立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 55381
魚兒小寶貝 發表於 19-8-6 16:07 乞衣人有話去北角咩?
大宅
積分: 2618
琥珀宮
積分: 158845
Forgetmenot999 發表於 19-8-6 16:06 最鬼嘅事就黎啦 天水圍拉左一班(emoji)仔(emoji)妹 全部要送去北角狗屋
別墅
積分: 883
Sumyeema1 發表於 19-8-6 16:10 依家D人怕豬嘴黑衣人多D。
翡翠宮
積分: 83250
2015年1月媽 發表於 19-8-6 16:11 真係邊邊都好可怕。
積分: 3414
0712-1703 發表於 19-8-6 16:03 唔明呢個時候就無警方、警車出動。
dubd168 發表於 19-8-6 16:12 黑衣暴徒放晒火,霸路,亂打人,圍警局,警察都冇即時出嚟驅散啦 呢個時候咩事都冇發生,警察點解要出嚟 ...
珍珠宮
積分: 45077
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:42 最希望無事發生。 我唔想我老公無啦啦比人斬呀
侯爵府
積分: 21342
kelkel98 發表於 19-8-6 16:14 朋友父母係福建人,乜乜聯誼會果啲 佢地每次有撐警/愛國集會都有quota要人出席,有番幾百蚊拎... ...
積分: 44842
男爵府
積分: 8555
小星星1 發表於 19-8-6 16:16 如果見勢色不對,繞路行,不要貢埋去睇,盡快離開,應該冇事,放心! 有事嗰啲,多數話自己落去散步,買宵 ...
已刪除用户
積分: 112589
littlesister 發表於 19-8-6 16:10 福建幫唔會破壞自己居住既社區
積分: 20084
Sumyeema1 發表於 19-8-6 16:09 行,15~20分鐘?
IHateSummer 發表於 19-8-6 16:18 LM 我在事要去北角 出緊去
積分: 54780
hosf 發表於 19-8-6 16:12 白色恐怖
伯爵府
積分: 17640
Edithcsm 發表於 19-8-6 16:08 係囉,一直冇事架喎, 黑衣人嚟到就出事嘞
積分: 96830
0712-1703 發表於 19-8-6 16:15 荃灣尋晚有黑幫出動,田少收到風一早通知警方,一樣無用。我唔覺得呢種情況係正常。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy