夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79228


81#
發表於 19-4-11 19:52 |只看該作者
birdbird 發表於 19-4-11 16:45
恕我直言, 一家三口本身已寄人籬下(係2家人)就唔好生第二個小朋友啦, 現在仲要2公婆分開住, 又冇經濟能力, ...

樓主到而家仲講緊租劏房
兩公婆有一個發緊夢既,一定係呢位施主


子爵府

積分: 11324


82#
發表於 19-4-11 20:37 |只看該作者
ninachu 發表於 19-4-11 19:40
最錯係咁嘅環境仲生多個,樓主真係天真又可愛,一味話老公食米唔知米貴,佢好似住象牙塔咁唔知世界事 :igi ...

仲要生多個嘅原因係話想個仔有個伴~睇到呢度我真係好訝異樓主嘅思維幾咁異於常人


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


83#
發表於 19-4-11 20:39 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 20:37
仲要生多個嘅原因係話想個仔有個伴~睇到呢度我真係好訝異樓主嘅思維幾咁異於常人
...

冷靜
唔好激心
不要從別人的嘴裡去認識我


子爵府

積分: 11324


84#
發表於 19-4-11 20:46 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-4-11 20:39
冷靜
唔好激心




翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


85#
發表於 19-4-11 20:58 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 20:37
仲要生多個嘅原因係話想個仔有個伴~睇到呢度我真係好訝異樓主嘅思維幾咁異於常人
...

兩個小朋友分開住,有伴同無伴,其實一樣


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


86#
發表於 19-4-11 23:39 |只看該作者

回覆樓主:

其實你都無返工,你咪自己揍埋個大仔,收埋部ipad囉。講真你比咁多籍囗自己,永遠都唔駛搬架啦,阿公又發脾氣叫過你地搬,你而家係寄人離下,又有手又有腳,仲埋怨咁多,
難為個老人家週身病仲肯幫你睇仔。
你c6梗係爽,唔想負擔租樓,仲可以自由身,想點就點,無人管仲happy.


伯爵府

積分: 19173


87#
發表於 19-4-12 12:39 |只看該作者

回覆樓主:

就算畀你抽到居屋你都冇首期供唔起啦, 一家四口由老公一個好唔穩定嘅三萬蚊人工支撐,其實好危險, 你假單親帶住兩個細嘅得一萬蚊家用,點夠用呀? 你拿拿林出嚟做嘢,咪可以實現你租劏房嘅夢想囉


琥珀宮

積分: 152982


88#
發表於 19-4-12 13:17 |只看該作者
本帖最後由 tansyneko 於 19-4-12 13:22 編輯

生第二個前,應該諗清楚先,個時應該預計到今日的問題

當然而家已經返唔到轉頭,但咁樣分開住長遠都唔係辦法,唔想有咁大壓力一家一主,搬出去住係唯一一個解決方法,但要先計清楚租金燈油火蠟衣食住行柴米油鹽的問題先...計得掂,整盤數俾你老公睇,說服你老公


公爵府

積分: 25067


89#
發表於 19-4-12 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

既然以前都是在夫家住又可以,現在又不行呢?如果為慳錢,為左一家人一齊,唯有忍耐下在夫家住,雖然我知道同老爺奶奶住有時好難相處,但總好過要同老公分開住,當為左頭家忍耐下,樓主如果有返工,其實相對都好少時間在家對住老公屋企人,應該會磨擦少D


公爵府

積分: 25067


90#
發表於 19-4-12 14:07 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 12:03
回覆 crystal媽咪 的帖子

婆婆要返工公公只湊到哥哥

三千蚊生活費當然無可能,尤其你有初生BB,洗費都多D,而且如果只係兩公婆住劏房當然無問題,但如果你堅持要自己湊番,即一家大細齊住劏房,我覺得有D勉强…長遠來睇亦唔係辦法…


公爵府

積分: 25067


91#
發表於 19-4-12 14:16 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 15:45
回覆 mini1204 的帖子

其實我寧願佢搵少d依家冇日冇夜咁返工

咁不如試下叫你老公轉工得唔得?


珍珠宮

積分: 32599


92#
發表於 19-4-12 14:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-4-12 14:21 編輯

現時:
樓主無人幫手湊兩個,要自己湊
申請公屋入息超支
老公唔想搬+無能力租
大仔同公公一齊狂睇ipad
樓主同公公經常有爭執
兩公婆長年分開住

咁計法要解決大部份問題,唯有樓主搬返去同老爺奶奶住
咁做已經解決咗大部份問題
但問題係樓主好自我地唔想同男家住,要老公租屋
樓主講咗多咁頁淨係怨老公唔肯搬

但樓主肯返去同老爺奶奶住,大仔可以零接觸ipad、避免同公公經常有爭執、改變父女關係、可以一家四口一齊住促進親子關係、穩固夫妻關係....

好心公公有心臟病同糖尿,你唔好再勞煩公公幫你湊大仔返學,細仔都5個月大,你學識自立,自己一湊二啦,生得出就預咗辛苦啦



珍珠宮

積分: 32599


93#
發表於 19-4-12 14:26 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-4-12 14:18
現時:
樓主無人幫手湊兩個,要自己湊
申請公屋入息超支

再講....
樓主太天真
凡事無計劃好,婚後有埋兩個小朋友都依然自我,自己唔想同老爺奶奶住就索性返娘家住,令兩個仔同爸爸疏離、夫妻關係淡薄
兩夫分房瞓都會嚴重影響感情加速離婚
長年分居對整個家庭係一個好嚴重問題
樓主到依加都唔面對家不成家呢個問題,仲執意想搬出去,只可以講:無錢無資格搬



伯爵府

積分: 16764


94#
發表於 19-4-12 14:49 |只看該作者
唉,睇見你d問題,係你自己一手造成,呻無用架,問題一日唔解決,負能量越儲越多,爆煲都似
首先,你老公收入已經唔穏定,你又無做野,仲學人租屋?想做租霸咩?
第二,無錢無人湊,生一個就算啦,仲要生多個製造更多問題,其實你d問題一早已預見到,根本就行唔通仲要繼續行落去,錯一次都仲未夠
依家唯一你要解決既先要問題係你要揾一份固定收入,你係主,你老公係副,你收入穩定後請工人+搬屋,咁你一家人就可以齊齊整整


伯爵府

積分: 17287


95#
發表於 19-4-12 16:46 |只看該作者
siuling0119 發表於 19-4-12 13:55
既然以前都是在夫家住又可以,現在又不行呢?如果為慳錢,為左一家人一齊,唯有忍耐下在夫家住,雖然我知道 ...

樓主話夫家果邊日日家嘈屋閉,99日日搵嘢鬧,唔想小朋友在這種環境長大!在娘家,公公就日日比仔iPad 撈飯,唔想小朋友在這種環境長大!大概係咁


禁止訪問

積分: 4845


96#
發表於 19-4-14 01:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4848


97#
發表於 19-4-14 10:32 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珊瑚宮

積分: 100501

2024年龍年勳章 牛年勳章


98#
發表於 19-4-14 11:50 |只看該作者
我擔心樓主,眼前嘅問題唔少,再望遠少少情況仲更多野憂心!一家四口要四分五裂,收入又唔算高,將來點?希望你地兩個份工會搵更多嘅錢!如果唔係,好難有家庭樂!


洋房

積分: 82


99#
發表於 19-4-23 20:35 |只看該作者
回覆 siuling0119 的帖子

以前一起身就返工等佢地訓哂12點先敢返屋企
有時見多幾分鐘都會有好多難聽既說話
去話佢自己個仔
但講黎俾我聽


洋房

積分: 82


100#
發表於 19-4-23 20:37 |只看該作者
回覆 clyl03 的帖子

而且最大問題2邊有咩唔高興都會搵小朋友做磨心我屋企就打呀仔
99屋企就打我老公
見唔到就話理唔到
見到理又會俾人趕出屋
而且好肉赤


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo