自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4892


81#
發表於 18-6-8 08:01 |只看該作者
kiko_mami 發表於 18-6-7 22:44
我冇飲果汁,我飲呢隻雞湯,我對奶敏感飲加營素都會痾唯獨飲佢冇事,真係雞湯味無論聞定飲都好ok ...

呢隻係咪就咁飲都ok?


大宅

積分: 2069


82#
發表於 18-6-8 08:07 |只看該作者

回覆樓主:

加油!多多陪家人


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 18-6-8 08:20 |只看該作者
hyngok 發表於 18-6-8 08:01
呢隻係咪就咁飲都ok?

係丫,一開就飲,不過好多病人中二倒入杯叮熱黎飲,好味d
感激遇上你~


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


84#
發表於 18-6-8 08:32 |只看該作者

回覆樓主

咁電療同化療係咪電療好d, 我老豆鼻咽癌醫生話電療,但我老豆76啦⋯⋯


伯爵府

積分: 19089

2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 18-6-8 13:13 |只看該作者
亜四 發表於 18-6-8 00:01
請問咩係五红水呀 請指教
紅豆, 紅棗, 杞子, 紅皮花生, 紅糖 不過我無落糖, 佢地要戒食甜嘢.. 吾落糖可以當水飲, 一日兩杯左右


子爵府

積分: 13509


86#
發表於 18-6-8 13:19 |只看該作者
祝福
世上只有!!!


男爵府

積分: 5725


87#
發表於 18-6-8 14:41 |只看該作者
koller 發表於 18-6-8 13:13
紅豆, 紅棗, 杞子, 紅皮花生, 紅糖 不過我無落糖, 佢地要戒食甜嘢.. 吾落糖可以當水飲, 一日兩杯左右
...

有冇試過五行湯蔬菜湯?


寶石宮

積分: 407171

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


88#
發表於 18-6-8 14:43 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 5725


89#
發表於 18-6-8 21:09 |只看該作者
koller 發表於 18-6-8 13:13
紅豆, 紅棗, 杞子, 紅皮花生, 紅糖 不過我無落糖, 佢地要戒食甜嘢.. 吾落糖可以當水飲, 一日兩杯左右
...

紅花生皮可以係邊到買?


別墅

積分: 646


90#
發表於 18-6-8 22:09 |只看該作者
koller 發表於 18-6-8 13:13
紅豆, 紅棗, 杞子, 紅皮花生, 紅糖 不過我無落糖, 佢地要戒食甜嘢.. 吾落糖可以當水飲, 一日兩杯左右
...

唔該哂


男爵府

積分: 7874


91#
發表於 18-6-8 22:17 |只看該作者

回覆樓主

我媽媽好好彩,做哂12次,冇乜副作用。係皮膚乾和無胃口,但一樣好好精神行得走得。


男爵府

積分: 5725


92#
發表於 18-6-8 22:39 |只看該作者
fmf903 發表於 18-6-8 22:17
我媽媽好好彩,做哂12次,冇乜副作用。係皮膚乾和無胃口,但一樣好好精神行得走得。
...

你媽媽係咩病?政府定私家醫?


男爵府

積分: 7874


93#
發表於 18-6-8 23:22 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-8 22:39
你媽媽係咩病?政府定私家醫?

私家醫。
幾年前腸癌,做了手術康復,幾年後復發擴散去肝,又做了手術,做埋化療。


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


94#
發表於 18-6-8 23:24 |只看該作者
kiko_mami 發表於 18-6-7 22:44
我冇飲果汁,我飲呢隻雞湯,我對奶敏感飲加營素都會痾唯獨飲佢冇事,真係雞湯味無論聞定飲都好ok ...

請問可以邊到買到呀?我爸爸今日電第12次,佢要電7星期同2針化療,謝謝!因為佢喉嚨已開始痛了!


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


95#
發表於 18-6-9 00:21 |只看該作者
xo_cat 發表於 18-6-8 23:24
請問可以邊到買到呀?我爸爸今日電第12次,佢要電7星期同2針化療,謝謝!因為佢喉嚨已開始痛了!
...

我係住院果時營養師跟餐上比我,你去卓思廊應該有得買,我上網見到呢間有得買
Screenshot_20180609-002019.JPEG
感激遇上你~


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


96#
發表於 18-6-9 00:32 |只看該作者
kiko_mami 發表於 18-6-9 00:21
我係住院果時營養師跟餐上比我,你去卓思廊應該有得買,我上網見到呢間有得買

...

謝謝回覆,祝你身體健康


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


97#
發表於 18-6-9 00:33 |只看該作者
xo_cat 發表於 18-6-9 00:32
謝謝回覆,祝你身體健康

本帖最後由 kiko_mami 於 18-6-9 00:33 編輯

多謝,我有多淨係度,要唔要比幾包你拎比世伯試左味先買?順豐比你


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


98#
發表於 18-6-9 00:39 |只看該作者
kiko_mami 發表於 18-6-9 00:33
本帖最後由 kiko_mami 於 18-6-9 00:33 編輯

多謝,我有多淨係度,要唔要比幾包你拎比世伯試左味先買? ...

好呀!謝謝你分享,我pm你


子爵府

積分: 14141


99#
發表於 18-6-9 00:42 |只看該作者

回覆樓主:

最近身邊都分別有家人同朋友要做化療,明白你嘅心情。加油,你爸爸需要你


男爵府

積分: 8861


100#
發表於 18-6-9 05:37 |只看該作者

回覆樓主



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo