夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1641


81#
發表於 19-7-15 16:31 |只看該作者
dragonKK 發表於 19-6-18 23:18
善良 講道理 脾氣好
不固執 不暴亂 良好溝通
最緊要尊重你 聽老婆話



大宅

積分: 1641


82#
發表於 19-7-15 16:34 |只看該作者
Janet1112 發表於 19-6-19 16:43
我老公由細到大都係乖仔, 但不是無主見, 我以前問佢點解係都要我行前面, 佢殿後, 係後面保護我, 佢話無他既 ...

好sweet呀


複式洋房

積分: 156


83#
發表於 19-7-15 17:06 |只看該作者
溝通好重要


大宅

積分: 2254


84#
發表於 19-7-27 03:33 |只看該作者
我老公好孝順屋企人,所以佢都孝順埋我 我老爺好錫我奶奶,喺老爺口中我奶奶係全世界最有氣質嘅女人。我爸爸亦係一名愛妻,所以我年紀好大先至結到婚。因為爸爸做榜樣,現今世代嘅男人唔會對女人咁好咁愛錫。我以為自己要做老姑婆的時候,遇到我老公 我初時都唔知道佢咁愛錫老婆,直至到佢認定我係另一半之後,態度變得非常乖巧聽話。入返正題,我覺得家庭觀念教育好重要。因為佢見得爸爸點愛錫媽媽,用什麼方法愛一個人,佢就會有樣學樣,一個榜樣。所以家庭教育係最重要一環,加上佢係上海人,上海人係女人話事,同埋好多上海人都超錫老婆。


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


85#
發表於 19-7-27 06:39 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-27 13:29 編輯
elbb01 發表於 19-7-27 03:33
我老公好孝順屋企人,所以佢都孝順埋我 我老爺好錫我奶奶,喺老爺口中我奶奶係全世界最有氣質嘅女 ...

我反而老豆以前成日蝦我老媽, 我好細個, 只得老媽搵錢個陣支撐8口的家, 都已無得食咁制, 仲要搶錢攞翻去鄉下, 老媽成日喊。

所以我由細到大都會諗, 如果我娶了老婆, 一定會對佢好好. 現都會珍惜雙親的日子, 今日老早出門去探他們, 幫他們打掃抹窗, 一起食午餐, 之後自己行陣街, 做下男人的浪漫就回家, 要平衡各方的時間.

太太交仔仔買早餐照顧她, 下午太太去學興趣班, 仔仔在家補習, 晚上大家一起食飯又一天....


大宅

積分: 2254


86#
發表於 19-7-27 11:52 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-27 06:39
我反而老豆以前成日蝦我老媽, 我好細個, 只得老媽搵錢個陣支撐8口的家, 都已無得食咁制, 仲要搶錢攞翻去鄉 ...

你們一家很溫馨哦


男爵府

積分: 10000


87#
發表於 19-7-27 12:30 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-27 06:39
我反而老豆以前成日蝦我老媽, 我好細個, 只得老媽搵錢個陣支撐8口的家, 都已無得食咁制, 仲要搶錢攞翻去鄉 ...

我老公好錫佢媽,因係佢細時,佢爸爸唔顧家,唔攞錢返屋企,又唔幫手做家務,佢覺得佢爸爸唔係一個好老公,好爸爸。因為有反面教材,我老公而家會主動做好多家務,又會比好多好多錢我做零用。
我老公同你一樣,佢媽媽在生時,隔星期會幫佢媽媽抹窗,洗抽油煙機等。可惜,我老公EQ比你低,少少事就發脾氣,我最頂佢唔順,呢頭發完我脾氣,轉頭又好似失憶咁當無事發生,如果我唔采佢,佢又會話我小氣 佢把口又鍾意講笑,講笑無問題,但唔會理人感受,有時對住呢個男人,簡直又愛又恨


珍珠宮

積分: 38354


88#
發表於 19-7-28 05:12 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-29 01:55 編輯
elbb01 發表於 19-7-27 03:33
我老公好孝順屋企人,所以佢都孝順埋我 我老爺好錫我奶奶,喺老爺口中我奶奶係全世界最有氣質嘅女 ...

多謝分享心得!
睇落,妳62 對 99 好似我先生對我。
我從我先生原生家庭既例子都睇出妳講既 家庭觀念教育 係對「愛妻號」好有影響。
我前夫與我先生都係愛妻號,只是能力唔同。
前夫有好多地方彰顯出我「愛夫號」多D。
現在既先生好多地方彰顯出佢「愛妻號」多D。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


別墅

積分: 756


89#
發表於 19-7-28 16:23 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-18 22:29
大家覺得愛妻號男人係如何煉成架呢?
愛妻號同非愛妻號表現差天共地
係天生 遺傳?

我覺得唔係天生,係人夾人。
聽99講,c6對住前妻唔係咁,佢前妻性格比較斯文、文靜、正經,佢又唔氹又唔細心,又永遠各有各,計都唔傾多句。
但佢對住我就咩都以我為先,咩都就晒我,成日bb咁要我呵要我氹,低低能能咁,可能我地性格夾到。


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


90#
發表於 19-7-28 21:45 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-29 08:49 編輯
elbb01 發表於 19-7-27 11:52
你們一家很溫馨哦

文字上可能覺得溫馨, 實際上都有小吵架, 仔仔剷先肯做.....

不過一個家庭, 最重要笑容多點和要有由我做起的心.


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


91#
發表於 19-7-28 22:11 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-29 06:16 編輯
jwy2 發表於 19-7-27 12:30
我老公好錫佢媽,因係佢細時,佢爸爸唔顧家,唔攞錢返屋企,又唔幫手做家務,佢覺得佢爸爸唔係一個好老公 ...

好似C9 85D 所講, 我的成熟部份來自工作, 記得年輕的時候有次, 跟廠方的較為高級女人炒架, 我唔肯定有沒有"小"她雙親, 跟住想劈炮跟啊姐投訴, 啊姐的反應, 哦, 但工作你仍然要處理, 你明天諗下點再攪翻掂佢....

第二天我唯有死死地氣, 扮若無其事同廠個女人夾翻野(其實係佢地公司成日食左我地D 料話唔夠, 沒有餘料.....和 "對不到"不負責任惡翻你果D 人)....不柔不燥, 若無其事.... 佢亦可能都係老江湖, 又無咩野因為咁對我更差的態度, 可能我始終係客吧.... 這件事情領略了兩個事情, 一) 做事要有彎轉, 依到跌倒依到站起來, 始終要自己攪翻掂. 二) 好多時只不過是場戲, 唔好太介意自己或人家怎樣看你, 只要把事情做好, 合理的做便行.

之後升了職, 開始帶人, 要做個有責任心的上司, 要做到有凝聚力, 信任, 合理和盡量公平, 令同事更有動力工作, 實不容易. 面對困難/或同事情緒, 自己都要表現得冷靜, 令同事學習, 要有永遠歡迎任何同事找你解決問題的準備, 實在不易, 我仍在學習中.



大宅

積分: 2254


92#
發表於 19-7-28 23:41 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-28 22:11
好似C9 85D 所講, 我的成熟部份來自工作, 記得年輕的時候有次, 跟廠方的較為高級女人炒架, 我唔肯定有沒有 ...

你EQ好高,睇得出你是一個非常負責任的男人


珍珠宮

積分: 38354


93#
發表於 19-7-29 02:23 |只看該作者
edeuethan 發表於 19-7-28 16:23
我覺得唔係天生,係人夾人。
聽99講,c6對住前妻唔係咁,佢前妻性格比較斯文、文靜、正經,佢又唔氹又唔細 ...
我都從我62 對大99 唔同細99 既例子中睇到 人夾人。
我先生話佢夫親對母親(我大99)既要求係順服賢妻型。我聽大99講當年62 在生意上臨時決定坐第日一清早既飛機,就要求大99陪佢早起煮早餐畀佢食。大99話退休後佢唔想再服侍62,只想一個人獨居樂得清淨。
我先生話佢父親對細媽(我細99)係掉翻轉頭,62服侍細99. 一日三餐 62煮埋畀細99食既多。前陣子,62同細99來我地樹小住,62有息休,因為我來服侍佢地兩老。62 向我道謝,我還回句:"It's my pleasure to serve you. " 細99 見到 對住 62 笑談:“我知你唸乜,咪使旨意我翻到去會好似新袍咁好對你喔。” 我地大家都笑。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


94#
發表於 19-7-29 06:59 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-29 08:25 編輯
elbb01 發表於 19-7-28 23:41
你EQ好高,睇得出你是一個非常負責任的男人

我工作環境, 要處理好多人的問題, 即使下屬都50人, 還有公司其他同事, 分公司, 工廠, 無理的供應商和客人, 他們來自不同国藉,還有上司, 現在已不是VS老行尊的上司, 他暫時要休養, 而面對更高級的美國佬上司, 已跟他在工事上有過"爭論", 無他,, 有人不按規矩工作, 當知道大石扎死蟹時, 都要學不愁不燥, 下面人問怎樣做, 明知是錯, 我好簡單一句, 老闆不在公司, 他是最大, 我們要跟他指示做, 這個服從性是必要的, 問題提示了數次..... 高層要對他的決定負責, 當老闆回來, 我會找他查詢方向的, 當然老闆站在道理的一邊, 好簡單, 老闆要公司好.. , 如果老闆不想公司好, 真係要諗諗了.....

我們夾工作,美國佬好多時一句Good Job, 我回一句, Thank you Sir, 不要以為天下太平, 那你死了都不知什麼事.

所以情緒控制好緊要, 但要學習不要帶回家.


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


95#
發表於 19-7-29 10:14 |只看該作者
elbb01 發表於 19-7-28 23:41
你EQ好高,睇得出你是一個非常負責任的男人

有時比太太吹漲, 好似昨晚, 我太太不嬲夜訓, 我現在很早訓, 10點幾上床, 一路看新聞一路訓, 好快訓著, 太太上床會關電視....

但有時太太見我訓左, 會轉睇其他的劇集台, 我有時會醒左, 可能被嘈醒或去廁所, 因為見個鐘11/12點幾, 會叫佢熄, 佢就會好唔鍾意, 就話我睇住訓又得, 佢睇又唔得.

我會解釋比佢知, 已經是12點幾, 我已無時間空間聽著訓, 要有寧靜的環境令自己立即訓, 因為要有足夠休息, 應付工作的壓力... 所以為何我要10點幾訓..... 而且看劇集音亮時高時低, 不易令人睡著, 新聞聲亮較平淡, 令人易睡的.... 她總是不接受, 覺我對她不公平, 說我藉口多多, 這問題已說了很多年, 即使調細聲都會有聲而且閃閃下, 有時她嬲會出廳睇, 有時D 人真係點極唔明, 不過我都唔理佢, 然後一句壓佢, 妳不是說我是一家之主要好好工作嗎? 妳依家會影響我狀態... 佢就一係出去睇, 一係不滿但乖乖關電視.... 但昨晚又要開著佢個邊床頭燈訓, 我都無佢收, 背住訓.....


大宅

積分: 3782


96#
發表於 19-7-29 10:19 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-29 10:14
有時比太太吹漲, 好似昨晚, 我太太不嬲夜訓, 我現在很早訓, 10點幾上床, 一路看新聞一路訓, 好快訓著, 太 ...

咁佢有啲自私喎
影響到休息 就會影響健康同工作表現
唔得咁架喎
唔係唔俾佢睇 佢可以出廳睇 或喺電話睇
要顧下人感受嘛


大宅

積分: 2254


97#
發表於 19-7-29 13:18 |只看該作者
858D 發表於 19-7-29 02:23
我都從我62 對大99 唔同細99 既例子中睇到 人夾人。
我先生話佢夫親對母親(我大99)既要求係順服賢妻型。 ...

嘩!你咁樣服侍老爺奶奶,我真係要學

氹得人開心,自己都開心

睇得出你現在的先生,是一個非常有能力的男人,因為你胸襟可以咁廣闊,招呼佢咁多屋企人


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


98#
發表於 19-7-29 13:43 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-7-29 10:19
咁佢有啲自私喎
影響到休息 就會影響健康同工作表現
唔得咁架喎

佢唔係自私的人來, 但有時個腦袋轉唔到, 只能接受.

好似以前我煮飯她洗碗, 她是睇完電視才收碗, 或收碗落碗盆後, 等睇完電視或完成其他野才洗.

我好唔鍾意, D 飯黐係碗會梗晒.... 又會有陣味, 而且影響其他人用該位置, 試過她忘記洗, 第二朝才知. 我做的事會立即做, 佢係施施然果D(佢係佢媽到食飯幫洗碗又唔係咁), 這個亦不是好的身教...... 吵過好多次, 現在我洗埋, 費事嘈, 不過我會比第二D 野佢負責.....

現在平日她煮飯, 我洗碗, 入到去廚房, 會見到煮3 碟餸為何可以用3 隻鑊煮?? 唔洗鑊...... D 野又好似打完杖咁, 唔會一路煮一路洗, 我只係嘆一聲...... "唉" 之後繼續洗....


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


99#
發表於 19-7-29 13:58 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-29 19:50 編輯
MeBeHe 發表於 19-7-29 10:19
咁佢有啲自私喎
影響到休息 就會影響健康同工作表現
唔得咁架喎

昨晚我又忽發奇想, 上床時問她, "老婆" 如果第日老左, 會賴屎, 你會唔會細心咁照顧我架.... 她例牌說,可以掂.... 問我咁你呢? 我當然堅定地答她, 更係會, 不用懷疑, 如果我有能力做, 唔會因為污嘈而唔做, 上次老爸在他家賴屎, D 家姐唔知做咩無人理, 我第一時間幫他清理, 善後, 洗地.... 不是空談的...

她只說你會我咪會囉... 所以我有時唸, 其實佢有幾愛我呢? 當然我都說不出有幾愛她..... 可能我們相識太易, 太定, 佢太理所當然.....


子爵府

積分: 11318


100#
發表於 19-7-29 17:29 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-7-29 10:19
咁佢有啲自私喎
影響到休息 就會影響健康同工作表現
唔得咁架喎

其實P先生係縱老婆縱到出晒面啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo