自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 39405


81#
發表於 18-10-2 19:40 |只看該作者
mini1204 發表於 18-10-2 14:27
有master都唔一定轉到工

Agree,周街都係master.
見到冇乜經驗,請有請過有經驗。因為master 貴,仲有你上司如果冇master,見到你有也唔敢請你,怕你有朝一日爬上去



別墅

積分: 892


82#
發表於 18-10-2 19:41 |只看該作者
小鼠 發表於 18-10-2 19:33
我當然明白考小一幾難考啦,我大個個係龍b, 岩岩先玩完考小一遊戲。不過,考小一主要集中係9-10月,如果津 ...

我就係驚六月叩門撞master考試時間


別墅

積分: 892


83#
發表於 18-10-2 19:44 |只看該作者
princessgw 發表於 18-10-2 19:37
你讀完master 係唸住可保住份工 /升職?

有 d 位經驗重要d. master 可幫你升? 如為保住份工,我唔會resign. ...

你有小朋友嗎?你part time 佢幾年班?

我係想一年又考小學又讀master,一齊專心做


別墅

積分: 892


84#
發表於 18-10-2 19:46 |只看該作者
Cateye8888 發表於 18-10-2 19:40
Agree,周街都係master.
見到冇乜經驗,請有請過有經驗。因為master 貴,仲有你上司如果冇master,見到你有 ...

我經驗是有的但欠master 呀


珍珠宮

積分: 39405


85#
發表於 18-10-2 19:52 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 19:46
我經驗是有的但欠master 呀

但係你已經真空左一年,仲讀埋 full time Master,加加埋埋真空嘅時間,好難找工,因為某程度上你都脫左節,除非你半工讀


伯爵府

積分: 15029

虎到金來勳章


86#
發表於 18-10-2 19:57 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 19:44
你有小朋友嗎?你part time 佢幾年班?

我係想一年又考小學又讀master,一齊專心做

無。

part time 讀,真係好考心理質素。因為放工趕去返學,真係好累,一到做功課,考試,簡直想死。捱左n甘多晚通頂。有時 group project 遇上 free rider .

無論 part time / full time, 都要同屋企人商量。同你自己預左無晒時間。

如果你連考試跟interview 都驚撞期,建議你推遲讀書,專心考小學 + 返工。真心怕你handle 唔到, 如果resign 左,你壓力會太大。


子爵府

積分: 11544


87#
發表於 18-10-2 20:00 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

純粹分享個人經驗,我以前喺香港較出名同難入嗰間讀part time MBA ,有同事同時間讀英國distant learning MBA,嗰啲完全唔同,不可同日而語,我非常之忙,orientation camp,project meetings, paper......我本身工作又忙,真係冇哂朋友,讀咗兩年完成。

我係小朋友大啲先去讀,讀完冇轉工,冇任何升職加薪,但係而家睇番,公司有親新老細,裁員炒魷魚,我都冇份,都可能係同我有呢個master有關。


別墅

積分: 892


88#
發表於 18-10-2 20:05 |只看該作者
Cateye8888 發表於 18-10-2 19:52
但係你已經真空左一年,仲讀埋 full time Master,加加埋埋真空嘅時間,好難找工,因為某程度上你都脫左節 ...

我宜家有返工,諗緊出年辭唔辭一年讀Master

一年唔會脫節瓜


男爵府

積分: 7939


89#
發表於 18-10-2 20:05 |只看該作者
I am doing a full-time taught masters now, superrrrrrr busyyyyy!!!!!!! I have to spend every weekend writing essays, doing coursework and projects. I have lectures/ lab/ tutorials everyday. The only time I am not at school or doing school work is 2 hours of horse riding a week and 2 hours of golfing a week, plus housework time......


別墅

積分: 892


90#
發表於 18-10-2 20:07 |只看該作者
sambebe 發表於 18-10-2 20:00
純粹分享個人經驗,我以前喺香港較出名同難入嗰間讀part time MBA ,有同事同時間讀英國distant learning ...

我就係咁意思


別墅

積分: 892


91#
發表於 18-10-2 20:08 |只看該作者
sushiroll 發表於 18-10-2 20:05
I am doing a full-time taught masters now, superrrrrrr busyyyyy!!!!!!! I have to spend every ...



別墅

積分: 892


92#
發表於 18-10-2 23:31 |只看該作者

回覆樓主:

煩惱中


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


93#
發表於 18-10-2 23:45 |只看該作者

回覆樓主

我覺得你想讀full time master就去馬,經濟support到停工一年就去做,我當年part time master都讀到想死,不過未生小朋友都還可以應付。我今年都要進修專業cert,一星期返一日都好難跟足小朋友功課,所以可以full time讀書就去讀。

至於預備小朋友考小學,重點放K2果年,要跟學術、禮儀、常識........真係好多野跟,ftm空間多d會好d


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


94#
發表於 18-10-2 23:53 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 19:41
我就係驚六月叩門撞master考試時間




你有冇打探過個課程今年既考試時間同埋上堂時間? 學校俾唔俾學生 defer 或轉pt? 如果中途退學, 讀到 d credit 將來等你再讀番時可唔可以exempt? 上 forum search 或問校方, 你起碼有個預算, 唔駛乜都估估下.


如果你辭工返學, 唯有平時溫熟d, 起碼萬一你要六月要去叩門, 都有時間可以騰出黎. 讀PT 或FT 又好, 禮拜六日都會唔得間甚至要通頂.


湊仔係好忙, 有d 人唔駛湊仔既人都好忙, 有人讀唔到, 但有更多人讀得到, 你捱唔捱得到真係好多因素同埋你點去分配所有工作.


如果你讀唔掂, 或者個仔入唔到入儀學校, 起碼你試過去做, 對得住自己同個仔有餘.


辭唔辭工讀書都好, 讀完對將來有冇用都好, 個仔考唔考到心儀學校都好, 所有d 野預計唔到咁多, 驚唔到咁多, 你俾d 信心俾你自己.






別墅

積分: 892


95#
發表於 18-10-3 00:01 |只看該作者

回覆樓主:

多謝各位意見


男爵府

積分: 6959


96#
發表於 18-10-3 00:07 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

樓主好幸福呀,可以有權選擇唔返工做FTM, 還有金錢充實自己。

你報左名未? 想清楚讀咩,有學校收先resign 吧。


別墅

積分: 892


97#
發表於 18-10-3 00:14 |只看該作者
MCEsc 發表於 18-10-3 00:07
樓主好幸福呀,可以有權選擇唔返工做FTM, 還有金錢充實自己。

你報左名未? 想清楚讀咩,有學校收先resign ...

一年咋,呢度大把ftm

當然臨開課先resign啦,謝謝


水晶宮

積分: 61763


98#
發表於 18-10-3 00:45 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 18:39
我唔係讀MBA,亦唔係想升

純粹多個Master減少中年比人淘汰機會

其實人到中年, 讀多一個master 唔會工幫到保住份工, 尤其好多年青人都有master 在手。反而職場經驗才係一個asset.


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


99#
發表於 18-10-3 04:26 |只看該作者
有冇考慮 Part Time 讀,我中學老師係一邊讀 Part Time PhD 數學 8 年,一邊教書,一邊湊孫。

考直私未必需要你辭職,好多考到直私嘅小朋友,父母都係雙職,佢地係靠平日 d XX 班。我覺得如果到時候你直私 offer 唔理想,你會好激氣,覺得自己做嘅決定係錯,白費心機。同埋對住自己小朋友對得多,如果你係耐性比較低,會好容易發脾氣,玉石俱焚。你到呈分試先黎考慮辭職都未遲。更何況,辭左,都唔知搵唔搵得返份好工。


珍珠宮

積分: 38404


100#
發表於 18-10-3 06:34 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 00:14
一年咋,呢度大把ftm

當然臨開課先resign啦,謝謝

本帖最後由 brindlewin 於 18-10-3 12:09 編輯

er.....
首先,我唔係H R,但請人經驗唔少,亦係媽媽,幫仔揾學校,F T/P T讀master,都試過,我只係想講你個plan嘅幾個loop holes:
1)要考小一直私,現在(K2)你已經要去實際了解直私收生要求、面試程序、每一進階步驟。因為個process係由每年4、5月拿表至11/12月完成(即K2下學期至K3上學期)。你等K3的9月才來培訓?K3的6/7月叩門,係連大抽獎都開了,直私(尤其較好的)是只有在1月時made到waiting list那班有得排。所以你要多了解基制而不是想當然。
2)Take FT leave去讀MA,除非有專業Enhancement,9成被理解為舒壓。你個case更明顯。不是不對,但你有經驗能力,在職去negotiate 一份定時、能提早回家親子的更made sense。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo