夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   12


侯爵府

積分: 21457


81#
發表於 19-4-5 00:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花花b 於 19-4-5 00:34 編輯

呢一刻你要靠自己!唔好相信男家任何一個人會幫你會同情你!如果向律師了解完,如無野好分,或者傾好膽養費,考慮下搵社工,安排政府既臨時地方住,離開佢地男家,重新調整你既生活,你帶住兩個仔,一樣可以活得好好!仔仔已經13歲,好快又大個仔,千祈唔好做傻事!當年我媽咪都係我15歲時帶住我離開我老豆佢地,捱頭幾年,好快我們都出身了。現在我媽咪過得很好很開心,仔女又大個個有穩定職業,佢自己又搵到份輕輕鬆鬆的工作,所以你記住,回頭望,苦的日子很快過完,美好的將來在前面等著你。


大宅

積分: 3510


82#
發表於 19-4-5 00:54 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-4-1 01:55
如果我係樓主既仔女,我一定唔想媽咪同呢個垃圾老豆一齊,如果唔離婚,我反而會嬲媽咪咁軟弱。離開,是要走 ...

無錯
同埋樓主唔應該下下被動角色。你先生同同你已經玩完,個女人已經佈定局趕你走,你仲唔快啲準備好? 而家你最緊要幫啲仔拎得幾多得幾多,之後嘅嘢之後先算,


大宅

積分: 3510


83#
發表於 19-4-5 01:06 |只看該作者
heather1106 發表於 19-4-1 15:04
既然老爺奶奶都親眼見到個仔點對你 一於叫佢地吾好加你老公名,只要全部野係你名就好。你老公依家俾出面既 ...

本帖最後由 2016tobe 於 19-4-5 01:09 編輯

樓主就算做新抱都唔可以出聲理佢地家事啦。既然兩老都在心中,更加唔應該同佢地講,只會令佢地更加警戒你。
慢慢搵機會同老爺傾下,隔一排丟淡啲就同老爺傾下對細路,若無其事咁講下覺得小朋友好慘,比唔到個完整家庭佢地,等老爺慢慢諗你地,可能會諗定啲嘢安頓你地。
睇到樓主c6啲衰嘢真係覺得好pk, 比我會同佢地死過,我飛起佢之前都要令個大陸婆無得入門。


別墅

積分: 971


84#
發表於 19-4-5 10:05 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

有手有腳,出去搵份工重新生活,何必再底三下四受d賤人氣?都浪費左咁多年係個賤人身上,無謂再同佢糾纏,佢有心防你咁多年,你無可能分到佢地錢。出去搵返份工,搜集證據,個賤人再郁手記得報警,部署好就同佢離婚。


男爵府

積分: 6731


85#
發表於 19-4-5 10:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cometingliu 於 19-4-5 10:27 編輯

我覺得要繼續忍到樓主有獨立能力先好報警或申請離婚,始終男家有錢又人多,實玩死你


大宅

積分: 1910


86#
發表於 19-4-5 18:35 |只看該作者
回覆 yllau 的帖子

我依家自己有返full time , 無同他一齊做. 但個哀人就唔俾個仔嘅學費同生活學嘢嘅錢都係我俾緊. 我同過老爺講,佢只係每個月俾我3千蚊幫補. 而c6走咗去一係就半夜4,5點先返. 頼皮.恰我唔會忍心個仔無學費交. 加上我最近先知c6欠貸款70幾萬同有10萬咭數. 佢之前一路無俾家用我. 叫他俾份錢又話無錢. 但份量搵3萬6. 真係好氣憤. 佢有錢買鑽石戒指電話俾隻雞.養仔就話佢自己都無錢冼. 各位我究竟要同佢哋一樣赖皮唔離婚. 定搬走同佢攪離婚爭授養?出面租屋好貴. 而我搵個律師傾過佢哋比嘅意見都係話可以打爭到撫養權,同要知佢有乜嘢資產可以同佢分身家,但係如果冇能力就要自己搵法援幫手上庭


男爵府

積分: 7514


87#
發表於 19-4-5 19:44 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-5 18:35
回覆 yllau 的帖子

我依家自己有返full time , 無同他一齊做. 但個哀人就唔俾個仔嘅學費同生活學嘢嘅錢都 ...

呢個post真係越睇越"興"。
你老公真係賤男中既賤男
樓主, 到左真係打官司果一刻, 我支持你話比啲仔聽個老豆有幾賤。等佢唔好以為以後 fing 晒啲錢玩完女人, 老了郁唔到了, 可以番黎叫啲仔照顧佢 。十幾年黎養仔就係你, 老左享受成果就係佢, 世上邊有咁著數既事?


男爵府

積分: 8485


88#
發表於 19-4-5 20:06 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-1 00:50
(續)唔知點處理嘅時候. C6再俾多個打擊我. 話既然已經話咗我知出面有小三.都唔想再暪我佢出面係10年前已 ...
樓主, 揾律師同你老公攪離婚,可先分佢現有一半或以上資產因係佢生意上你有幫手,要有兩個仔負養權才可再拎贍養費,因你老公通姦,你為可贏面高拎到兩仔負養權。拎走個男d 錢先令佢最痛。


子爵府

積分: 11389


89#
發表於 19-4-5 20:17 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-5 18:35
回覆 yllau 的帖子

我依家自己有返full time , 無同他一齊做. 但個哀人就唔俾個仔嘅學費同生活學嘢嘅錢都 ...

本帖最後由 skac 於 19-4-5 20:17 編輯

個仔嘅所有支出一定要keep 單。證明緊佢跟本冇養個仔。就算將來要爭撫養權,你唔會係完全捱打狀態lor!!


大宅

積分: 1112


90#
發表於 19-4-5 23:29 |只看該作者
樓主,你要加油啊,有需要可以介紹社工俾你,可以俾到好多支援同意見你,免費既,我之前有事都係佢幫我好多!有需要話我知PM你


大宅

積分: 1910


91#
發表於 19-4-6 00:52 |只看該作者
係20幾年來我一直比依個賤人衰老呃住我生咗個私生女,仲要有外遇叫雞我好憎佢亦都好憎自己,覺得自己好失敗,覺得自己啲情緒有問題,時好時壞,亦都懷疑自己有抑鬱症,佢帶比我依啲傷害係一世都唔會磨滅,佢鬧我嘅每一句說話我都會記得好清楚,打我的,我都係人哋個女我都有啊媽生點解可以咁樣對我,同左老爺奶奶住咗15年一啲親情都冇,佢個仔咁樣對自己仲可以幫住個仔,其實我都幫佢生左兩個男孫,到頭來連一個工人倒不如,點樣可以堅強啲勇敢啲唔再俾人傷害自己,我已經好努力咁去為咗對仔女亦都知道係因為對仔我要企返起身,唔好俾人再傷害自己要愛自己多一點!但係我都有軟弱嘅時候因為得我自己一個人,好怕自己會諗埋一邊,每1分鐘都要同佢死過咁!其實係我自己唔肯放低唔甘心先至咁辛苦?


複式洋房

積分: 179


92#
發表於 19-4-6 01:29 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-6 00:52
係20幾年來我一直比依個賤人衰老呃住我生咗個私生女,仲要有外遇叫雞我好憎佢亦都好憎自己,覺得自己好失敗 ...

本帖最後由 yoursbid 於 19-4-6 01:31 編輯

如果係我,2個仔如果同我感情好又跟我,我只會爭2個撫養權,錢都5要,爺爺嫲嫲都5會見,1分錢都唔會要,之後老死不相往來,自己辛苦D,冇話做5到!
但如果2個仔同佢亞爸感情好就有D難度。


大宅

積分: 1917


93#
發表於 19-4-6 05:05 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-5 18:35
回覆 yllau 的帖子

我依家自己有返full time , 無同他一齊做. 但個哀人就唔俾個仔嘅學費同生活學嘢嘅錢都 ...

個衰佬家用唔比,細路學費生活費唔比,出面收埋私生女,又有小三!仲要爭落周身債,加埋對你郁手郁腳,你對佢還有什麼期望,留戀什麼!
佢下次打你,你唔想死的話,就報警啦,即時有社工跟進,申請上樓都快d!


男爵府

積分: 7514


94#
發表於 19-4-6 11:16 |只看該作者
yoursbid 發表於 19-4-6 01:29
本帖最後由 yoursbid 於 19-4-6 01:31 編輯

如果係我,2個仔如果同我感情好又跟我,我只會爭2個撫養權 ...

本帖最後由 Solarflare 於 19-4-6 11:17 編輯

樓主隻c6叫雞叫到溫溫dundun, 凌晨才回家, 會有乜時間同啲仔相處? 何來感情?
我估最多對爺爺嫲嫲有感情, 唔會對個老豆有感情lor.
支持樓主帶晒啲仔走。


複式洋房

積分: 179


95#
發表於 19-4-7 00:24 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-6 11:16
本帖最後由 Solarflare 於 19-4-6 11:17 編輯

樓主隻c6叫雞叫到溫溫dundun, 凌晨才回家, 會有乜時間同 ...

都係既!不過樓主2個仔都5係細,有曬自己主見,到時佢地話要跟亞爸都冇計。
樓主,如果你肯定仔會跟你,就帶佢地走,過新生活,放開會比E加更好。


複式洋房

積分: 179


96#
發表於 19-4-7 00:26 |只看該作者
明白冇乜屋企人同親戚係會難行D,不過你會有朋友,又會有同事,5會係自己一個架!


複式洋房

積分: 218


97#
發表於 19-4-7 08:11 |只看該作者
JasmineChiang 發表於 19-4-1 00:49
你C6講呢d說話巧自私 而且仲合理化左佢出去搵小三 將責任全部推係你身上
...

男人係好合理化出軌呢件事。我都真係接受唔到


伯爵府

積分: 19749

虎到金來勳章


98#
發表於 19-4-7 08:25 |只看該作者

回覆樓主:

而家c6又爭人錢,又有咭數,仲要扮大豪客養隻雞,諗深一層,佢又對你唔好,又無錢比你,佢有咩值得你跟住佢?
要走確實唔難,如果你的起心肝揾社工,揾婦女團體幫,一定走到,而家要清醒d,從長計議, 揾多d支援幫自己。


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


99#
發表於 19-4-7 10:01 |只看該作者
樓主老公有無表示過有咩不滿? 如果有但樓主都無視佢又唔改, 咁樓主都有部份責任.不過點講佢之前結過婚又有個女, 無同樓主交待都好有問題.
唔滿意個老婆亦唔係有小三嘅藉口.

同兩個仔搬走過新生活但唔好自動同佢離婚咁益個小三. 當然佢可以單方面攪, 但點都要攪一段時間. 話唔定未攪到個小三已經走埋, 咁樣出身嘅女人又有幾長情吖.


HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


別墅

積分: 971


100#
發表於 19-4-8 08:27 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-5 18:35
回覆 yllau 的帖子

我依家自己有返full time , 無同他一齊做. 但個哀人就唔俾個仔嘅學費同生活學嘢嘅錢都 ...

本帖最後由 yllau 於 19-4-8 08:29 編輯

你不如搵律師傾下。我有親戚經歷,離左婚但法官判佢住返係原來住址,即係同前夫一齊住,直至佢申請到公屋搬走。
又或者,你c6既膳養費你攞唔到,但你62仲可能俾少少你幫補下,到時離左婚,對仔撫養權歸你,個主導權就係你到,你米同佢玩野,你有權唔俾你6299探視權,大時大節唔俾佢地返去食飯,除非男家俾錢養仔
都係果句,搵律師諮詢意見,掌握你c6通姦打你爛賭叫雞證據


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo