時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 993


81#
發表於 19-8-22 09:25 |只看該作者

回覆樓主:

曱甴格分裂!地鐵如果加價我一定嘈


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


82#
發表於 19-8-22 09:35 |只看該作者
呢D敢的情況, 地鐵又話被破壞要報警, 當時做咩唔落閘拉人,無得走喎!跳路軌咩
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


83#
發表於 19-8-22 10:42 |只看該作者
makm 發表於 19-8-22 07:42
港鐵全力配合D暴徒,攞嚟賤。8月5日晚上我要到西九龍中心飲宴,食到一半班pk搞隔籬深水埗警署,草草食完就走, ...

其實我都有咁諗過,呢兩個多月, 逢星期五六日, 區區都有暴動!
咁咪會影響啲人結婚擺酒囉!
但又冇在討論區聽到有人講受影響


子爵府

積分: 12460


84#
發表於 19-8-22 10:45 |只看該作者
佢哋話警察有放催淚彈?我無睇新聞


男爵府

積分: 8538

畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 19-8-22 12:18 |只看該作者
不斷消費白衣人事件,條片完全唔見黑衣人如何挑釁。

佢地四處挑釁,阻路、破壞,又唔見傳媒不斷報。


珍珠宮

積分: 34160


86#
發表於 19-8-22 12:34 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:33



大宅

積分: 1889


87#
發表於 19-8-22 12:35 |只看該作者
Miulo 發表於 19-8-22 00:33
地鉄自己攞來,唔比警察入去嘛,咁由得黑衣玩夠佢啦,最好放火燒埋佢。

x2


珍珠宮

積分: 38544


88#
發表於 19-8-22 15:32 |只看該作者
駛鬼擔心港鐵,人地縱容暴徒可能縱得好高興,由得佢自己食返


男爵府

積分: 8310


89#
發表於 19-8-22 16:12 |只看該作者
回覆 ICbaby 的帖子

係咪因為農曆6, 7月都唔會擺酒?


水晶宮

積分: 67993


90#
發表於 19-8-22 18:21 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:26
22:45 大批黑衣暴徒在元朗港鐵站大肆破壞

破壞垃圾桶、亂噴滅火筒、自由出入閘、淋疑似洗潔精落地,鐳射槍 ...

唔知d藥劑師會唔會話滅火喉噴出黎既野, 對身體有害, 要全元朗站大清洗呢?

會唔會又變成化學武器呢?
天空之城, 快樂之地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo