆樓主:

如果真係去到咁盡咁冇弯轉,依家離婚你攞到bb撫養權勝数大好多,到時出世纸可以唔用佢個姓氐。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


99#
發表於 17-10-2 15:25 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:12
本帖最後由 紫希 於 17-10-2 15:12 編輯

佢話佢可以驗DNA! 話有結婚證書可以證明!

樓上有jm講左未必可以唔落佢名的。不如你睇下可唔可以錄佢影或音。萬一要上庭,咁俾個官睇佢根本唔緊張小朋友。

我覺得你而家真係要同你娘家講你嘅處境呀,我諗佢地都估到啲,紙又包唔住火。最好你搬返去,再入紙離婚。到bb出世時,你地已經分居一排啦,到時佢要爭到小朋友嘅成數又會細啲。

老實講,我覺得佢同你爭小朋友都係為啖氣姐,佢呢種咁自私嘅人,睇唔到佢會愛惜同教育小朋友。


大宅

積分: 2144


100#
發表於 17-10-2 15:26 |只看該作者
Muimuipoon 發表於 17-10-2 15:18
如果真係去到咁盡咁冇弯轉,依家離婚你攞到bb撫養權勝数大好多,到時出世纸可以唔用佢個姓氐。
...

但我依家無工作,再加上佢一定吾會肯離婚!好難逼到佢去簽名同意!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo