自由講場

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   34


大宅

積分: 2043

2018復活節勳章


81#
發表於 19-6-3 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

其實依家內地起住宅,會否打樁?之前有地方成排起緊嘅樓成排倒下,我之前都想買珠海樓,但被我奶奶強力阻止,為左呢個原因


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


82#
發表於 19-6-3 14:01 |只看該作者
回覆 winwingirl 的帖子

真係唔知喎,但suppose 應該有打掛


大宅

積分: 2043

2018復活節勳章


83#
發表於 19-6-3 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

但上面起樓真係好快起好,我有d懷疑


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


84#
發表於 19-6-3 14:10 |只看該作者
my005 發表於 19-6-3 12:27
第日有條高速通深圳,約半小時可達,而家好多深圳人都買中山樓喇﹗

七、八年前比外快工廠司機做,係深圳灣去中山,條路又寬又新又無乜車好快就到,不過我唔知行邊,只知深圳灣去發!


瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


85#
發表於 19-6-3 14:19 |只看該作者
本帖最後由 my005 於 19-6-3 14:21 編輯
babynetnet 發表於 19-6-3 14:10
七、八年前比外快工廠司機做,係深圳灣去中山,條路又寬又新又無乜車好快就到,不過我唔知行邊,只知深圳 ...

我只知而家行虎門二橋,平常個半鐘可到,如自己揸車,有人話約1個鐘可到,更有人話試過夜晚偷開快車,九個字可達喎,

吹唔吹水就唔知喇,因為係導遊自己話既,佢話係試路喎。

而深中通道就未開通,但聽d深圳人講,到時預計半小時可到中山。佢地自己就會買d中山既別墅,留返深圳既出租喎。其實佢地都嫌深圳多人同埋空氣麻麻喇,想學人養養生喎。反正佢地好多都有車,會自駕。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


86#
發表於 19-6-3 14:24 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:10
¥120 左右, 80砰 4房2廁

大陸黎講80砰單層其實算細,重要4房2廁!


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


87#
發表於 19-6-3 14:30 |只看該作者
babynetnet 發表於 19-6-3 14:24
大陸黎講80砰單層其實算細,重要4房2廁!


一層80砰,二層應該160砰左右,但尺數就只計80砰


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


88#
發表於 19-6-3 14:33 |只看該作者
karshing 發表於 19-6-3 13:37
請問大陸買賣樓係咪都係經agent,律師,要比大陸物業稅?
佢地一般買賣唔似香港要經律師.大陸可以唔駛. 有d人會直頭搵賣家自己去國土局直接交易.好似香港私人買賣車咁.睇岩比錢去通輸處轉名. 不過唔熟就搵個AA


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


89#
發表於 19-6-3 14:34 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 13:23
係囉!香港住嗰度近邊個關口都係重點之一!

本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:34 編輯

係,有去過就明。。。見到有JM回,做乜唔用邊到上中山,就知唔係路

好睇你用咩途徑上,船而家班次都唔係多,仲有石岐離中山港都好遠下。


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 19-6-3 14:35 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:53
呢間可以用明火管理費每個月大約二佰蚊左右,水、電、煤我估點都平過香港

大陸電費都唔平架,重要先預繳!


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


91#
發表於 19-6-3 14:35 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:46
佢地想買果個樓盆係公寓式架喎,早幾日先同佢地上去睇完個樓盆黎。
...
公寓唔好買喇.買黎投資輸梗.買黎自免強免強免強免強都可以嘅.但都唔見議買


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


92#
發表於 19-6-3 14:37 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:30
一層80砰,二層應該160砰左右,但尺數就只計80砰
呢d 2廁.所謂第2個廁所係所謂2樓.其實即係閣樓間個廁所出黎.呢d設計..唔會好得去邊.好快就出現問題.


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


93#
發表於 19-6-3 14:37 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:33
佢地一般買賣唔似香港要經律師.大陸可以唔駛. 有d人會直頭搵賣家自己去國土局直接交易.好似香港私人買賣車 ...

係,可以直接同發展商買,怕就經銀行過賬,就算供滿都係同銀行搞,一個月就搞好証,唔駛律師,我個人建議唔好揾AA買。


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


94#
發表於 19-6-3 14:38 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:30
一層80砰,二層應該160砰左右,但尺數就只計80砰

可以改兩層就good,咁快d拍板!


男爵府

積分: 6997


95#
發表於 19-6-3 14:38 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:30
一層80砰,二層應該160砰左右,但尺數就只計80砰

總之唔好買公寓, 無校網, 無當地人要, 二手樓價完全脫節!



子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


96#
發表於 19-6-3 14:41 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 14:37
係,可以直接同發展商買,怕就經銀行過賬,就算供滿都係同銀行搞,一個月就搞好証,唔駛律師,我個人建議 ...
哦,係啊!一手係可以直接發展商.仲穏陣過AA. 我初時以為係買二手.


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


97#
發表於 19-6-3 14:42 |只看該作者
babynetnet 發表於 19-6-3 14:38
可以改兩層就good,咁快d拍板!

唔係改建二層,係佢本身已經係二層複式黎


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


98#
發表於 19-6-3 14:43 |只看該作者
回覆 orangeca 的帖子

退休用,有無校網都無所謂


複式洋房

積分: 206


99#
發表於 19-6-3 14:44 |只看該作者
中山正丫,
大灣區發展的中心
為人民服務


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


100#
發表於 19-6-3 14:44 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:37
呢d 2廁.所謂第2個廁所係所謂2樓.其實即係閣樓間個廁所出黎.呢d設計..唔會好得去邊.好快就出現問題.
...

吓……點解既?
我深圳間屋都係咁,暫時無事,買依d時發展商講明係可以咁設計!

首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo