自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2039


81#
發表於 18-11-20 22:13 |只看該作者
PinPin 發表於 18-9-11 12:13
仔幼稚園年年著KH冇事喎,係小一轉clarks舒服d

本帖最後由 happytummy 於 18-11-20 22:15 編輯

Clarks返學鞋係好好著,我個小朋友由K1第一對返學鞋開始著,到依家小二著緊第四對喇,我小朋友好奄尖但都從無投訴!
同埋唔會係著到爛,只會唔啱著先要換


大宅

積分: 2039


82#
發表於 18-11-20 22:24 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-11 17:41
我地都係著開clarks , 但今年搵黎搵去都冇, 所以焗住買 KingHealth , E家買住DrKong 先, 唔知好唔好, 你們 ...

香港Clarks唔再入小童鞋,所以我8月時喺ebay UK買咗對,可以直接寄到香港地址,連運費55英鎊


男爵府

積分: 9301


83#
發表於 18-11-20 22:41 |只看該作者
依家波鞋店間間都做緊減價,我買咗3對"新平行"白波鞋都只係280蚊對,如果早2個月買得9折就4舊,所以好抵。


大宅

積分: 2721


84#
發表於 18-11-20 22:44 |只看該作者

回覆樓主:

買過一次,個魔術貼唔夠半年就爛,用料唔好,又賣得貴。


大宅

積分: 3988


85#
發表於 18-11-20 22:48 |只看該作者

回覆樓主:

已經著第二對又冇野,第一對係唔啱size先再買仲好新淨


珍珠宮

積分: 31726


86#
發表於 18-11-20 22:53 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-11 12:09
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 著不到2個月就穿底

我5月係 千色店買 , 都要 成三百幾元一對鞋, 須然唔算貴, ...

你自己都話著過4年!今之明顯係買左倉底貨!!係咪大特價買?

無啦啦5月買正價鞋9月著?

但其實你可以打去佢公司投訴退錢!



公爵府

積分: 27305


87#
發表於 18-11-20 23:01 |只看該作者
happytummy 發表於 18-11-20 22:24
香港Clarks唔再入小童鞋,所以我8月時喺ebay UK買咗對,可以直接寄到香港地址,連運費55英鎊
...

真係?上年幫阿女買左對,折咗三百幾咋,加咗鞋墊,今年開學繼續著,勁抵!

我買過stride rite,都唔錯,或者去shoe box揀,返學鞋呢啲日日著,值得買好啲!


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 18-11-20 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

一樣,2對白波鞋著唔夠一個月已經有少少黃,著左2個月已經爛爛地,突登8月尾買點知都咁


男爵府

積分: 8098


89#
發表於 18-11-21 00:26 |只看該作者
eziznw 發表於 18-11-20 18:27
我只買timberland, hush puppies 呢啲牌子比小朋友著。唔係話唔乜,不過試過Dr kong, buster呢啲牌子質地 ...

請問邊度買?專門店?通常咩價位?


男爵府

積分: 8098


90#
發表於 18-11-21 00:30 |只看該作者
好睇小朋友好唔好動,係咪校隊,會唔會成日跑黎跑去,buster, KH, frog兩三個月已穿底,adadis半年,nike都可頂到9-12個月。


男爵府

積分: 6168


91#
發表於 18-11-21 00:46 |只看該作者
Geox啦,貴買平著啲皮唔花㗎,真係1對頂幾對king x同Dr x
又唔係貴好多


複式洋房

積分: 224


92#
發表於 18-11-22 19:10 |只看該作者
Stella.b 發表於 18-11-21 00:46
Geox啦,貴買平著啲皮唔花㗎,真係1對頂幾對king x同Dr x
又唔係貴好多

我買左 ecco 鞋


複式洋房

積分: 224


93#
發表於 18-11-22 19:15 |只看該作者
topyy 發表於 18-11-21 00:30
好睇小朋友好唔好動,係咪校隊,會唔會成日跑黎跑去,buster, KH, frog兩三個月已穿底,adadis半年,nike都 ...

唔關事,由K1 開始已經買 Clarks ,每次換都係因為唔啱著,隻腳大左,面皮及底,都好好㗎,因為咁嘅關係太大對比了,所以開 E 個 Post,大家交流下


複式洋房

積分: 224


94#
發表於 18-11-22 19:17 |只看該作者
topyy 發表於 18-11-21 00:26
請問邊度買?專門店?通常咩價位?

你講對 Kinghealth, 我係千色店 買


複式洋房

積分: 224


95#
發表於 18-11-22 19:25 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-11-20 22:53
你自己都話著過4年!今之明顯係買左倉底貨!!係咪大特價買?

無啦啦5月買正價鞋9月著?

咁啱小朋友話對鞋唔啱著,咁都要買對新俾小朋友啦。
正價買,千色店
打左去Kinghealth 公司,投訴完,個職員只係講句,多謝你意見


複式洋房

積分: 224


96#
發表於 18-11-22 19:34 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-11-20 22:53
你自己都話著過4年!今之明顯係買左倉底貨!!係咪大特價買?

無啦啦5月買正價鞋9月著?

其實你唔信我也不緊要,你睇反d 留言,唔係只係我一個人會係咁㗎,好多人都中伏


珍珠宮

積分: 30854


97#
發表於 19-10-14 19:18 |只看該作者
BBape 發表於 18-11-22 19:34
其實你唔信我也不緊要,你睇反d 留言,唔係只係我一個人會係咁㗎,好多人都中伏
...

唉,到我瀨嘢,一日,全底甩膠,我幾驚比同事見到,今日行路要輕輕慢慢一小步一小步,我做寫字樓,坐工作,有地氈㗎。太傷心了


珍珠宮

積分: 30854


98#
發表於 19-10-14 19:25 |只看該作者
十分鐘 發表於 19-10-14 19:18
唉,到我瀨嘢,一日,全底甩膠,我幾驚比同事見到,今日行路要輕輕慢慢一小步一小步,我做寫字樓,坐工作 ...

我著一日za,今早仲因為新鞋好舒服又有錚,行到搖曳生姿,到中午就feel到鞋頭開口笑,自卑到唔太敢郁
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 3390


99#
發表於 19-10-14 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

阿囡d 白波鞋由PN到小三都係著kinghealth,又完全冇事,黑皮鞋著左一年都冇問題。反而著buster皮鞋著穿底。


侯爵府

積分: 24356


100#
發表於 19-10-14 20:50 |只看該作者
囡KING HEALTH, FROG, BUSTER, DR KONG都著過, 得DR KONG可以到一年有多, 其餘都只著到半年就爛.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo