自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   89


男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


81#
發表於 17-11-8 07:51 |只看該作者
Ahlite 發表於 17-11-6 23:44
係啊!不過我喜歡有果肉的,所以一細杯用得兩個月,好抵用!

yogurt開左可以放咁耐㗎咩?


子爵府

積分: 10899


82#
發表於 17-11-8 07:53 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-5 23:18
手冇黃冇乜點食橙近排,平時只用紅蘿白煲湯,好似由小到大都系有d黃
...

紅蘿蔔同南瓜食多咗會面黃。


子爵府

積分: 14523


83#
發表於 17-11-8 08:05 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-3 22:59
感覺面色偏黃,大家有沒食療或護膚品可以介紹一下,唔該

多飲水


公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


84#
發表於 17-11-8 08:48 |只看該作者
Ahlite 發表於 17-11-6 01:57
用原味Greek yogurt當面膜咁厚敷,平靚正, 深層清潔及美白,一星期1~2次,以前跟美容嗰邊d jm學的。
...

請問可影一影個Greek yogurt 係咩樣嗎?市面上d yogurt 太多唔知邊隻打邊隻


禁止訪問

積分: 61348


85#
發表於 17-11-8 08:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5404


86#
發表於 17-11-8 08:51 |只看該作者
mizrbeay 發表於 17-11-3 23:20
飲檸檬醋飲左三年,覺得自己白左,以前都係好黃,唔知關唔關事

請問檸檬醋是自己整 ?
與智者為伍 與善者同行


大宅

積分: 3210


87#
發表於 17-11-8 12:55 |只看該作者
babytomato 發表於 17-11-8 07:51
yogurt開左可以放咁耐㗎咩?

唔係用來食,我照用無乜事喎,不過你擔心的話唔好放咁耐,或食剩小小來敷


大宅

積分: 3210


88#
發表於 17-11-8 13:02 |只看該作者
aaaiqc 發表於 17-11-8 08:48
請問可影一影個Greek yogurt 係咩樣嗎?市面上d yogurt 太多唔知邊隻打邊隻

sorry,我不在港,暫影唔到相,係超市見到有Greek字樣的就可,全脂的仲好過低脂,潤d。但用前請先試下有無敏感,初用時會有少少紅,但洗完等一陣又無事。而我朋友敏感肌都係話初時一塊塊小小紅,過一陣都無事,對我同佢改善膚色不均帶紅的情況最明顯。


男爵府

積分: 8380


89#
發表於 17-11-8 13:06 |只看該作者
anju 發表於 17-11-8 00:10
我都係果間做咗一次冇效果!反而以前做d平laser 1046一次都見到效果!
...

我都覺呀。
但我衰,仲join咗睇吓係咪真係得,最少要買6次呀,成3萬幾。加埋試做嗰次已經做咗4次,d班真係冇嘜點淺到,都係你醒把持得住唔join。


複式洋房

積分: 335


90#
發表於 17-11-8 13:11 |只看該作者
168138 發表於 17-11-8 13:06
我都覺呀。
但我衰,仲join咗睇吓係咪真係得,最少要買6次呀,成3萬幾。加埋試做嗰次已經做咗4次,d班真係 ...
做左四次都唔得?仲諗住試下先


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


91#
發表於 17-11-8 14:03 |只看該作者
168138 發表於 17-11-4 16:16
我有join仙姐介紹嗰間做,我本身唔係白底,已經做咗3次都唔多覺白咗,但買咗仲有4次要做。反而我而家傾向係飲食入手。...
我都曾經心動想去試,好彩見到你哩個帖,否則就嘥錢了,如果你揾到咩食療可以美白,請分享一下


禁止訪問

積分: 3011


92#
發表於 17-11-8 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8305


93#
發表於 17-11-8 14:50 |只看該作者
168138 發表於 17-11-8 13:06
我都覺呀。
但我衰,仲join咗睇吓係咪真係得,最少要買6次呀,成3萬幾。加埋試做嗰次已經做咗4次,d班真係 ...
終於有知音人, 我又係呀, 已做完6次, 面上D 小小斑仲健在, 唔覺有明顯淺色到, 效果真係因人而異, 我就只是面色 好左, 好肉赤.


男爵府

積分: 8380


94#
發表於 17-11-8 18:00 |只看該作者
dior0214 發表於 17-11-8 14:14
佢又話嗰間只可以逐次俾錢,冇得join package 既?

逐次比係A+。


男爵府

積分: 8380


95#
發表於 17-11-8 18:02 |只看該作者
Lovelycat 發表於 17-11-8 14:50
終於有知音人, 我又係呀, 已做完6次, 面上D 小小斑仲健在, 唔覺有明顯淺色到, 效果真係因人而異, 我就只是 ...

我以為得我一個做咗豬㖭,唔知仲有冇其他jm中伏呢!


男爵府

積分: 8305


96#
發表於 17-11-8 18:16 |只看該作者
168138 發表於 17-11-8 18:02
我以為得我一個做咗豬㖭,唔知仲有冇其他jm中伏呢!
又唔可以話中伏既, 反黑個JM做左好似好番晒. 都明點解我只有幾粒都清唔到, 做last 個次美容師隨便咁sales下, 叫我JOIN 夠10次, 即再買2次, 另2次送俾我當遲D保養做 (未JOIN 前佢老闆娘夠話我D 斑 3-4次就攪掂..), 我好老實咁回應佢, " 我要試都去第二間啦..."


男爵府

積分: 8380


97#
發表於 17-11-8 19:24 |只看該作者
Lovelycat 發表於 17-11-8 18:16
又唔可以話中伏既, 反黑個JM做左好似好番晒. 都明點解我只有幾粒都清唔到, 做last 個次美容師隨便咁sales ...

我啱啱今次去,個美容師問我覺唔覺d班淺咗,我話唔多覺喎,佢都冇再出聲提我d班嘅色,剩係話而家好乾要做多d mask。我每次做都有影相,自己睇返每次嘅效果,但次次都冇嘜淡到,真係好失望的。


男爵府

積分: 8305


98#
發表於 17-11-8 19:49 |只看該作者
168138 發表於 17-11-8 19:24
我啱啱今次去,個美容師問我覺唔覺d班淺咗,我話唔多覺喎,佢都冇再出聲提我d班嘅色,剩係話而家好乾要做 ...

佢又係咁問我,你同我反應一模一樣 佢好冇引


子爵府

積分: 10818


99#
發表於 17-11-8 19:58 |只看該作者
yauyaumammy 發表於 17-11-4 12:09
唔好意思,想問多樣:
Pico 可唔可以順便去班?

我試左1064,每次比錢,5次ko左大部分,面黃都改善到,而家仲有打緊
20171108_195644.JPEG
20171108_195611.JPEG
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


水晶宮

積分: 51279


100#
發表於 17-11-8 21:24 |只看該作者
jarjane 發表於 17-11-7 22:50
本帖最後由 jarjane 於 17-11-7 22:51 編輯

日本買嘅(Pola), 香港只有代購, 一包可以食三個月, 大 ...

香港Pola 專櫃已經有得賣,$1400 三個月

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo