自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   54


伯爵府

積分: 18976


81#
發表於 19-4-16 18:10 |只看該作者
fghjkl 發表於 19-4-5 18:44
儲AM一定定食迎新,食完一張再一張,好易儲,例如:citi bank 出咭後payme 同支付宝都計迎新,即2個月就送10 ...


嘩!!你好勁,計得好叻
多謝分享!!!!


子爵府

積分: 12376


82#
發表於 19-4-16 18:31 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-4-16 18:10
嘩!!你好勁,計得好叻
多謝分享!!!!

只是唔怕煩!用盡佢唔好浪费,係唔係都要消费,換到每年幾次全家免机票旅行都幾開心,我有啲朋友仔主要要现金回贈都唔難的


伯爵府

積分: 18976


83#
發表於 19-4-16 19:16 |只看該作者
fghjkl 發表於 19-4-16 18:31
只是唔怕煩!用盡佢唔好浪费,係唔係都要消费,換到每年幾次全家免机票旅行都幾開心,我有啲朋友仔主要要 ...


但有野請教
1一張來回泰國機票,旺季通常要幾多里數先換到?
2四或5星級酒店一晚,通常又幾多里數架?

我現有既信用卡,唔知點駛先夠聰明,
SCB asia miles Master card
Hsbc visa signature



子爵府

積分: 12376


84#
發表於 19-4-16 20:05 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-4-16 19:16
但有野請教
1一張來回泰國機票,旺季通常要幾多里數先換到?
2四或5星級酒店一晚,通常又幾多里數架?

现在轉左制好難講旺季要幾多里一張(以前不論旺淡季換都是同一里数的,现在就要睇佢点放位了,好似我3月尾先諗聖誕红日旅行,台北來回最少要36000來回(忘记了咩位了),但竟然揾到香港去馬爾代夫22000(最基本里數去程),回程30000馬代飛香港停留一月初三红日飛台北(特選經濟位)

通常唔會用am換酒店,好唔抵的,

vs 好用呀,出多附属張比老公或老婆,最红X5,2張揀唔同類别,就$1.8左右@1,scb 食饭咭(但vs揀左食都比渣打抵)


伯爵府

積分: 18976


85#
發表於 19-4-16 21:05 |只看該作者
fghjkl 發表於 19-4-16 20:05
现在轉左制好難講旺季要幾多里一張(以前不論旺淡季換都是同一里数的,现在就要睇佢点放位了,好似我3月尾 ...


其實,係咪成日要上佢官網架?換飛要可以透過官網定點?

另外,vs又要先登記最紅x5?我通常用佢食飯多。但睇番戶口,又唔覺好多分喎??

我超唔熟,希望你唔好介意!!!


子爵府

積分: 12376


86#
發表於 19-4-17 09:24 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-4-16 21:05
其實,係咪成日要上佢官網架?換飛要可以透過官網定點?

另外,vs又要先登記最紅x5?我通常用佢食飯多。但 ...

客气了,大家交流下,正常360日前放第一轉飛,但轉制後反而越接近出發曰期先放位,特别是红日,可上AM網check,redeem and waiting, 但如果有shop over 就要打电话去換

vs 最红x5每年年尾有信通知可登記更改的,唔登記就代表照舊


大宅

積分: 3875

牛年勳章


87#
發表於 19-4-29 09:19 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-6 17:53
Payme可用DBS BLACK CARD每月增值$5000去PAYME APP到,然後轉返落BANK ACCOUNT

但我轉唔到。dbs話唔可以的?


大宅

積分: 4209


88#
發表於 19-4-29 17:00 |只看該作者
kennylove 發表於 19-4-29 09:19
但我轉唔到。dbs話唔可以的?
下?我今個月仲用到DBS BLACK CARD轉到wo



已刪除用户

積分: 21676


89#
發表於 19-4-29 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3875

牛年勳章


90#
發表於 19-4-29 21:26 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-29 17:00
下?我今個月仲用到DBS BLACK CARD轉到wo

我打電話去hotline.佢地話如果payme就一定係saving / current轉數。唔可以visa過saving


大宅

積分: 4209


91#
發表於 19-4-29 21:51 |只看該作者
kennylove 發表於 19-4-29 21:26
我打電話去hotline.佢地話如果payme就一定係saving / current轉數。唔可以visa過saving
...
你打邊個hotline問吖?我張DBS係MASTER CARD,之前一直的確轉到,我1/5再試過,冇理由唔得,除非果個月已經由信用卡轉過$5000後,至係只可以用saving current轉


大宅

積分: 4209


92#
發表於 19-4-29 21:56 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-4-16 21:05
其實,係咪成日要上佢官網架?換飛要可以透過官網定點?

另外,vs又要先登記最紅x5?我通常用佢食飯多。但 ...

如果飛行距離唔over同埋同一個airline,stop over可以用同一個里數停多一個地方,e.g cx香港來回大阪,有啲fight有得停埋台灣幾日,用既里數一樣,20,000里,呢啲要打電話換
如果正係飛來回大阪,官網換即可


大宅

積分: 4209


93#
發表於 19-4-29 22:00 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-7 08:04
咁我寧願佢好似以前咁唔好咁濫。。。而家咁樣其實冇乜意思。。好多人我見佢懶開心咁儲到幾萬分。。以為會 ...

今期cx出專機飛札幌比人換


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


94#
發表於 19-4-29 22:02 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-29 22:00
今期cx出專機飛札幌比人換

本帖最後由 seaheart88 於 19-4-29 22:05 編輯

我知。。無花無葉無雪的好日子。。。。。。


myimage.jpg


珍珠宮

積分: 39499


95#
發表於 19-4-29 22:10 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 20-5-13 10:30 編輯
wingyan008 發表於 19-4-8 22:14
係呀!如果換, 一定想商務但永遠只有一個位or 冇位, 吾通另外家人分開坐咩? 我試過換到兩張飛JFK, 一張自 ...

-


伯爵府

積分: 18976


96#
發表於 19-4-29 22:12 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-29 21:56
如果飛行距離唔over同埋同一個airline,stop over可以用同一個里數停多一個地方,e.g cx香港來回大阪,有 ...


多謝教路先,等我慢慢消化下先。唔該!!!


大宅

積分: 4209


97#
發表於 19-4-29 22:16 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-29 22:02
本帖最後由 seaheart88 於 19-4-29 22:05 編輯

我知。。無花無葉無雪的好日子。。。。。。

叫做好過冇甘羅,浪費下你啲里數嘛


大宅

積分: 4209


98#
發表於 19-4-29 22:17 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-4-29 22:12
多謝教路先,等我慢慢消化下先。唔該!!!

得閒㩒下去兌換飛行獎勵到睇下會易明啲



瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


99#
發表於 19-4-29 22:17 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-29 22:16
叫做好過冇甘羅,浪費下你啲里數嘛

我已經搞咗七月下旬去北海道。。。

呢啲時間冇興趣啦。。。為換而換?啲分有排未到期。。。
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


100#
發表於 19-4-29 22:19 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-4-29 22:10
我有朋友真是佢C6坐商務,佢同個仔坐經濟位。還要就换的時間,長trip去得6或7日.
...

換商務抵好多。。。。
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo