懷孕前後

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


81#
發表於 09-3-31 17:28 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 16:33 發表


放心啦,好快攪掂架啦!!
我仲未諗到BOOK邊日呀~~


你計番BB 8WEEK果時到啦....
我岩岩BOOK 果日 都係得番2個時間我揀咋
12:45 同 1:25 好彩 我公司響隔離街 一放工就去到


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


82#
發表於 09-3-31 20:58 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-31 12:17 發表


我公司應該有得揀 我未問~~你有得CLAIM 唔怕睇啦~睇番口啤好D既囉~~
我岩岩問打左去余啟文醫生~~佢500元~好似只係診金~~唔缶超聲波~~曾醫生係唔係700包埋超聲波架? ...


係呀 曾醫生700係照埋2d架啦~~~
如果有得揀我都想揀前2後8呀 咁樣可以對bb耐d呀>"<


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


83#
發表於 09-3-31 21:01 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-31 15:34 發表


我都想開心d~~不過都幾多野煩架~因為樣樣都要自己搞~~我都book左曾醫生啦 25/4 check bb到時岩岩8周啦


哈哈 我book左曾祥風24/4 3:15
馮樹明24/4 11:00
黃學勤24/4 3:00
因為我怕book唔到 所以book晒先再慢慢決定
依家揀定左曾醫生 所以聽日又要打返去取消....


禁止訪問

積分: 2117


84#
發表於 09-3-31 21:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


85#
發表於 09-3-31 21:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


86#
發表於 09-3-31 22:10 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-31 20:58 發表


係呀 曾醫生700係照埋2d架啦~~~
如果有得揀我都想揀前2後8呀 咁樣可以對bb耐d呀>"

原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-31 21:01 發表


哈哈 我book左曾祥風24/4 3:15
馮樹明24/4 11:00
黃學勤24/4 3:00
因為我怕book唔到 所以book晒先再慢慢決定
依家揀定左曾醫生 所以聽日又要打返去取消.... ...

嘩~~你book咁多既~~哈哈 我只係book左一間咋~唔諗啦~揀得耐 我怕到時冇時間~~我明天去廣華排期嚕~~
你響邊間醫院生?
原帖由 celiasy 於 09-3-31 21:34 發表

我諗緊一係4月20去.反正個日要去做產前評估..順便請日假抖下..

都好呀~~請一日假 搞掂晒~~不過怕你好累咋~~

其實睇私家醫生要睇幾多次架?
6-8周 1次~
11-13周 1次~唐氏
26周~結構~
32周~唔記得左咩名~
其實其餘時間 睇政府都應該夠啦~~
你地會點睇~~睇幾多次到?


禁止訪問

積分: 2117


87#
發表於 09-3-31 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


88#
發表於 09-3-31 22:32 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 22:29 發表
我諗都OK既~~我諗住做完評估,根住留係醫院听佢個唐氏
講座, 听完到時先問下醫院做收几多$$!

根住下午就去搵醫生照超聲波,順便叫醫生同我寫張UPDATE D既證明,到5月先交俾公司啦!!

私家醫生我未知要見几多次呀~我只 ...


醫院可做唐氏? 唔係冇得做咩-0-
你都係諗住放前2後8


禁止訪問

積分: 2117


89#
發表於 09-3-31 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


90#
發表於 09-3-31 23:09 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 22:45 發表

UNDER 35嵗要加$$做,但我要問下收几多$$.如果貴過出便咪自己出去做囉~~

我未諗呀~如果可以.我想放前1後9添呀,但唔知公司得唔得..到時先再算~~


ic~~如果差唔多價 咁私家 就方便d既
我都想放前1後9呀~~不過都要公司決定~


禁止訪問

積分: 2117


91#
發表於 09-3-31 23:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


92#
發表於 09-3-31 23:17 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 23:11 發表


係呀.我見好多人都係自己出去做..同埋又平D呢!!

依家唔好諗咁後住.遲D先諗啦!
你听日去排期啦WOR,祝一切順利...


哈~~真係好後既事~~遲d先諗嚕~
係呀 明天排期嚕 唔知廣華收唔收我呢 希望得啦
係唔係就咁去佢既專科就得架啦? 要等好耐的嗎?


禁止訪問

積分: 2117


93#
發表於 09-3-31 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


94#
發表於 09-3-31 23:55 |只看該作者
咁好既你地 我打去瑪嘉烈佢叫我返健康院登記呀 跟住健康院又係要我去左佢地度先
東涌呢邊得逢星期四上午咋 我要等4月30號先去到 唉 有排等


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


95#
發表於 09-4-1 09:55 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 22:29 發表
我諗都OK既~~我諗住做完評估,根住留係醫院听佢個唐氏
講座, 听完到時先問下醫院做收几多$$!

根住下午就去搵醫生照超聲波,順便叫醫生同我寫張UPDATE D既證明,到5月先交俾公司啦!!

私家醫生我未知要見几多次呀~我只 ...



結構係18-22週做架, 26週先做太遲


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


96#
發表於 09-4-1 10:01 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 22:45 發表

UNDER 35嵗要加$$做,但我要問下收几多$$.如果貴過出便咪自己出去做囉~~

我未諗呀~如果可以.我想放前1後9添呀,但唔知公司得唔得..到時先再算~~


唐氏係東區做收幾百咋, 平好多架
廣華就淨係會安排35yr以上做...


男爵府

積分: 7093

2024年龍年勳章


97#
發表於 09-4-1 10:57 |只看該作者
其實睇男醫生會唔會尷尬?

產檢駛唔駛檢查陰道? 定淨係睇肚皮?


禁止訪問

積分: 2117


98#
發表於 09-4-1 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


99#
發表於 09-4-1 11:10 |只看該作者
原帖由 MissMusic 於 09-4-1 10:57 發表
其實睇男醫生會唔會尷尬?

產檢駛唔駛檢查陰道? 定淨係睇肚皮?


我以前生家姐個陣 第一次去健康院同第一次去醫院
都會做陰道檢查架 醫生會用鴨咀夾 個陣我都係男醫生架
不過冇辦法
其他時間都係基本既度高磅重 姑娘幫你摸肚皮 check心跳 同埋入房傾下有冇特別野 冇就走得架啦


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


100#
發表於 09-4-1 11:28 |只看該作者
原帖由 MissMusic 於 09-4-1 10:57 發表
其實睇男醫生會唔會尷尬?

產檢駛唔駛檢查陰道? 定淨係睇肚皮?


我就冇所謂...唔會好尷尬...
政府產檢(我係廣華)第一次會檢查產道/陰道, 有用拑架, 亦都有摸乳房檢查
c+就冇check, 不過到32週打後要種菌, 都係要用拑攞分泌化驗...

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo