美容扮靚

跳至

首頁
34567...14

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 923


81#
發表於 09-4-24 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4228


82#
發表於 09-4-24 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4228


83#
發表於 09-4-24 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1475


84#
發表於 09-4-24 15:30 |只看該作者
原帖由 rainbow1623 於 09-4-24 14:39 發表
我想要個yahoo賣家資料, 可唔可以pm我, thx~~


Me too. Could you PM information to me?


禁止訪問

積分: 4228


85#
發表於 09-4-24 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 807


86#
發表於 09-4-24 18:41 |只看該作者
我食過啦, 上次就係打算好買美國雅培的, 因以前食開都有效, 點知藥房果個人介紹呢隻俾我話平D而且功效成份一樣, 所以咪買黎食, 但...唔知係唔係無食好耐關係...無以前覺得有飽肚感覺! 所以食左幾次就無食啦!!!
到左尋日去左另一間藥房都係諗住買正版, 個sales又sale我買另一隻都係雅培不過就德國做...又係平d ($450.00), 又係話咩都一樣而且係雅培o係德國生產仲係醫生版...想幫我慳錢 (正版 $600), 今次我都係堅持要翻原裝版, 因我怕又好似上次o甘買左無咩反應, 始終都係以前食開呢隻美國做有反應減到食量, 貴d就貴d啦 !!!

原帖由 rainbow1623 於 09-4-24 16:14 發表
我係yahoo search到另外1隻 - obirax - 15
佢話功效同諾美亭一樣.
有無人知 / 試過? 分享吓, thx~~


伯爵府

積分: 19660


87#
發表於 09-4-24 20:43 |只看該作者
YAHOO有個賣家$400 15MG,有個賣家$500 15MG,咁買邊個???
係咪正貨?


禁止訪問

積分: 4228


88#
發表於 09-4-24 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 807


89#
發表於 09-4-25 00:00 |只看該作者
係呀 !! 唔知係咪心理作用啦 !
原帖由 rainbow1623 於 09-4-24 23:09 發表
我想問, 你之前係食開諾美亭, 後來藥房介紹呢隻oribax-15俾你, 你食左之後個成效無諾美亭咁好, right?


伯爵府

積分: 19660


90#
發表於 09-4-25 22:49 |只看該作者
我買左諾美婷喇...後日開始食...到時上黎報告下啦^0^
希望減到啦...


男爵府

積分: 7101


91#
發表於 09-4-25 23:39 |只看該作者
又M來啦, 次次M來都無理增磅, 腰勁增兩寸, 係好突然咁, 好次15mins前無事, 突然大左肚, M完又無事0咼. 我諗暫時D減肚數字都係0吾準架啦.


別墅

積分: 744


92#
發表於 09-4-26 23:09 |只看該作者
I am also taking the redutil 15mg, i lose 4 pounds in 7 days however i feel my heart beat is quite fast and a bit uncomfortable on the chest, anyone has the same problem???


男爵府

積分: 7101


93#
發表於 09-4-27 15:15 |只看該作者
我無事呀! 原來同一隻藥, 0吾同人都有0吾同反應.

原帖由 Oscarmom 於 09-4-26 23:09 發表
I am also taking the redutil 15mg, i lose 4 pounds in 7 days however i feel my heart beat is quite fast and a bit uncomfortable on the chest, anyone has the same problem???


伯爵府

積分: 19660


94#
發表於 09-4-27 16:45 |只看該作者
我今日第1日食...15mg
有d口乾既感覺,輕微頭暈,少左胃口,無乜肚餓既感覺...
但可以接受...
訓唔訓得著就未知,
因為而家都係食左半日...
好彩暫時無話心跳加速,同埋其他唔舒服感覺...
希望可順利減磅啦...
原帖由 moondream3003 於 09-4-27 15:15 發表
我無事呀! 原來同一隻藥, 0吾同人都有0吾同反應.


男爵府

積分: 7101


95#
發表於 09-4-28 09:39 |只看該作者
昨天126磅, 今天125.6. 就來到120磅目標啦.


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


96#
發表於 09-4-28 12:22 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-4-28 09:39 發表
昨天126磅, 今天125.6. 就來到120磅目標啦.

你係咪食咗1個月jar?減到1x磅啦~嘩...好勁....
唔洗多,...比我減倒10磅都發達啦,
我依家食緊10mg,都諗緊係咪要轉食15mg...
好似勁d咁wor!!!


民房

積分: 18


97#
發表於 09-4-28 13:54 |只看該作者
I just asked one pharmancy in Mongkok, no doctor note is required and they sells me $13 each for 10mg or $500 per bottle. But I think is better to follow the doctor's recommendation before taking it, I'll see my doctor on this thursday. Hoping it works on me


男爵府

積分: 5827

牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


98#
發表於 09-4-28 16:14 |只看該作者
原帖由 kellylau79 於 09-4-21 17:19 發表
醫生同我講,話我唔係超重太多,所以第一次唔好食甘勁,話怕我會頂唔順D副作用。


你食藥後,進展如何?可否告知?


禁止訪問

積分: 923


99#
發表於 09-4-28 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19660


100#
發表於 09-4-28 16:51 |只看該作者
我今日第2日食15mg,想問你咩係營養片呀?幾錢呀?去邊度買到?
而家食左兩日都好少無乜少食野...
因為我平時都唔係食得多,未食藥之前一個月又戒埋宵夜,凍飲,零食...咁會唔會對我黎講減得少d??
乜原來呢隻可以一日食兩粒架?
咁會唔會好勁副作用?
但而家對我黎講副作用唔係好大...
但我之前只食過一之減肥藥...仲係幾年前,
唔太清楚減肥藥既減肥原理...
係令你少胃食少d野嗎?
如果無食少到野係咪會唔work???

原帖由 joeyeddie 於 09-4-28 16:16 發表
我今日係第4日食10mg, 由132磅已減到127磅, 我只係覺得唔想食野, 但唔可以唔食, 所以我午餐食咗營養片(代餐), 留意:係食,唔係飲. 因為我怕唔食野會頭暈. 我生完bb後, 我既磅數去到170磅, 我都係食佢, 因為減既時間比 ...

首頁
34567...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo