自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 36509


81#
發表於 18-2-13 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

其實廁所個窗我長期唔會開!


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


82#
發表於 18-2-13 17:56 |只看該作者

回覆樓主

黑廁同有窗廁所我都試過,兩種廁所我都有裝浴室寶,黑廁潮濕天氣仍然乾爽,有窗廁所反而唔乾爽,但我從來唔開廁所隻窗。唯一有窗廁所好嘅係我可以裝多部抽氣扇,唔使下下開浴室寶。


伯爵府

積分: 15937


83#
發表於 18-2-13 21:43 |只看該作者
hi_baby 發表於 18-2-13 10:59
我屋企係「黑廁」,住咗快十年,完全冇潮濕問題,亦都冇味,沖涼開抽氣扇好乾爽,唔明點解咁多人對黑廁反感 ...

想問黑廁抽氣係咪抽出屋外?


禁止發言

積分: 23847


84#
發表於 18-2-13 23:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5952

2023年兔年勳章


85#
發表於 19-2-13 04:08 |只看該作者
我屋企個廁所原本有窗,裝完浴室寶+抽氣後變左黑廁。
好處係冬天真係冇咁凍,就算唔開浴室寶都唔怕冷風吹入來。
壞處係日光日白都要開燈。

至於霉菌問題,以前未變黑廁前每隔一段時間都有。現在裝修完3個月左右,浴簾見到有D。都係呢個月先出,我覺得係天氣問題。


大宅

積分: 1304


86#
發表於 19-2-13 06:44 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

試過唔知樓上樓下裝修, 廁所抽氣扇連住公家風糟突然冒出大量濃煙, 嚇親.. 我覺得如果黎多次SARS 唔知會唔會淘大咁細菌傳播..


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


87#
發表於 19-2-13 07:01 |只看該作者
龍山仔仔 發表於 18-2-12 21:40
如果你覺得黑廁同沙士有關~

提醒你,淘大花園全部都不是黑廁,而係因為U型閘水器乾水而出事的。(曾住淘 ...



水晶宮

積分: 72641


88#
發表於 19-2-13 07:44 |只看該作者
月希 發表於 18-2-12 22:38
我個主廁..日日曬住..天花一樣發霉

我以為日日曬就唔會毛呢⋯⋯


水晶宮

積分: 72641


89#
發表於 19-2-13 07:46 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

有得揀梗係有窗好、不過好多新樓都黑廁、家人住過又無咩特別、係長開抽氣扇囉


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


90#
發表於 19-2-13 07:47 |只看該作者
homommy 發表於 18-2-13 23:31
回覆 ian723 的帖子

黑廁係唔好既。講多無謂。未見過有人like黑廁

同意, 但有些人講到黑廁比"有窗廁"更好, 有窗廁反而缺點多多, 看完真是笑了.






公爵府

積分: 29439

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


91#
發表於 19-2-13 07:57 |只看該作者

回覆樓主:

討論區都好信?佢哋真是鍵盤戰士。
用過黑厠,正。
仲有,新樓想揾冇黑厠唔容易啊!


大宅

積分: 1791


92#
發表於 19-2-13 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

我阿爸有建議過,如果黑廁,咪係對住廁所天花裝盞紫外光燈,去完開1陣可以殺菌,我屋企廁所有窗,少開,但好易發霉,又無陽光入。。


禁止訪問

積分: 5737


93#
發表於 19-2-13 08:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64108


94#
發表於 19-2-13 08:16 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

長開抽氣扇冇問題(我家都係黑廁,開抽氣扇開到完全唔濕先關)


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


95#
發表於 19-2-13 08:21 |只看該作者
話時話,我之前嘅廁所有窗,真係好濕,有嘢發霉,而家係黑廁,完全無呢啲問題。P.S. 兩種廁所我都有浴室寶


水晶宮

積分: 64129


96#
發表於 19-2-13 08:47 |只看該作者
抽氣長開就ok

既然就黎搬,都無辦法


子爵府

積分: 11176


97#
發表於 19-2-13 08:52 |只看該作者
kmcatbb 發表於 19-2-13 08:21
話時話,我之前嘅廁所有窗,真係好濕,有嘢發霉,而家係黑廁,完全無呢啲問題。P.S. 兩種廁所我都有浴室寶
...

我開這帖剛一年, 想不到事隔一年竟有人回帖
住左一年,由我當事人講番情況啦咁.
我個黑厠完全冇問題,冇黴菌冇濕氣,我冇裝浴室寶,衹靠厠內一條中央抽氣糟,安裝在浴缸對上的天花,條糟係成個浴缸長度咁長.
平時沖涼會開,或潮濕都會開,唔開問題都唔太大.
可能對面厨房隻窗我長開, d空氣同風吹正入厠所,㕑向東,早上有時段有陽光曬到少少入厠所,所以冇黴同濕問題 冬天閂密門沖好耐涼都冇凝水珠在天花, 我洗完衫有時掠在厠所,都好快乾.
之前住隔離屋苑有窗厠, 但窗一開出面是窄天井位(即是隔半條街冇幾遠係對住對面座的厠所),好濕,浴缸邊長期黑, 沖完涼天花滴水, 地台都好潮濕,而家反而冇曬呢d問題


子爵府

積分: 11176


98#
發表於 19-2-13 08:57 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 19-2-13 08:47
抽氣長開就ok

既然就黎搬,都無辦法

個帖一年前開,唔知點解呢一兩日有Jm撈番出來覆……
其實已住左一年,十分滿意冇問題


水晶宮

積分: 64129


99#
發表於 19-2-13 08:58 |只看該作者
jesswu 發表於 19-2-13 08:57
個帖一年前開,唔知點解呢一兩日有Jm撈番出來覆……
其實已住左一年,十分滿意冇問題
...

哈哈哈,近排好多舊帖被推翻上黎

住得好就ok


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


100#
發表於 19-2-13 08:58 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...


有d人話黑廁樓送都唔要 ← 嘩邊個咁大口氣呀? 我要呀!!


我都住過黑廁樓, 其實都無乜嘢, 保持乾爽就可以.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo