自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 14435


81#
發表於 18-4-25 07:33 |只看該作者
toffeechoco 發表於 18-4-25 07:30
我女一年級, 只記得三個幼稚園同學

3個夠喇
有真心嘅好朋友仔,1個都夠了
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


子爵府

積分: 14435


82#
發表於 18-4-25 07:35 |只看該作者
馬爾太 發表於 18-4-25 07:31
到小學一比較乜都係假!

現在嘅學習模式係好着重成績同品德。
所以有些同學仔及家長會好唔喜歡品學兼優嘅同學
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


水晶宮

積分: 52963


83#
發表於 18-4-25 07:35 |只看該作者
muimui2 發表於 18-4-24 16:18
有班熱心嘅家長,有時都好有壓力

同感,你拒絕幫手籌備又會有說話聽……其實只係幼稚園畢業者,基本上畢唔到業嘅機會微乎其微,咁到要搞,中小學畢業點算?


公爵府

積分: 27971


84#
發表於 18-4-25 07:42 |只看該作者

回覆樓主:

當年學校已有畢業禮&迪士尼影畢業相,家教會搞了謝師宴,呢個係全k3搞,好足夠了,但有哂通告如何比錢。

私人搞的最好搞手收哂錢以防家長放飛機。

我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


大宅

積分: 2397


85#
發表於 18-4-25 07:47 |只看該作者
panyeung 發表於 18-4-24 19:53
真心唔明迪士尼同畢業有乜關係

唔知系咪d家長要求,其實入去只系同米奇高飛影張相,跟住就散band各自去玩,我地兩大一k3一歲半b要成兩千幾,根本焗住去,唔知邊個唸埋d咁無聊嘅畢業活動


子爵府

積分: 12020


86#
發表於 18-4-25 07:47 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 07:35
現在嘅學習模式係好着重成績同品德。
所以有些同學仔及家長會好唔喜歡品學兼優嘅同學 :nothin ...

梗係啦!明明大家幼稚園差唔多,點解到小學你知考頭10名我個考尾10名?到升中直情瘋狂比較,入 band幾都比一餐。


子爵府

積分: 12020


87#
發表於 18-4-25 07:48 |只看該作者
貓薄荷123 發表於 18-4-25 07:47
唔知系咪d家長要求,其實入去只系同米奇高飛影張相,跟住就散band各自去玩,我地兩大一k3一歲半b要成兩千 ...

迪士尼 promo俾學校架。冇呢個錢幫補迪士尼好慘架!


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


88#
發表於 18-4-25 07:54 |只看該作者
貓薄荷123 發表於 18-4-25 07:47
唔知系咪d家長要求,其實入去只系同米奇高飛影張相,跟住就散band各自去玩,我地兩大一k3一歲半b要成兩千 ...

係囉,一定焗去,有人問咁貴點解仲要去,
咁我唔去咪得我小朋友冇左個畢業相同成班得佢冇左呢個回憶


男爵府

積分: 9612


89#
發表於 18-4-25 07:59 |只看該作者
Just follow the arrangement from school, all the others just wasting the time.


用戶要求終止服務

積分: 37634


90#
發表於 18-4-25 08:42 |只看該作者
toffeechoco 發表於 18-4-25 07:30
我女一年級, 只記得三個幼稚園同學

就算小學一齊,分咗班都唔再一齊玩


用戶要求終止服務

積分: 37634


91#
發表於 18-4-25 08:45 |只看該作者
馬爾太 發表於 18-4-25 07:31
到小學一比較乜都係假!

六月派位放榜已經變臉


子爵府

積分: 12020


92#
發表於 18-4-25 08:51 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-25 08:45
六月派位放榜已經變臉

咁遲?11月自行出咗已有心病!再加埋直私有 offer嘅話,乜都冇嘅家長直情眼紅!


複式洋房

積分: 178


93#
發表於 18-4-25 08:58 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 15:56
仔仔即將K3畢業
想為他留個美好回憶
同家長籌備策劃個畢業典禮

我個女就學校出聲叫家長攪謝師宴
老師問有無人想攪 就無人舉手
老師咪自己搵幾位家長 包括我。
跟住d人好正
咩都同老師投訴
點解我無份做籌委 (問果陣又唔講)
點解要係學校攪 (因為校長要求)
點解要叫到會 唔比我煮 (校長唔想野食有問題 無得跟)
小朋友禮物都意見一大堆 但叫有意見果d去做 跟住又全部唔出聲

9百幾樣野
做一次就睇哂d人咩料
如果唔係為小朋友開心 我一早同老師講我唔攪 煩死人


男爵府

積分: 5949


94#
發表於 18-4-25 09:11 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 15:56
仔仔即將K3畢業
想為他留個美好回憶
同家長籌備策劃個畢業典禮

嘩,利害。莫講話幼稚園冇搞,小學中學我仔女都冇,學校包辦,唔駛錢。係中學畢業有 prom,都係千幾蚊,好抵玩。利申:國際學校。


男爵府

積分: 5949


95#
發表於 18-4-25 09:14 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-24 22:10
對有些家長,要夾多份錢,都係負擔,不過可能無家長出聲

點會出聲話自己冇錢,唉。


男爵府

積分: 5953


96#
發表於 18-4-25 09:15 |只看該作者

回覆樓主

其實小朋友都要搞到咁誇,我純粹同小朋友影返輯相就算!講真,有時邊真係會記得咁多


珍珠宮

積分: 49828

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


97#
發表於 18-4-25 09:20 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 07:33
3個夠喇
有真心嘅好朋友仔,1個都夠了
佢只係仲記得個名同個樣咋, 已經唔掛住啦, 幼稚園既友情真係紙咁薄


用戶要求終止服務

積分: 37634


98#
發表於 18-4-25 09:50 |只看該作者
馬爾太 發表於 18-4-25 08:51
咁遲?11月自行出咗已有心病!再加埋直私有 offer嘅話,乜都冇嘅家長直情眼紅!
...

選邊個去音樂節比賽、選邊個去公開表演、畢業典禮企邊度都批評


子爵府

積分: 12504


99#
發表於 18-4-25 09:54 |只看該作者
少少意見 (做過幼稚園老師) :

如果你想搞個PARTY比小朋友開心回憶我覺得好欣賞你。
不過如果你想請埋老師,個人覺得放假都想休息一下,幾FRIEND幾熟都未必想去冒險樂園同班家長打交道,又要同班學生玩 (要知道在PARTY一定要用返幼師本能同班小朋友玩)
仲有,可能老師都唔想喺果日做主角...仲要喺冒險樂園 !

6月臨暑假,老師真係好忙,又要趕profolio, 又要交定下年教案計劃, 一日假期如果咁出左去,真係好浪費...不如休息下 !

真心,想感謝買份禮物送比老師,佢會仲開心 ! 唔送都OK,但唔好邀請佢去PARTY了,放假都想留比屋企人啦 ! 係未 ?

點評

APIGMA    發表於 18-4-25 11:02
siu05    發表於 18-4-25 10:15


子爵府

積分: 12504


100#
發表於 18-4-25 09:57 |只看該作者
回覆 happybebebe 的帖子

咁驚?我仔其實得9個月,但我都驚定第日唔知會遇到D什麼類型同學家長

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo