自由講場

跳至

首頁

尾頁
   30


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


81#
發表於 19-10-26 23:46 |只看該作者
芽菜 發表於 19-10-26 00:34
我想試吓用焗爐整 不過應該唔得
試過整雞翼做唔到脆皮個效果

有無用網架?
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 427


82#
發表於 19-10-27 10:29 |只看該作者
andyman 發表於 19-10-26 23:46
有無用網架?

冇呀 用焗盤


珍珠宮

積分: 40434


83#
發表於 19-10-27 11:01 |只看該作者
小manman 發表於 19-10-26 14:05
我好似成日毒人買機咁

【KONKA/康佳 KGKZ-2501(C) 2.5L家用智能 易清洁去油无烟 空 ...

呢個每次可以整到幾多隻雞冀?
因為我有焗爐,但又想買個細細的來玩下


男爵府

積分: 6055

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


84#
發表於 19-10-27 14:13 |只看該作者
小manman 發表於 19-10-26 00:46
yes,我就係用焗爐整雞翼,整唔到好似炸咁的脆皮效果~

聽聞有對流熱風個種得,但我唔肯定做唔做到好似氣 ...

請問雞翼呢果皮係點整?又係同魚柳一樣嗎?


翡翠宮

積分: 87392


85#
發表於 19-10-27 14:30 |只看該作者
phibow 發表於 19-10-27 11:01
呢個每次可以整到幾多隻雞冀?
因為我有焗爐,但又想買個細細的來玩下
...

最多8~10隻左右~


翡翠宮

積分: 87392


86#
發表於 19-10-27 14:35 |只看該作者
question_06 發表於 19-10-27 14:13
請問雞翼呢果皮係點整?又係同魚柳一樣嗎?

唔一樣的~

雞翼醃完淨係撲粟粉就得,吉列魚柳醃完撲1層薄薄的粟粉,然後沾蛋液再沾麵包糠,如鍾意外層脆皮厚少少,沾蛋液同麵包糠步驟重覆1次~


禁止訪問

積分: 176


87#
發表於 19-10-27 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10424


88#
發表於 19-10-27 14:39 |只看該作者
小manman 發表於 19-10-26 12:44
係呀,淘的~

自己換香港3腳插~

如換頭後插拖板用可以嗎? 你啲圓形牛油紙喺邊度買㗎? thx


翡翠宮

積分: 87392


89#
發表於 19-10-27 14:39 |只看該作者
阿仔大哂 發表於 19-10-27 14:37
墊底牛油油紙係自己剪番個size ?

可以自己剪,但我係淘的~


翡翠宮

積分: 86729


90#
發表於 19-10-27 14:39 |只看該作者

回覆樓主:

見七都流口水


翡翠宮

積分: 86729


91#
發表於 19-10-27 14:40 |只看該作者
peony_so_hk 發表於 19-10-27 14:39
見七都流口水

更正…見到


翡翠宮

積分: 87392


92#
發表於 19-10-27 14:42 |只看該作者
汽水餅 發表於 19-10-27 14:39
如換頭後插拖板用可以嗎? 你啲圓形牛油紙喺邊度買㗎? thx

本帖最後由 小manman 於 19-10-27 14:44 編輯

可以,我換左香港3腳插之後,插拖板用的~

不過,始終係淘寶電器,我唔清楚你屋企電壓,我個拖板同時插住幾樣電器,但用的時候,因為發熱的廚電用電量比較高,所以我每次都只同時用1~2樣,唔會同時開好多樣~

牛油紙係淘的~


翡翠宮

積分: 87392


93#
發表於 19-10-27 14:43 |只看該作者
peony_so_hk 發表於 19-10-27 14:39
見七都流口水

以為你做咩講粗口


翡翠宮

積分: 87392


94#
發表於 19-10-28 18:36 |只看該作者

回覆樓主:

之前見有唔少jm擔心清潔的問題,而發熱線位置同裏面係清潔方面確係有d麻煩~

之前見菲利浦出左氣炸鍋防濺蓋,覺得好正,唔使驚彈油上發熱線,但佢唔適用於其他氣炸鍋~

今日終於比我搵到代替品,仲要size勁fit
所以一定要分享下呢個代替品
1572258980908.JPEG
1572258981537.JPEG
1572258981871.JPEG


子爵府

積分: 10424


95#
發表於 19-10-30 19:27 |只看該作者
小manman 發表於 19-10-27 14:42
本帖最後由 小manman 於 19-10-27 14:44 編輯

可以,我換左香港3腳插之後,插拖板用的~

請問可否畀牛油紙條link我呀? thx


翡翠宮

積分: 87392


96#
發表於 19-10-30 23:28 |只看該作者
汽水餅 發表於 19-10-30 19:27
請問可否畀牛油紙條link我呀? thx

【新款空气炸锅配件烧烤纸烤肉纸烤盘纸吸油纸蒸笼纸烘焙油纸垫家用】https://m.tb.cn/h.eJusZNG?sm=a0cf4d 嚸↑↓擊鏈バ接,再选择瀏覽●噐○咑閞ヽ;或椱ァ製这句话₳ixT9YsjVEQX₳后咑閞(emoji)綯℡寳(emoji)


伯爵府

積分: 18771

牛年勳章


97#
發表於 19-10-30 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

睇落好嫩滑,好吸引


子爵府

積分: 13188


98#
發表於 19-10-30 23:40 |只看該作者
mugtaitai 發表於 19-10-26 02:30
我有個舊款(第一代),每次用完姐姐都有抹內籠,但發熱線裡面抹唔到,慢慢積聚左好多油污,用起來就有油煙 ...

有同感


公爵府

積分: 27008


99#
發表於 19-10-31 00:24 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 38387


100#
發表於 19-10-31 01:13 |只看該作者

回覆樓主:

樓主好勁,我喉嚨痛save 住個post 先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo