自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 9456


81#
發表於 19-10-17 00:28 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

如果你真係盡責就唔好咁輕易離婚啦


禁止訪問

積分: 1503


82#
發表於 19-10-17 00:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74809


83#
發表於 19-10-17 08:41 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

佢係咪有產後抑鬱?生完後處理唔好身體的唔舒服加埋湊細路會係咁

你地的角色跟我家互調 ,非常好鬼明白你,但有1樣唔同,意見幾唔啱都好,激心都好我地2個由拍拖,結婚,生埋細路,細路大緊中,我地從沒有 嗌交 破天方的記錄

老1輩教電器壞左不要隋便唔要,而係去維修,想方法去維修,因為每樣野都佢有獨天存在的價值

你去上育兒講座,去搵多方面的解決方法

要去減壓的唔係你太太,係支持呢頭家的巨人你(emoji)

去玩,去食將好心情帶回家,家中壞心情帶給朋友解決

加油


王國長老

積分: 119115

王國長老


84#
發表於 19-10-19 23:56 |只看該作者
wmkcnw 發表於 19-10-17 00:07
咁你們有無找專業人士,或者見醫生,改善關係?

你口口聲聲話為大家好,但子女無得揀父母,亦無得努力。
有, 但佢唔接受

就係呢句: 小朋友在完整家庭生活

呢句最害人。我就係咁樣諗所以一直冇下決心離婚。

個女中四起患咗抑鬱,佢好多次好怨懟父母咁話,我寧願你哋一早分開,好過我成個成長期都長期活喺唔開心既家庭。

唔好再提咩完整家庭,真係好心做壞事,害咗唔少小朋友,成年人。

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 19-10-20 00:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chkkkkk567 於 19-10-20 00:11 編輯

我同C6結婚10年分房9年,嗌交無數,教小朋友意見分歧,同屋主米又係咁過!


男爵府

積分: 9128

虎到金來勳章


86#
發表於 19-10-20 00:08 |只看該作者
chkkkkk567 發表於 19-10-20 00:01
鵰!我同C6結婚10年分房9年,嗌交無數,教小朋友意見分歧,同屋主米又係咁過!
...

你唔加個鵰字會好好多


珍珠宮

積分: 30854


87#
發表於 19-10-20 07:16 |只看該作者
其實大家無第三者,應該改善為先,一下分開,好傷。
下次試下要嗌交,你深呼吸三次先。


大宅

積分: 3614


88#
發表於 19-10-20 07:31 |只看該作者
我唔識答但如果我係你太太,見到「想同老婆分居但個心仲有個仔、掛住個仔」會覺得好諷刺個小朋友唔係憑空出嚟,而係當初大家相愛而有嘅結晶,當時知道有咗嗰陣大家應該好開心吧~但依家個老公只係想要個仔,對自己冇咗感情


禁止訪問

積分: 2385


89#
發表於 19-10-20 07:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2385


90#
發表於 19-10-20 07:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2385


91#
發表於 19-10-20 07:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 19-10-20 07:49 |只看該作者
mokwinnie 發表於 19-10-20 07:47
佩服!
咁大家有無各自出去 再找另一半?

我除咗小朋友嘅話題都冇同佢溝通過喎!我就返通宵避開左佢囉!say hi say bye, 少啲嗌交呀!


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 19-10-20 07:50 |只看該作者
我期待過幾年小朋友中學先再決定,因為到時小朋友可以決定跟邊個,佢想爭都爭唔到!


禁止訪問

積分: 2385


94#
發表於 19-10-20 07:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2385


95#
發表於 19-10-20 07:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


96#
發表於 19-10-20 07:58 |只看該作者
mokwinnie 發表於 19-10-20 07:56
咁決絕?

下一個又係一個未知數,咁不如愛自己多啲!


禁止訪問

積分: 2385


97#
發表於 19-10-20 07:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7539


98#
發表於 19-10-20 08:13 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

你所講的「每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情很淡和大家都覺得大家5太合適大家。」應該都係圍繞住屋企同個仔吧?如果係都係正常不過的事,當兩個人成為父母,角色的轉變大家都需要時間適應,一個成熟的男人係應該同太太一齊面對適應,大家一齊學習同成長,而不是動不動就分居離婚,你有呢個念頭明顯你好幼稚同自私,如果真係唔夾,當初你地就唔會結婚而且維持了幾年婚姻。
另外想提一提你,如分開左,每日見一見,weekend又見,仲難頂過唔分開。況且你選擇逃避面對家庭有新成員的轉變,淨係想做個好爸爸,一手破壞個完整家庭,你永遠都對唔住你個仔。


子爵府

積分: 11007


99#
發表於 19-10-20 08:23 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

好同意樓上有Jm 講出兩大重點:
1.你真系自私,淨系顧自己感受,成日話同太太講你的感受後好快太太又故態復萌,咁你有冇聽下佢嘅感受而又體會一下佢嘅顧慮和擔憂?
2.你自私到要仔吾要乸,還扮偉大要分居後當無事咁成日見?你不如果斷一點爭取孩子的撫養權,放生你太太,讓她在剩餘的青春歲月再次重生,曾經相愛,你不能給她幸福,也不要阻止幸福找她!
3.其實你已經不愛你太太,不要講咁多廢話,好掩飾,愛一個人,是到老不分離。


男爵府

積分: 9019


100#
發表於 19-10-20 08:48 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

揍B少理個老公,其實可能好多都是,不只你一個。
初初做媽媽一定緊張,之後找幼稚園,小學... 也是
不如改變自己心態,eg 有時,女人已有決定問你,只是想有人和議,不是太差,由 她吧!
黃色問題不要提及討論吧!沒有得著,只有反面

努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo