自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


禁止訪問

積分: 61348


81#
發表於 19-1-29 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8622


82#
發表於 19-1-29 10:31 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-1-29 09:57
本帖最後由 IloveJJ 於 19-1-29 09:58 編輯

我平時先用物理,我對Shiseido 較有信心,平時會用babycare ...

多謝分享!
準備周全,有不同既防曬,黎緊既夏天我都要準備好


翡翠宮

積分: 77027

2025勳章蛇年勳章


83#
發表於 19-1-29 11:02 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-29 09:25
在同齡朋友中,我算keep 得好,其中原因,就係我最「貪」靚。

不過一入五,真係差得明顯。其實好多時人地 ...

我都盡量行多D,運動完個人精神好多,容光煥發


珍珠宮

積分: 39499


84#
發表於 19-1-29 11:07 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-1-29 09:51
勁!我就唔係,生咗兩個都肥咗,但自從做咗運動同節食,就瘦返啲,但又發覺太瘦淚溝勁咗,所以又唔敢太瘦。 ...


我一向都是適中的,配合高度。我就算後生時都不是追求廋。最近身形真是要靠運動。食糧亦有減少,夜晚已吾敢食零食,要早些食。雪糕,甜品亦少咗。








珍珠宮

積分: 39499


85#
發表於 19-1-29 11:20 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-1-29 11:24 編輯
柴犬qq 發表於 19-1-29 08:32
請介紹防曬。
我好易有斑,想搵物理防曬。

Elta md 我用緊, 幾年前聽人介紹。佢吾少選擇。有面,有body. Sport 亦有。你可以search 下

我小朋友用shiseido perfect UV protector S, 有時我都用來補防曬因Elta md 比較大支,帶出街吾方便。


伯爵府

積分: 17870


86#
發表於 19-1-29 11:31 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 20:48
眼最顯老,近年上眼皮下垂仲覺。而家去旅行影相一定戴黑超,戴唔戴,睇落真係差廿年
...



戶外相一定要戴黑超,問題係室內,尤其是飯局相,難難難


伯爵府

積分: 17870


87#
發表於 19-1-29 11:34 |只看該作者
二小姐 發表於 19-1-28 15:50
重有一樣野好顯老, 我好似我媽咁,拎住張紙,拉遠先睇到上邊D字 ...

我明,成班熟女飯局,個個拉遠來看菜牌,何其狀觀


水晶宮

積分: 62886


88#
發表於 19-1-29 11:37 |只看該作者
杜小田 發表於 19-1-29 01:09
咁你覺得女人到幾多歲就會無咁鍾意行街買衫扮靚?

我成曰覺得自己老左應該吾會再買咁多衫

我估我自己就係50歲
不過我去香工都見到好多上年紀c9行


禁止訪問

積分: 1793


89#
發表於 19-1-29 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8622


90#
發表於 19-1-29 11:53 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-1-29 11:20
Elta md 我用緊, 幾年前聽人介紹。佢吾少選擇。有面,有body. Sport 亦有。你可以search 下

我小朋友用sh ...

請問Elta md係邊度買?香港無專櫃,係咪係水貨店買?


禁止訪問

積分: 935


91#
發表於 19-1-29 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


92#
發表於 19-1-29 11:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62886


93#
發表於 19-1-29 12:05 |只看該作者
Helllokitty 發表於 19-1-29 09:55
仲有幾年入五

你覺得40同50個樣係咪分別好大?


珍珠宮

積分: 39499


94#
發表於 19-1-29 12:16 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-1-29 12:19 編輯
柴犬qq 發表於 19-1-29 11:53
請問Elta md係邊度買?香港無專櫃,係咪係水貨店買?

香港我做開那間美容院一支要$500幾

我之前在美國網站skin etc 買,亦買埋美國醫學牌子護膚品,化妝品亦轉埋physical

前年去美國亦入了吾少貨

水貨店我末買過



琥珀宮

積分: 169649


95#
發表於 19-1-29 12:26 |只看該作者
asa2012 發表於 19-1-29 11:31
戶外相一定要戴黑超,問題係室內,尤其是飯局相,難難難
...

我左右面眼,鬆程度唔同,影相有d不對稱(人地唔覺,係自己覺),右邊眼皮垂d,面也鬆d,前斜陰頭髪遮咗少少眼,所以唔太覺。

發現呢個問題,我就睇鏡練習,而家我影相,咀刻意笑向右邊,右眼睜大少少,影相出來就對稱番


男爵府

積分: 8622


96#
發表於 19-1-29 12:26 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-1-29 12:16
香港我做開那間美容院一支要$500幾

我之前在美國網站skin etc 買,亦買埋美國醫學牌子護膚品,化妝品亦轉 ...

多謝!我會留意下。


珍珠宮

積分: 35261


97#
發表於 19-1-29 12:32 |只看該作者
35仲好後生jar老,好多時係心態問題!任何年紀都唔應該放棄自己,要keep住運動、學習、工作、同保持心境開朗。。。


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


98#
發表於 19-1-29 12:43 |只看該作者
fatping 發表於 19-1-28 20:30
我而家見到人舉機我就走,唔想影相,真人睇落重ok唔知點解相片好似照妖鏡,保養無鬆懈過,點敢, 到80都要 ...


唯有安慰自己只係唔上鏡


伯爵府

積分: 17159


99#
發表於 19-1-29 12:47 |只看該作者
lypoon 發表於 19-1-29 12:43
唯有安慰自己只係唔上鏡

我好上鏡嫁,皮膚好樣靚以前羅,往事只能回味


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


100#
發表於 19-1-29 12:57 |只看該作者
asa2012 發表於 19-1-29 11:31
戶外相一定要戴黑超,問題係室內,尤其是飯局相,難難難
...
轉做渣機果個

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo