論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2361

好媽媽勳章 醒目開學勳章


81#
發表於 09-4-18 13:32 |只看該作者
吓!工人喺屋企用電腦,仲要玩到零晨兩點?唔係化,咪同佢癲啦!叫佢慳啲啦!:;pppp:


伯爵府

積分: 19743


82#
發表於 09-4-18 13:43 |只看該作者
嘩, 乜佢地而家已經進化到買notebook上網玩而唔係勁煲電話同sms拿??? out哂添..我都係時間要進修下先...

唔好話電腦, 連有電話都唔得.....
我地都係因係要有人湊小朋友, 又要返工搵食先冇何奈何地請佢地返黎湊仔...而唔係請佢地返黎hea囉....


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 09-4-18 14:12 |只看該作者
做晒嘢夜晚就可以上網......如果打工仔放咗工 夜晚留係office上網做自己嘢 甚至乎睇鹹網 係咪ok?

佢哋有假放架嘛...放假去啲印尼舖頭上網囉..我見我屋企附近個間印尼舖頭有得上網架....

樓主, 唔俾工人上網又冇犯法 唔想咪唔好俾囉

我家工人都冇得講電話架sms都唔得 我叫佢放假出街講飽佢 我知有僱主唔介意工人講電話 但另一方面我有啲嘢俾工人做 e.g. 我俾佢用洗衣機洗佢自己啲衫 又俾佢拜神 一日成三至四次拜神架 唔通我就話 啲僱主要工人手洗衫 或者唔准工人拜神 個啲僱主就係衰人!! 每個人屋企安排既嘢都唔同既 最緊要冇犯法咪得囉 冇理由樣樣都准許架嘛


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


84#
發表於 09-4-18 18:03 |只看該作者
咁都可以問得出口既工人都唔慌係用心工作的工人...:;pppp:


子爵府

積分: 14777


85#
發表於 09-4-18 18:20 |只看該作者
「將心比已」呀!

我唔會上網去到2am都唔瞓
不如叫番阿maid「將心比已」,早D抖啦!

p.s. i could not but have to stay till late to on-line bacause of rushing with a project!


大宅

積分: 2289


86#
發表於 09-4-19 10:28 |只看該作者
我間中上網到2a.m.,第2天返工都冇精神做嘢,跟著晚上10點耍早D睡.晚晚上網到2a.m.除非可日日可瞓到11點.莫非是鐵打的.工人就可以在顧主返工後午睡,我們可以返工時午睡?

如我每晚上網至2am.個老板見我每日烏眉唅睡,問我點解?我夠胆同個老板話自己晚晚上網到2a.m.嗎?個老板好多時都返下午,可能佢晚上上網到4a.m.你估個老板會同我"將心比己"?


禁止訪問

積分: 5073


87#
發表於 09-4-19 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


88#
發表於 09-4-19 14:42 |只看該作者
原帖由 mrs.hamster 於 09-4-19 11:47 發表
我同個工人都講"將心比己"!

我同我阿媽無工人時d家務各樣都係自己做,咁我比錢請工人返黎就我做乜佢做乜,將心比己,佢收我錢就應該有做多無做少啦,唔通仲可以嘆過我呀?

我做女時要阿爸阿媽養又住係佢屋 ...
係囉…「將心比己」是用來應用於曉得「將心比己」既人身上架!咪以為對住隻牛黎彈琴,人地就会覺得你有品味先得假!儍豬!!!


男爵府

積分: 6529


89#
發表於 09-4-19 19:57 |只看該作者
原帖由 傻BB 於 09-4-18 00:01 發表



我最憎聽到d 僱主講 "將心比己"!


你唔掂會去借財仔, 工人仲窮過你, 將心比己, 你係咪又俾工人去借財仔?

你成日留喺屋企做家務都會悶, 得閒都想搵朋友去吓街, 食吓 lunch, 將心比己, 你係咪俾工人隨時call d ...



同意


男爵府

積分: 6529


90#
發表於 09-4-19 20:03 |只看該作者
原帖由 mrs.hamster 於 09-4-19 11:47 發表
我同個工人都講"將心比己"!

我同我阿媽無工人時d家務各樣都係自己做,咁我比錢請工人返黎就我做乜佢做乜,將心比己,佢收我錢就應該有做多無做少啦,唔通仲可以嘆過我呀?

我做女時要阿爸阿媽養又住係佢屋 ...


你咁講又岩喎


複式洋房

積分: 411


91#
發表於 09-4-20 01:15 |只看該作者
各位,我個公主印印已經向我辭職了,佢自動話唔再續約,已簽了信比我,多謝大家關心!!


珍珠宮

積分: 32052


92#
發表於 09-4-20 09:05 |只看該作者
原帖由 tammygirl 於 09-4-20 01:15 發表
各位,我個公主印印已經向我辭職了,佢自動話唔再續約,已簽了信比我,多謝大家關心!!


咁就真係恭喜你囉~~
不過要小心家中財物呀~~


伯爵府

積分: 17805


93#
發表於 09-4-20 09:14 |只看該作者
恭喜晒,仲可以唔洗比長期服務金忝播

原帖由 tammygirl 於 09-4-20 01:15 發表
各位,我個公主印印已經向我辭職了,佢自動話唔再續約,已簽了信比我,多謝大家關心!!


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


94#
發表於 09-4-20 09:16 |只看該作者
原帖由 tammygirl 於 09-4-20 01:15 發表
各位,我個公主印印已經向我辭職了,佢自動話唔再續約,已簽了信比我,多謝大家關心!!
恭喜…一天都光哂!!!!


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


95#
發表於 09-4-20 09:39 |只看該作者
放心啦 你冇損失 佢以為自己係度做得耐 就可以開個咁既條件

人心不足蛇吞象 佢想搵頭住家可以玩電腦玩到二點? 佢去搵囉 (一定有呢啲僱主既) 不過我肯定你好容易可以搵過另一個想早啲瞓覺既工人代替佢囉 肯定容易好多好多囉

原帖由 tammygirl 於 09-4-20 01:15 發表
各位,我個公主印印已經向我辭職了,佢自動話唔再續約,已簽了信比我,多謝大家關心!!


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


96#
發表於 09-4-21 11:22 |只看該作者
如果佢唔領受 都唔珍惜健康 咪就係對牛彈琴囉 唗gas

將心比己

我都想心比己架

個個醫生都話 早睡早起對健康好 太夜瞓對健康百害而無一利 健康係用錢都買唔到架嘛 將心比己 所有人都想身體健康 我愛鍚我個工人 想佢身體健康 生活美滿 所以叫佢早啲瞓 完全係出於關心同愛

原帖由 pollyw 於 09-4-19 14:42 發表
係囉…「將心比己」是用來應用於曉得「將心比己」既人身上架!咪以為對住隻牛黎彈琴,人地就会覺得你有品味先得假!儍豬!!!

[ 本帖最後由 pinkdoll 於 09-4-21 11:30 編輯 ]


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


97#
發表於 09-4-21 11:35 |只看該作者
原帖由 pinkdoll 於 09-4-21 11:22 發表
將心比己

我都想心比己架

個個醫生都話 早睡早起對健康好 太夜瞓對健康百害而無一利 健康係用錢都買唔到架嘛 將心比己 所有人都想身體健康 我愛鍚我個工人 想佢身體健康 生活美滿 所以叫佢早啲瞓 完全係出於關心 ...

哪…大家一起唸一次:

將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己。。。。

有咩感覺呢? 有沒覺得好煩呢?


伯爵府

積分: 15536


98#
發表於 09-4-21 11:56 |只看該作者
原帖由 88muimui 於 09-4-20 09:14 發表
恭喜晒,仲可以唔洗比長期服務金忝播


唔續約咋噃, 唔係炒老細魷喎, 長期服務金都要照俾。

不過樓主都係要小心家中財物同statement。

下個工人真係要對佢嚴d喇。


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


99#
發表於 09-4-21 12:27 |只看該作者
唔駛咁心煩

我係健康方面出發 唔贊成啲工人夜瞓 (e.g. 講電話 玩電腦) 如果工人同我講佢同 想咁夜瞓因為想講電話或玩電腦 我會同佢講唔好 因為對健康唔好 我都想健康 將心比己 都想你有好健康

原帖由 pollyw 於 09-4-21 11:35 發表

哪…大家一起唸一次:

將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己將心比己。。。。

有咩感覺 ...


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


100#
發表於 09-4-21 12:30 |只看該作者
原帖由 pinkdoll 於 09-4-21 12:27 發表
唔駛咁心煩

我係健康方面出發 唔贊成啲工人夜瞓 (e.g. 講電話 玩電腦) 如果工人同我講佢同 想咁夜瞓因為想講電話或玩電腦 我會同佢講唔好 因為對健康唔好 我都想健康 將心比己 都想你有好健康

...
非常好!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo